Una octogenària i el seu fill torturen fins a la mort un home a Alacant i ho publiquen a les xarxes

Agents de la Policia Nacional han detingut una dona de 81 anys i el seu fill de 40 anys, com a presumptes autors de l’assassinat d’un home de 18 anys que van segrestar i torturar durant quinze hores, ensenyant-se amb ell fins a deixar-lo pràcticament sense vida, mort escasses 24 hores posteriors de ser traslladat a l’Hospital en estat crític, sent el possible origen dels fets, extorsionar la família del mort als que van enviar fotos i vídeos del seu familiar mentre li torturaven exigint-los un pagament de 30.000 euros a canvi de deixar-lo anar.

Un macabre succés, dijous passat dia 7 de setembre, amb el lamentable resultat d’una persona morta, ha estat aclarit en temps rècord per la Policia Nacional a Alacant, gràcies a la coordinació policial entre les diferents unitats de servei a la ciutat i la ràpida posada en funcionament dels protocols establerts en matèria de delictes violents.

La investigació, culminada en escassos dos dies, ha estat desenvolupada i coordinada estretament pel Grup d’Homicidis de la UDEV i el Grup Primer de Crim Organitzat, tots dos incardinats dins de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant, que han comptat amb la col·laboració dels Grups Operatius de Resposta de la Comissaria d’Alacant Centre i de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana d’Alacant.

Dos investigacions paral·leles confluïxen en el fatídic succés

Dos investigacions paral·leles amb els mateixos actors van ser iniciades el mateix dia, dijous dia set de setembre, per la Policia Nacional. D’una banda, a mig matí del dia dels fets, s’havia rebut una comunicació des del consolat d’Algèria on feia referència a un possible segrest d’un ciutadà algerià resident a la ciutat.

Estos fets havien estat posats en coneixement del Consolat Algerià per familiars de la presumpta víctima residents a l’estranger, que havien rebut vídeos i fotos a través d’una xarxa social del seu familiar en lamentables condicions, com a eina de pressió per aconseguir la finalitat lucrativa. En estes fotos, la víctima apareixia estesa a terra de cúbit supí, amb la cara tapada amb un pal de fregar, sagnant i molt magolat. El rescat exigit pel seu captor per deixar-lo anar era de 30.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.

Anabel Alonso rebrà el Pi d’Honor 2026 en la 24 Mostra de Teatre de l’Alfàs

Anabel Alonso rebrà el Pi d'Honor 2026 el 29 de març en la 24 Mostra de Teatre de l'Alfàs del Pi. El municipi aprofitarà el festival per a presentar L'Alfàs 2026. Any Cultural

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.