Un Codi QR Inclusiu per a la Festa de Sant Vicent Ferrer Facilita l’Accés a la Informació per a Persones amb Discapacitat

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – L’Ajuntament de València ha presentat un codi QR inclusiu dissenyat pensant en les persones amb discapacitat, que concentra tota la informació rellevant sobre la festa de Sant Vicent Ferrer, programada per dilluns que ve.

Escanejant el codi, els usuaris podran accedir a una explicació accessible d’aquesta celebració, dedicada al patró de la Comunitat Valenciana, en diversos formats de comunicació augmentativa i alternativa. Aquestes opcions inclouen la llengua de signes i la lectura fàcil, disponible tant en valencià com en castellà.

A més, el QR incorpora un enllaç directe per enviar un SMS a la Policia Local en casos d’emergència, garantint així una resposta ràpida i eficaç davant necessitats immediates.

La iniciativa, que forma part d’un pla més ampli de foment de la inclusió, ha estat impulsada per la Direcció General de Discapacitat de l’Ajuntament, treballant conjuntament amb organitzacions socials com Plena Inclusió CV, FESORD CV i la Fundació Mira’m. Per a aquest event, s’ha comptat també amb la col·laboració de la Junta Central Vicentina de València.

A més de facilitar l’accés a la informació, el codi QR proporciona detalls sobre la ubicació de l’espai reservat per a persones amb mobilitat reduïda, que s’habilitarà durant l’acte d’ofrena a Sant Vicent Ferrer, que se celebra a les 12.00 hores de dilluns.

El codi també ofereix un enllaç al programa oficial de la celebració, accessible a la pàgina web de la Junta Central Vicentina.

Aquest servei d’alerta directa de la Policia Local mitjançant SMS ja s’havia implementat en altres celebracions importants, com les Falles, la celebració del 9 d’octubre i el Corpus, demostrant així un compromís a llarg termini amb la seguretat i el benestar de tots els ciutadans.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.