12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un client paga 4.000 euros de compte i indigna a Twitter

 

Enrique Moris, un usuari de Twitter que es dedica al ‘day trading‘ -compravenda d’accions-, i és un dels influents econòmics més rellevants del nostre país, s’ha convertit en les últimes hores en el centre d’atenció de les xarxes socials pel que li va passar en un restaurant de Marbella on va pagar un compte de 4.000 euros després de menjar unes hamburgueses i prendre begudes de luxe.

 

L’expert a operar en bossa i criptomonedes va publicar una imatge en el seu compte personal de ‘Twitter’, de la factura abreujada del restaurant al qual havia acudit per a sopar al costat de set amics. 4.098, per a ser més exactes, ja que Moris i els altres set comensals van demanar, entre altres coses, dues botelles de xampany Don Perignon de mil euros cadascuna. 

 

 

Tot seguit, el jove en el seu missatge es queixe dels “372 euros del servei” i la suposada actitud del cambrer recriminant-li una propina després del desemborsament de la quantitat de la factura. Moris fa una comparativa de Marbella amb Eivissa: “Marbella el nou Eivissa, engañabobos everywhere”.

 

Les xarxes han eixit a l’atac

 

Potser aquest usuari esperava solidaritat per part dels qui veren el seu missatge, però res més lluny de la realitat:

 

 

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.