15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Tornen les mascaretes obligatòries en tres hospitals valencians

Tres hospitals valencians han tornat a implantar de forma preventiva l’ús obligatori de la mascareta en alguns dels seus espais davant del repunt de casos lleus de coronavirus que s’està detectant les últimes setmanes.

Concretament s’haurà d’utilitzar el tapaboques en certes àrees sensibles com les sales d’Oncologia o UCI de l’Hospital Doctor Peset, l’Hospital General de València i l’Hospital de Sagunt , i així ho hagen recomanat des dels serveis de Medicina Preventiva per evitar que els hospitals es convertisquen en un focus de contagi.

Tot i això, alguns pacients havien optat per continuar utilitzant aquest element de protecció en llocs sensibles.

L’Hospital Doctor Peset de València va ser el primer a tornar a fer obligatòria la màscara a l’àrea d’hospitalització i a Urgències, així com a les sales d’espera després d’advertir el repunt entre els pacients.

La circular remesa a tots els departaments des de la direcció d’aquest últim centre al·ludeix a l’increment apreciable dels casos de coronavirus no només a la població general, sinó entre els mateixos ingressats que es contagien durant la seua estada a l’hospital.

S’exigeix ​​als usuaris que arriben al centre amb símptomes compatibles amb la infecció. L’escrit recomana, a més, que s’implante a la resta dels serveis, incloses les consultes externes.

De fet, aquest cap de setmana s’ha conegut que a l’Hospital General de València també ha imposat l’ús obligatori dels tapaboques en alguns espais sensibles i així es va notificar oficialment amb una circular emesa divendres passat.

L’Hospital de Sagunt també s’ha pres una mesura semblant, però només en algunes d’aquestes àrees “sensibles”, però no a Urgències.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.