Trobada una bomba militar en el passeig marítim d’Orpesa

Orpesa

El projectil militaren Orpesa | Policia Local

 

La Policia Local d’Orpesa en la comarca de la Plana Alta (Castelló) van localitzar un projectil militar en el matí d’este diumenge, dia 3 de novembre, en el passeig marítim Mediterrani, una zona que va ser acordonada pels efectius policials per a garantir la seguretat de veïns i visitants.

 

L’artefacte, de 50 i 60 centímetres de longitud, va ser trobat al costat d’una palmera als voltants de l’emblemàtic hotel Koral, situat enfront de la platja Morro de Gos del municipi.

 

Després de l’avís, que el va donar un vianant que es trobava passejant per la zona, fins al lloc es van traslladar, a més de la Policia Local de la localitat, dos patrulles de la Guàrdia Civil d’Orpesa, a més d’agents de la Guàrdia Civil de Benicàssim i Castelló.

 

Els agents van abandonar el lloc emportant-se l’artefacte, que finalment va poder ser identificat com una granada de morter moderna de l’Exèrcit de la que, segons s’extrau de l’informe policial, faltava l’espoleta, possiblement amb munició, amb el que no va fer falta detonar l’arma.

 

La investigació continua oberta i ara els agents volen descobrir la procedència del projectil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU