8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Una dona mata a la seua veïna a punyalades i se suïcida tirant-se per la finestra

Una dona ha matat a punyalades a la seua veïna i després ha mort després de tirar-se per la finestra de la seua casa en un sisé pis. El succés ha tingut lloc al voltant de les 13.20 hores en el districte madrileny de Carabanchel.

Una crida ha avisat informant que una dona de 56 anys s’ha tirat per la finestra i estava greu al carrer. En arribar els sanitaris, han intentat reanimar-la, però només han pogut confirmar la seua mort.

La policia desplaçada al lloc dels fets ha pujat a la casa de la dona on han trobat tirada en un gran toll de sang a una altra dona, de 84 anys, amb diverses ferides d’arma blanca.

Tot apunta al fet que la dona més jove hauria matat a l’anciana, després del que s’hauria suïcidat tirant-se per la finestra. Ambdues són pacients psiquiàtriques i els veïns asseguren que es portaven malament.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.