Una octogenària i el seu fill torturen fins a la mort un home a Alacant i ho publiquen a les xarxes

Agents de la Policia Nacional han detingut una dona de 81 anys i el seu fill de 40 anys, com a presumptes autors de l’assassinat d’un home de 18 anys que van segrestar i torturar durant quinze hores, ensenyant-se amb ell fins a deixar-lo pràcticament sense vida, mort escasses 24 hores posteriors de ser traslladat a l’Hospital en estat crític, sent el possible origen dels fets, extorsionar la família del mort als que van enviar fotos i vídeos del seu familiar mentre li torturaven exigint-los un pagament de 30.000 euros a canvi de deixar-lo anar.

Un macabre succés, dijous passat dia 7 de setembre, amb el lamentable resultat d’una persona morta, ha estat aclarit en temps rècord per la Policia Nacional a Alacant, gràcies a la coordinació policial entre les diferents unitats de servei a la ciutat i la ràpida posada en funcionament dels protocols establerts en matèria de delictes violents.

La investigació, culminada en escassos dos dies, ha estat desenvolupada i coordinada estretament pel Grup d’Homicidis de la UDEV i el Grup Primer de Crim Organitzat, tots dos incardinats dins de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant, que han comptat amb la col·laboració dels Grups Operatius de Resposta de la Comissaria d’Alacant Centre i de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana d’Alacant.

Dos investigacions paral·leles confluïxen en el fatídic succés

Dos investigacions paral·leles amb els mateixos actors van ser iniciades el mateix dia, dijous dia set de setembre, per la Policia Nacional. D’una banda, a mig matí del dia dels fets, s’havia rebut una comunicació des del consolat d’Algèria on feia referència a un possible segrest d’un ciutadà algerià resident a la ciutat.

Estos fets havien estat posats en coneixement del Consolat Algerià per familiars de la presumpta víctima residents a l’estranger, que havien rebut vídeos i fotos a través d’una xarxa social del seu familiar en lamentables condicions, com a eina de pressió per aconseguir la finalitat lucrativa. En estes fotos, la víctima apareixia estesa a terra de cúbit supí, amb la cara tapada amb un pal de fregar, sagnant i molt magolat. El rescat exigit pel seu captor per deixar-lo anar era de 30.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.