11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

València acollirà en el nou Roig Arena la Copa del Rei de bàsquet el 2026 i 2027

VALÈNCIA/MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

La ciutat de València, en el futur i nou Roig Arena, albergarà les pròximes dos edicions, les del 2026 i 2027, de la Copa del Rei de básquet, arran de l’acord subscrit per l’Associació de Clubs de Bàsquet (ACB) i la Generalitat Valenciana.

“L’ACB i la Generalitat Valenciana han arribat a un acord perquè València aculla les dos pròximes edicions de la Copa del Rei, 2026 i 2027. El torneig es disputarà en el nou Roig Arena, que es troba en l’etapa final de construcció i serà un dels pavellons més moderns i amb major aforament d’Europa, acollint des de la pròxima temporada els partits del València Basket”, indica l’ACB.

Està previst que el Roig Arena, un nou recinte multiusos, comence a estar operatiu el pròxim mes de setembre i comptarà amb una capacitat per a acollir més de 15.000 espectadors en esdeveniments esportius.

Últimes notícies

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.