Anuncios

L’increïble vídeo d’un gos que guia una ambulància fins al seu amo inconscient

Imatge del gos guiant l’ambulància fins al seu amo | Pear Vídeo

 

Diuen que el gos és el millor amic de l’home i a vegades ens arriben històries que corroboren al 100% aquest tòpic. És el cas del que es va viure a Xina fa poc, on un gos va guiar una ambulància al mig del carrer fins al punt on es trobava el seu amo inconscient. Un fet que va deixar bocabadats els professionals dels serveis d’emergència.

 

Anuncios

Això va passar a la província xinesa de Yuncheng, on els serveis d’emergència van rebre l’avís de diversos veïns que alertaven que un home estava en un carreró inconscient. Quan l’ambulància estava arribant al lloc dels fets, el vehicle va topar de colp i volta amb un gos que barrava el pas al mig del carrer.

 

Va ser llavors quan, tal i com mostra la càmera del vehicle, l’animal es va posar a bordar i va començar a córrer carrer avall perseguit per l’ambulància. El gos, de la raça Golden Retriever, no va parar de córrer davant del vehicle fins que va arribar al carreró on hi havia el seu amo. Per sorprès dels metges, la intenció de l’animal no era una altra que guiar els serveis d’emergència fins a l’home. Aquest és l’impressionant vídeo:

 

 

El gos es volia assegurar que l’ambulància arribava fins al seu amo

Segons explica un dels participants al rescat, Jiang Xu, a ‘Pear Vídeo’, el gos no parava de fer lladrucs i mirar enrere per veure si l’ambulància l’estava seguint. «Una vegadaes va assegurar que l’estàvem seguint, el gos va agafar velocitat i va començar a córrer», assegura el professional mèdic.

 

Segons explica ‘Daily Mail’, sembla que l’home, que es trobava inconscient fora de casa seva, hauria patit un excés d’alcohol, cosa que li hauria provocat el desmai. Siga com siga, gràcies als veïns però sobretot al seu gos amb una fidelitat indiscutible, l’home va poder salvar la seva vida.

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios