17.2 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

L’increïble vídeo d’un gos que guia una ambulància fins al seu amo inconscient

Imatge del gos guiant l’ambulància fins al seu amo | Pear Vídeo

 

Diuen que el gos és el millor amic de l’home i a vegades ens arriben històries que corroboren al 100% aquest tòpic. És el cas del que es va viure a Xina fa poc, on un gos va guiar una ambulància al mig del carrer fins al punt on es trobava el seu amo inconscient. Un fet que va deixar bocabadats els professionals dels serveis d’emergència.

 

Això va passar a la província xinesa de Yuncheng, on els serveis d’emergència van rebre l’avís de diversos veïns que alertaven que un home estava en un carreró inconscient. Quan l’ambulància estava arribant al lloc dels fets, el vehicle va topar de colp i volta amb un gos que barrava el pas al mig del carrer.

 

Va ser llavors quan, tal i com mostra la càmera del vehicle, l’animal es va posar a bordar i va començar a córrer carrer avall perseguit per l’ambulància. El gos, de la raça Golden Retriever, no va parar de córrer davant del vehicle fins que va arribar al carreró on hi havia el seu amo. Per sorprès dels metges, la intenció de l’animal no era una altra que guiar els serveis d’emergència fins a l’home. Aquest és l’impressionant vídeo:

 

 

El gos es volia assegurar que l’ambulància arribava fins al seu amo

Segons explica un dels participants al rescat, Jiang Xu, a ‘Pear Vídeo’, el gos no parava de fer lladrucs i mirar enrere per veure si l’ambulància l’estava seguint. «Una vegadaes va assegurar que l’estàvem seguint, el gos va agafar velocitat i va començar a córrer», assegura el professional mèdic.

 

Segons explica ‘Daily Mail’, sembla que l’home, que es trobava inconscient fora de casa seva, hauria patit un excés d’alcohol, cosa que li hauria provocat el desmai. Siga com siga, gràcies als veïns però sobretot al seu gos amb una fidelitat indiscutible, l’home va poder salvar la seva vida.

 

 

 

Últimes notícies

Arón Canet bat el rècord i lidera la primera lliure de Moto2 a Portimão

El valencià va firmar un 1.41.460 a Portimão i va millorar el topall de 2024 de Manuel González (1.41.514). Dixon i Agius li van seguir; Moreira 5é i González 8é.

La volta de Fornals, principal novetat en una llista amb Grimaldo i Ferran

Fornals torna quasi quatre anys després en la convocatòria de De la Font per als últims partits rumb al Mundial 2026, davant Geòrgia i Turquia. Repetixen Grimaldo i Ferran i tornen de lesió Lamine Yamal, Huijsen, Fabián Ruiz i Fermín López.

Mazón compareixerà en la comissió de la DANA en Les Corts el dimarts a les 16 hores

La Mesa va reordenar la sessió de l'11 de novembre i va situar a Mazón com primer polític a declarar davant la comissió de la DANA. El Govern central ha declinat acudir.

Avís taronja este dissabte a l’interior nord de Castelló per ratxes de 100 km/h

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h. També hi haurà avisos grocs a l'interior sud de Castelló, l'interior d'Alacant i el litoral nord, a més de fenòmens costaners.

Mazón compareixerà en la comissió de la DANA en Les Corts el dimarts a les 16 hores

La Mesa de la comissió d'investigació ha fixat la compareixença de Carlos Mazón per al dimarts a les 16 hores. El president en funcions explicarà les actuacions després de la riuada.

Rosalía celebra el llançament de ‘Lux’ amb un xou exclusiu en Els 40 Music Awards de València

Rosalía celebra l'estrena del seu àlbum 'Lux' en el Roig Arena de València amb un espectacle creat per a la gala dels 40 Music Awards Santander 2025. L'artista interpreta en directe els nous temes i convertix la cita en la seua gran presentació d'etapa.

Dos detinguts a València amb 4.014 càpsules de pregabalina i 8.200 euros en efectiu

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens amb 4.014 càpsules de pregabalina i 8.200 euros. Van ser interceptats al costat de l'Estació d'Autobusos després de mostrar una actitud esquiva.

Una jove mor atropellada a València per un camioner que dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort en ser atropellada en un pas de vianants a València. El conductor del camió de repartiment va donar positiu en cànnabis i cocaïna i està investigat.