Un estudiant de la UPV habilita un web per a localitzar vehicles desapareguts en la DANA

El sistema arreplega en tres dies més de 600 vehicles en la base de dades

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Un estudiant d’Enginyeria Mecànica de la Universitat Politècnica de València ha habilitat un lloc web per a localitzar vehicles desapareguts a causa de la DANA, segons ha informat la institució acadèmica en el seu compte en la xarxa social X.

René Molina Àvila, estudiant de segon d’Enginyeria Mecànica, ha dissenyat i posat en funcionament un web col·laboratiu que permet geolocalitzar un vehicle afectat pels estralls de la DANA i ho ha posat a la disposició de la societat. Este sistema de registre i consulta ha arreplegat en tres dies més de 600 vehicles en la seua base de dades.

Es tracta del web https://tucochedana.es, la principal virtut del qual és la senzillesa de la seua navegabilitat, ja que en accedir estan ben definits els dos apartats principals: consultar vehicles perduts i registrar un trobat.

En el primer cas, la consulta es fa introduint la matrícula del vehicle desaparegut, i es mostren les coordenades de la ubicació exacta, sempre que haja sigut introduït en el sistema. En el segon, permet donar d’alta un vehicle, a través de la seua matrícula.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig