10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Lloguen un ‘llit-pallet’ per a ‘somiar sota les estreles’

Hi ha una vertadera febre per les plataformes de lloguer entre particulars. Potser pels preus dels hotels i apartaments, que han pujat considerablement durant els últims mesos, aquestes plataformes són les preferides per aquelles persones que volen passar uns dies de descans. Entre tots aqueixos anuncis, alguns criden l’atenció, com un que s’ha viralitzat per a dormir en la muntanya a Tenerife.

Enmig de la muntanya de Tenerife ja és possible “somiar sota les estreles” i tot per 30 € la nit. El compte de Twitter @elzulista, reconeguda per ensenyar allotjaments o pisos en venda o lloguers i els anuncis dels quals llepen molt l’atenció, ha mostrat un allotjament que per a ells simula “una vida palatina”, anem tota una oportunitat per a gaudir de la flora i la fauna.

Això sí, alerten del fred que pot passar l’hoste. Això sí, en el fil de Twitter creat també informen del suplement de 20 € per a la seua posterior neteja.

Somiar sota les estreles en la muntanya a Tenerife

La persona que el lloga anuncia que, en el lloc, al costat d’un pi, tenen “un llit doble pallet amb mosquiteres entre alguns pins, vista nocturna impressionant, en general una mica de fred al matí, ja que estem a 750 m sobre el nivell de la mar”.

Revela que té “bany compartit que té totes les comoditats”, amb una cuina. A més, disposa d’electricitat en el bany, per al qual cal caminar dos minuts.

En el mateix anunci s’adverteix de la presència de “dos gossos mascles molt agradables” que, això sí, solen bordar a l’arribada “per a rebre una abraçada”. Malgrat que es tracta, literalment, d’un llit enmig de la muntanya a Tenerife envoltada per una mosquitera, es poden contractar serveis com a desdejuni, massatges i, fins i tot, si s’arriba en guagua a la zona, hi ha possibilitat que vagen a recollir als hostes.

Últimes notícies

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.