Un client paga 4.000 euros de compte i indigna a Twitter

 

Enrique Moris, un usuari de Twitter que es dedica al ‘day trading‘ -compravenda d’accions-, i és un dels influents econòmics més rellevants del nostre país, s’ha convertit en les últimes hores en el centre d’atenció de les xarxes socials pel que li va passar en un restaurant de Marbella on va pagar un compte de 4.000 euros després de menjar unes hamburgueses i prendre begudes de luxe.

 

L’expert a operar en bossa i criptomonedes va publicar una imatge en el seu compte personal de ‘Twitter’, de la factura abreujada del restaurant al qual havia acudit per a sopar al costat de set amics. 4.098, per a ser més exactes, ja que Moris i els altres set comensals van demanar, entre altres coses, dues botelles de xampany Don Perignon de mil euros cadascuna. 

 

 

Tot seguit, el jove en el seu missatge es queixe dels “372 euros del servei” i la suposada actitud del cambrer recriminant-li una propina després del desemborsament de la quantitat de la factura. Moris fa una comparativa de Marbella amb Eivissa: “Marbella el nou Eivissa, engañabobos everywhere”.

 

Les xarxes han eixit a l’atac

 

Potser aquest usuari esperava solidaritat per part dels qui veren el seu missatge, però res més lluny de la realitat:

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.