Un estudiant de la UPV habilita un web per a localitzar vehicles desapareguts en la DANA

El sistema arreplega en tres dies més de 600 vehicles en la base de dades

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Un estudiant d’Enginyeria Mecànica de la Universitat Politècnica de València ha habilitat un lloc web per a localitzar vehicles desapareguts a causa de la DANA, segons ha informat la institució acadèmica en el seu compte en la xarxa social X.

René Molina Àvila, estudiant de segon d’Enginyeria Mecànica, ha dissenyat i posat en funcionament un web col·laboratiu que permet geolocalitzar un vehicle afectat pels estralls de la DANA i ho ha posat a la disposició de la societat. Este sistema de registre i consulta ha arreplegat en tres dies més de 600 vehicles en la seua base de dades.

Es tracta del web https://tucochedana.es, la principal virtut del qual és la senzillesa de la seua navegabilitat, ja que en accedir estan ben definits els dos apartats principals: consultar vehicles perduts i registrar un trobat.

En el primer cas, la consulta es fa introduint la matrícula del vehicle desaparegut, i es mostren les coordenades de la ubicació exacta, sempre que haja sigut introduït en el sistema. En el segon, permet donar d’alta un vehicle, a través de la seua matrícula.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.