Una octogenària i el seu fill torturen fins a la mort un home a Alacant i ho publiquen a les xarxes

Agents de la Policia Nacional han detingut una dona de 81 anys i el seu fill de 40 anys, com a presumptes autors de l’assassinat d’un home de 18 anys que van segrestar i torturar durant quinze hores, ensenyant-se amb ell fins a deixar-lo pràcticament sense vida, mort escasses 24 hores posteriors de ser traslladat a l’Hospital en estat crític, sent el possible origen dels fets, extorsionar la família del mort als que van enviar fotos i vídeos del seu familiar mentre li torturaven exigint-los un pagament de 30.000 euros a canvi de deixar-lo anar.

Un macabre succés, dijous passat dia 7 de setembre, amb el lamentable resultat d’una persona morta, ha estat aclarit en temps rècord per la Policia Nacional a Alacant, gràcies a la coordinació policial entre les diferents unitats de servei a la ciutat i la ràpida posada en funcionament dels protocols establerts en matèria de delictes violents.

La investigació, culminada en escassos dos dies, ha estat desenvolupada i coordinada estretament pel Grup d’Homicidis de la UDEV i el Grup Primer de Crim Organitzat, tots dos incardinats dins de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant, que han comptat amb la col·laboració dels Grups Operatius de Resposta de la Comissaria d’Alacant Centre i de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana d’Alacant.

Dos investigacions paral·leles confluïxen en el fatídic succés

Dos investigacions paral·leles amb els mateixos actors van ser iniciades el mateix dia, dijous dia set de setembre, per la Policia Nacional. D’una banda, a mig matí del dia dels fets, s’havia rebut una comunicació des del consolat d’Algèria on feia referència a un possible segrest d’un ciutadà algerià resident a la ciutat.

Estos fets havien estat posats en coneixement del Consolat Algerià per familiars de la presumpta víctima residents a l’estranger, que havien rebut vídeos i fotos a través d’una xarxa social del seu familiar en lamentables condicions, com a eina de pressió per aconseguir la finalitat lucrativa. En estes fotos, la víctima apareixia estesa a terra de cúbit supí, amb la cara tapada amb un pal de fregar, sagnant i molt magolat. El rescat exigit pel seu captor per deixar-lo anar era de 30.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.