Tornen les mascaretes obligatòries en tres hospitals valencians

Tres hospitals valencians han tornat a implantar de forma preventiva l’ús obligatori de la mascareta en alguns dels seus espais davant del repunt de casos lleus de coronavirus que s’està detectant les últimes setmanes.

Concretament s’haurà d’utilitzar el tapaboques en certes àrees sensibles com les sales d’Oncologia o UCI de l’Hospital Doctor Peset, l’Hospital General de València i l’Hospital de Sagunt , i així ho hagen recomanat des dels serveis de Medicina Preventiva per evitar que els hospitals es convertisquen en un focus de contagi.

Tot i això, alguns pacients havien optat per continuar utilitzant aquest element de protecció en llocs sensibles.

L’Hospital Doctor Peset de València va ser el primer a tornar a fer obligatòria la màscara a l’àrea d’hospitalització i a Urgències, així com a les sales d’espera després d’advertir el repunt entre els pacients.

La circular remesa a tots els departaments des de la direcció d’aquest últim centre al·ludeix a l’increment apreciable dels casos de coronavirus no només a la població general, sinó entre els mateixos ingressats que es contagien durant la seua estada a l’hospital.

S’exigeix ​​als usuaris que arriben al centre amb símptomes compatibles amb la infecció. L’escrit recomana, a més, que s’implante a la resta dels serveis, incloses les consultes externes.

De fet, aquest cap de setmana s’ha conegut que a l’Hospital General de València també ha imposat l’ús obligatori dels tapaboques en alguns espais sensibles i així es va notificar oficialment amb una circular emesa divendres passat.

L’Hospital de Sagunt també s’ha pres una mesura semblant, però només en algunes d’aquestes àrees “sensibles”, però no a Urgències.

Últimes notícies

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.