Un client paga 4.000 euros de compte i indigna a Twitter

 

Enrique Moris, un usuari de Twitter que es dedica al ‘day trading‘ -compravenda d’accions-, i és un dels influents econòmics més rellevants del nostre país, s’ha convertit en les últimes hores en el centre d’atenció de les xarxes socials pel que li va passar en un restaurant de Marbella on va pagar un compte de 4.000 euros després de menjar unes hamburgueses i prendre begudes de luxe.

 

L’expert a operar en bossa i criptomonedes va publicar una imatge en el seu compte personal de ‘Twitter’, de la factura abreujada del restaurant al qual havia acudit per a sopar al costat de set amics. 4.098, per a ser més exactes, ja que Moris i els altres set comensals van demanar, entre altres coses, dues botelles de xampany Don Perignon de mil euros cadascuna. 

 

 

Tot seguit, el jove en el seu missatge es queixe dels “372 euros del servei” i la suposada actitud del cambrer recriminant-li una propina després del desemborsament de la quantitat de la factura. Moris fa una comparativa de Marbella amb Eivissa: “Marbella el nou Eivissa, engañabobos everywhere”.

 

Les xarxes han eixit a l’atac

 

Potser aquest usuari esperava solidaritat per part dels qui veren el seu missatge, però res més lluny de la realitat:

 

 

Últimes notícies

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.