Una dona mata a la seua veïna a punyalades i se suïcida tirant-se per la finestra

Una dona ha matat a punyalades a la seua veïna i després ha mort després de tirar-se per la finestra de la seua casa en un sisé pis. El succés ha tingut lloc al voltant de les 13.20 hores en el districte madrileny de Carabanchel.

Una crida ha avisat informant que una dona de 56 anys s’ha tirat per la finestra i estava greu al carrer. En arribar els sanitaris, han intentat reanimar-la, però només han pogut confirmar la seua mort.

La policia desplaçada al lloc dels fets ha pujat a la casa de la dona on han trobat tirada en un gran toll de sang a una altra dona, de 84 anys, amb diverses ferides d’arma blanca.

Tot apunta al fet que la dona més jove hauria matat a l’anciana, després del que s’hauria suïcidat tirant-se per la finestra. Ambdues són pacients psiquiàtriques i els veïns asseguren que es portaven malament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.