Un Codi QR Inclusiu per a la Festa de Sant Vicent Ferrer Facilita l’Accés a la Informació per a Persones amb Discapacitat

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – L’Ajuntament de València ha presentat un codi QR inclusiu dissenyat pensant en les persones amb discapacitat, que concentra tota la informació rellevant sobre la festa de Sant Vicent Ferrer, programada per dilluns que ve.

Escanejant el codi, els usuaris podran accedir a una explicació accessible d’aquesta celebració, dedicada al patró de la Comunitat Valenciana, en diversos formats de comunicació augmentativa i alternativa. Aquestes opcions inclouen la llengua de signes i la lectura fàcil, disponible tant en valencià com en castellà.

A més, el QR incorpora un enllaç directe per enviar un SMS a la Policia Local en casos d’emergència, garantint així una resposta ràpida i eficaç davant necessitats immediates.

La iniciativa, que forma part d’un pla més ampli de foment de la inclusió, ha estat impulsada per la Direcció General de Discapacitat de l’Ajuntament, treballant conjuntament amb organitzacions socials com Plena Inclusió CV, FESORD CV i la Fundació Mira’m. Per a aquest event, s’ha comptat també amb la col·laboració de la Junta Central Vicentina de València.

A més de facilitar l’accés a la informació, el codi QR proporciona detalls sobre la ubicació de l’espai reservat per a persones amb mobilitat reduïda, que s’habilitarà durant l’acte d’ofrena a Sant Vicent Ferrer, que se celebra a les 12.00 hores de dilluns.

El codi també ofereix un enllaç al programa oficial de la celebració, accessible a la pàgina web de la Junta Central Vicentina.

Aquest servei d’alerta directa de la Policia Local mitjançant SMS ja s’havia implementat en altres celebracions importants, com les Falles, la celebració del 9 d’octubre i el Corpus, demostrant així un compromís a llarg termini amb la seguretat i el benestar de tots els ciutadans.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.