Una octogenària i el seu fill torturen fins a la mort un home a Alacant i ho publiquen a les xarxes

Agents de la Policia Nacional han detingut una dona de 81 anys i el seu fill de 40 anys, com a presumptes autors de l’assassinat d’un home de 18 anys que van segrestar i torturar durant quinze hores, ensenyant-se amb ell fins a deixar-lo pràcticament sense vida, mort escasses 24 hores posteriors de ser traslladat a l’Hospital en estat crític, sent el possible origen dels fets, extorsionar la família del mort als que van enviar fotos i vídeos del seu familiar mentre li torturaven exigint-los un pagament de 30.000 euros a canvi de deixar-lo anar.

Un macabre succés, dijous passat dia 7 de setembre, amb el lamentable resultat d’una persona morta, ha estat aclarit en temps rècord per la Policia Nacional a Alacant, gràcies a la coordinació policial entre les diferents unitats de servei a la ciutat i la ràpida posada en funcionament dels protocols establerts en matèria de delictes violents.

La investigació, culminada en escassos dos dies, ha estat desenvolupada i coordinada estretament pel Grup d’Homicidis de la UDEV i el Grup Primer de Crim Organitzat, tots dos incardinats dins de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant, que han comptat amb la col·laboració dels Grups Operatius de Resposta de la Comissaria d’Alacant Centre i de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana d’Alacant.

Dos investigacions paral·leles confluïxen en el fatídic succés

Dos investigacions paral·leles amb els mateixos actors van ser iniciades el mateix dia, dijous dia set de setembre, per la Policia Nacional. D’una banda, a mig matí del dia dels fets, s’havia rebut una comunicació des del consolat d’Algèria on feia referència a un possible segrest d’un ciutadà algerià resident a la ciutat.

Estos fets havien estat posats en coneixement del Consolat Algerià per familiars de la presumpta víctima residents a l’estranger, que havien rebut vídeos i fotos a través d’una xarxa social del seu familiar en lamentables condicions, com a eina de pressió per aconseguir la finalitat lucrativa. En estes fotos, la víctima apareixia estesa a terra de cúbit supí, amb la cara tapada amb un pal de fregar, sagnant i molt magolat. El rescat exigit pel seu captor per deixar-lo anar era de 30.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.