Un estudiant de la UPV habilita un web per a localitzar vehicles desapareguts en la DANA

El sistema arreplega en tres dies més de 600 vehicles en la base de dades

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Un estudiant d’Enginyeria Mecànica de la Universitat Politècnica de València ha habilitat un lloc web per a localitzar vehicles desapareguts a causa de la DANA, segons ha informat la institució acadèmica en el seu compte en la xarxa social X.

René Molina Àvila, estudiant de segon d’Enginyeria Mecànica, ha dissenyat i posat en funcionament un web col·laboratiu que permet geolocalitzar un vehicle afectat pels estralls de la DANA i ho ha posat a la disposició de la societat. Este sistema de registre i consulta ha arreplegat en tres dies més de 600 vehicles en la seua base de dades.

Es tracta del web https://tucochedana.es, la principal virtut del qual és la senzillesa de la seua navegabilitat, ja que en accedir estan ben definits els dos apartats principals: consultar vehicles perduts i registrar un trobat.

En el primer cas, la consulta es fa introduint la matrícula del vehicle desaparegut, i es mostren les coordenades de la ubicació exacta, sempre que haja sigut introduït en el sistema. En el segon, permet donar d’alta un vehicle, a través de la seua matrícula.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.