Lloguen un ‘llit-pallet’ per a ‘somiar sota les estreles’

Hi ha una vertadera febre per les plataformes de lloguer entre particulars. Potser pels preus dels hotels i apartaments, que han pujat considerablement durant els últims mesos, aquestes plataformes són les preferides per aquelles persones que volen passar uns dies de descans. Entre tots aqueixos anuncis, alguns criden l’atenció, com un que s’ha viralitzat per a dormir en la muntanya a Tenerife.

Enmig de la muntanya de Tenerife ja és possible «somiar sota les estreles» i tot per 30 € la nit. El compte de Twitter @elzulista, reconeguda per ensenyar allotjaments o pisos en venda o lloguers i els anuncis dels quals llepen molt l’atenció, ha mostrat un allotjament que per a ells simula «una vida palatina», anem tota una oportunitat per a gaudir de la flora i la fauna.

Això sí, alerten del fred que pot passar l’hoste. Això sí, en el fil de Twitter creat també informen del suplement de 20 € per a la seua posterior neteja.

Somiar sota les estreles en la muntanya a Tenerife

La persona que el lloga anuncia que, en el lloc, al costat d’un pi, tenen “un llit doble pallet amb mosquiteres entre alguns pins, vista nocturna impressionant, en general una mica de fred al matí, ja que estem a 750 m sobre el nivell de la mar”.

Revela que té “bany compartit que té totes les comoditats”, amb una cuina. A més, disposa d’electricitat en el bany, per al qual cal caminar dos minuts.

En el mateix anunci s’adverteix de la presència de “dos gossos mascles molt agradables” que, això sí, solen bordar a l’arribada “per a rebre una abraçada”. Malgrat que es tracta, literalment, d’un llit enmig de la muntanya a Tenerife envoltada per una mosquitera, es poden contractar serveis com a desdejuni, massatges i, fins i tot, si s’arriba en guagua a la zona, hi ha possibilitat que vagen a recollir als hostes.

Últimes notícies

Els guardonats del 9 d’Octubre reben per correu les distincions sense acte oficial

La Generalitat ha fet arribar per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als més de 400 guardonats després d’ajornar l’acte institucional per una alerta taronja per pluges.

Els nusos de DOMESTICA convertixen la memòria domèstica en art al MuVIM

L’artista valencià JARR presenta a la Sala Parpalló del MuVIM DOMESTICA, un projecte tèxtil que transforma teixits, nusos i objectes quotidians en arxius de memòria i vincles emocionals.

Noves rutes d’Air Nostrum este estiu i més vols entre València, Balears, Canàries i Melilla

Air Nostrum ha reforçat la seua programació d’estiu amb noves rutes des de València i més freqüències en una vintena de connexions peninsulars, balears, canàries i internacionals per a atendre l’augment de demanda vacacional.

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.