12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Lloguen un ‘llit-pallet’ per a ‘somiar sota les estreles’

Hi ha una vertadera febre per les plataformes de lloguer entre particulars. Potser pels preus dels hotels i apartaments, que han pujat considerablement durant els últims mesos, aquestes plataformes són les preferides per aquelles persones que volen passar uns dies de descans. Entre tots aqueixos anuncis, alguns criden l’atenció, com un que s’ha viralitzat per a dormir en la muntanya a Tenerife.

Enmig de la muntanya de Tenerife ja és possible “somiar sota les estreles” i tot per 30 € la nit. El compte de Twitter @elzulista, reconeguda per ensenyar allotjaments o pisos en venda o lloguers i els anuncis dels quals llepen molt l’atenció, ha mostrat un allotjament que per a ells simula “una vida palatina”, anem tota una oportunitat per a gaudir de la flora i la fauna.

Això sí, alerten del fred que pot passar l’hoste. Això sí, en el fil de Twitter creat també informen del suplement de 20 € per a la seua posterior neteja.

Somiar sota les estreles en la muntanya a Tenerife

La persona que el lloga anuncia que, en el lloc, al costat d’un pi, tenen “un llit doble pallet amb mosquiteres entre alguns pins, vista nocturna impressionant, en general una mica de fred al matí, ja que estem a 750 m sobre el nivell de la mar”.

Revela que té “bany compartit que té totes les comoditats”, amb una cuina. A més, disposa d’electricitat en el bany, per al qual cal caminar dos minuts.

En el mateix anunci s’adverteix de la presència de “dos gossos mascles molt agradables” que, això sí, solen bordar a l’arribada “per a rebre una abraçada”. Malgrat que es tracta, literalment, d’un llit enmig de la muntanya a Tenerife envoltada per una mosquitera, es poden contractar serveis com a desdejuni, massatges i, fins i tot, si s’arriba en guagua a la zona, hi ha possibilitat que vagen a recollir als hostes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs