Anuncios

Un Codi QR Inclusiu per a la Festa de Sant Vicent Ferrer Facilita l’Accés a la Informació per a Persones amb Discapacitat

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – L’Ajuntament de València ha presentat un codi QR inclusiu dissenyat pensant en les persones amb discapacitat, que concentra tota la informació rellevant sobre la festa de Sant Vicent Ferrer, programada per dilluns que ve.

Escanejant el codi, els usuaris podran accedir a una explicació accessible d’aquesta celebració, dedicada al patró de la Comunitat Valenciana, en diversos formats de comunicació augmentativa i alternativa. Aquestes opcions inclouen la llengua de signes i la lectura fàcil, disponible tant en valencià com en castellà.

Anuncios

A més, el QR incorpora un enllaç directe per enviar un SMS a la Policia Local en casos d’emergència, garantint així una resposta ràpida i eficaç davant necessitats immediates.

La iniciativa, que forma part d’un pla més ampli de foment de la inclusió, ha estat impulsada per la Direcció General de Discapacitat de l’Ajuntament, treballant conjuntament amb organitzacions socials com Plena Inclusió CV, FESORD CV i la Fundació Mira’m. Per a aquest event, s’ha comptat també amb la col·laboració de la Junta Central Vicentina de València.

A més de facilitar l’accés a la informació, el codi QR proporciona detalls sobre la ubicació de l’espai reservat per a persones amb mobilitat reduïda, que s’habilitarà durant l’acte d’ofrena a Sant Vicent Ferrer, que se celebra a les 12.00 hores de dilluns.

El codi també ofereix un enllaç al programa oficial de la celebració, accessible a la pàgina web de la Junta Central Vicentina.

Aquest servei d’alerta directa de la Policia Local mitjançant SMS ja s’havia implementat en altres celebracions importants, com les Falles, la celebració del 9 d’octubre i el Corpus, demostrant així un compromís a llarg termini amb la seguretat i el benestar de tots els ciutadans.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.
Anuncios