Lloguen un ‘llit-pallet’ per a ‘somiar sota les estreles’

Hi ha una vertadera febre per les plataformes de lloguer entre particulars. Potser pels preus dels hotels i apartaments, que han pujat considerablement durant els últims mesos, aquestes plataformes són les preferides per aquelles persones que volen passar uns dies de descans. Entre tots aqueixos anuncis, alguns criden l’atenció, com un que s’ha viralitzat per a dormir en la muntanya a Tenerife.

Enmig de la muntanya de Tenerife ja és possible “somiar sota les estreles” i tot per 30 € la nit. El compte de Twitter @elzulista, reconeguda per ensenyar allotjaments o pisos en venda o lloguers i els anuncis dels quals llepen molt l’atenció, ha mostrat un allotjament que per a ells simula “una vida palatina”, anem tota una oportunitat per a gaudir de la flora i la fauna.

Això sí, alerten del fred que pot passar l’hoste. Això sí, en el fil de Twitter creat també informen del suplement de 20 € per a la seua posterior neteja.

Somiar sota les estreles en la muntanya a Tenerife

La persona que el lloga anuncia que, en el lloc, al costat d’un pi, tenen “un llit doble pallet amb mosquiteres entre alguns pins, vista nocturna impressionant, en general una mica de fred al matí, ja que estem a 750 m sobre el nivell de la mar”.

Revela que té “bany compartit que té totes les comoditats”, amb una cuina. A més, disposa d’electricitat en el bany, per al qual cal caminar dos minuts.

En el mateix anunci s’adverteix de la presència de “dos gossos mascles molt agradables” que, això sí, solen bordar a l’arribada “per a rebre una abraçada”. Malgrat que es tracta, literalment, d’un llit enmig de la muntanya a Tenerife envoltada per una mosquitera, es poden contractar serveis com a desdejuni, massatges i, fins i tot, si s’arriba en guagua a la zona, hi ha possibilitat que vagen a recollir als hostes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.