19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un client paga 4.000 euros de compte i indigna a Twitter

 

Enrique Moris, un usuari de Twitter que es dedica al ‘day trading‘ -compravenda d’accions-, i és un dels influents econòmics més rellevants del nostre país, s’ha convertit en les últimes hores en el centre d’atenció de les xarxes socials pel que li va passar en un restaurant de Marbella on va pagar un compte de 4.000 euros després de menjar unes hamburgueses i prendre begudes de luxe.

 

L’expert a operar en bossa i criptomonedes va publicar una imatge en el seu compte personal de ‘Twitter’, de la factura abreujada del restaurant al qual havia acudit per a sopar al costat de set amics. 4.098, per a ser més exactes, ja que Moris i els altres set comensals van demanar, entre altres coses, dues botelles de xampany Don Perignon de mil euros cadascuna. 

 

 

Tot seguit, el jove en el seu missatge es queixe dels “372 euros del servei” i la suposada actitud del cambrer recriminant-li una propina després del desemborsament de la quantitat de la factura. Moris fa una comparativa de Marbella amb Eivissa: “Marbella el nou Eivissa, engañabobos everywhere”.

 

Les xarxes han eixit a l’atac

 

Potser aquest usuari esperava solidaritat per part dels qui veren el seu missatge, però res més lluny de la realitat:

 

 

Últimes notícies

PSPV, Compromís i EU exigixen la dimissió de Barcala pel cas de les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV, Compromís i EU-Podem han reclamat que Luis Barcala dimitisca després del ple extraordinari sobre les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. El debat s'ha saldat amb diverses dimissions, inclosa la de l'edil d'Urbanisme.

Pérez Llorca ha destacat el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat a Berlín un front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l'horta d'Europa. Ha demanat al Govern d'Espanya controles en origen i mesures per a competir en igualtat de condicions.

Evenepoel guanya la crono i firma la seua victòria 70; Girmay seguix líder

Remco Evenepoel es va imposar amb 20.12 en la contrarellotge de 17,5 km entre Carlet i Alginet en una jornada marcada pel vent. L'organització va neutralitzar els temps per a la general i Biniam Girmay va mantindre el lideratge.

Igualtat farà seguiment del cas de transfòbia institucional denunciat en un centre de salut de Gandia

Igualtat ha pres nota i seguirà el cas d'una dona que va denunciar transfòbia institucional en un centre de salut de Gandia. L'Ajuntament tramita la queixa en Orienta.

El vent causa incidències en Rodalia València i Metrovalencia

Les ratxes de vent han provocat un tall en la C1 entre Silla i Cullera per la caiguda d'un arbre i demores en Metrovalencia per plàstics en la catenària. Part de les incidències ja s'ha resolt i es treballa per a restablir la circulació en el tram afectat.

El vent causa corts i retards en Rodalia i Metrovalencia

Les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana han provocat incidències en el transport: interrupció entre Silla i Cullera en la C1 i retards en Metrovalencia ja resolts.

El PSPV porta a la Fiscalia l’adjudicació de vivendes públiques a Alacant i demana una comissió en Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia per l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant i sol·licitarà una comissió d'investigació en Les Corts. El partit assenyala assignacions a càrrecs, familiars i tècnics, revendes per damunt de 400.000 euros i canvis normatius que van ampliar el concepte de família vulnerable.

Morant, davant accions legals de Gómez per injúries: continuaré defenent als valencians

Diana Morant ha respost a l'anunci d'accions legals per injúries de Marciano Gómez assegurant que continuarà defenent els drets dels valencians. La líder del PSPV-PSOE exigix investigar les presumptes irregularitats vinculades a Ribera Salut i critica la falta de reacció del Consell.