L’increïble vídeo d’un gos que guia una ambulància fins al seu amo inconscient

Imatge del gos guiant l’ambulància fins al seu amo | Pear Vídeo

 

Diuen que el gos és el millor amic de l’home i a vegades ens arriben històries que corroboren al 100% aquest tòpic. És el cas del que es va viure a Xina fa poc, on un gos va guiar una ambulància al mig del carrer fins al punt on es trobava el seu amo inconscient. Un fet que va deixar bocabadats els professionals dels serveis d’emergència.

 

Això va passar a la província xinesa de Yuncheng, on els serveis d’emergència van rebre l’avís de diversos veïns que alertaven que un home estava en un carreró inconscient. Quan l’ambulància estava arribant al lloc dels fets, el vehicle va topar de colp i volta amb un gos que barrava el pas al mig del carrer.

 

Va ser llavors quan, tal i com mostra la càmera del vehicle, l’animal es va posar a bordar i va començar a córrer carrer avall perseguit per l’ambulància. El gos, de la raça Golden Retriever, no va parar de córrer davant del vehicle fins que va arribar al carreró on hi havia el seu amo. Per sorprès dels metges, la intenció de l’animal no era una altra que guiar els serveis d’emergència fins a l’home. Aquest és l’impressionant vídeo:

 

 

El gos es volia assegurar que l’ambulància arribava fins al seu amo

Segons explica un dels participants al rescat, Jiang Xu, a ‘Pear Vídeo’, el gos no parava de fer lladrucs i mirar enrere per veure si l’ambulància l’estava seguint. «Una vegadaes va assegurar que l’estàvem seguint, el gos va agafar velocitat i va començar a córrer», assegura el professional mèdic.

 

Segons explica ‘Daily Mail’, sembla que l’home, que es trobava inconscient fora de casa seva, hauria patit un excés d’alcohol, cosa que li hauria provocat el desmai. Siga com siga, gràcies als veïns però sobretot al seu gos amb una fidelitat indiscutible, l’home va poder salvar la seva vida.

 

 

 

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.