Una dona pateix síndrome de xoc tòxic per oblidar llevar-se un tampó

Als Estats Units, una dona de 35 anys ha estat a punt de morir quan accidentalment es va deixar posat un tampó durant un mes, la qual cosa li va causar la síndrome de xoc tòxic, una infecció que pot ser mortal.

L’afectada, Jessica Bailey, que viu amb el seu marit i els seus tres fills, ha volgut comptar ara la malaltia a la qual es va enfrontar quan tenia a penes 20 anys i treballava com gogó. Segons recull el diari britànic The Sun, la dona no es va adonar que el tampó estava en la seua vagina fins que els metges li ho van extraure.

“El que fan les ballarines quan tenen la regla és tallar el cordó del tampó perquè no es veja mentre treballaven”, declara en l’entrevista, agregant que al matí següent va donar per fet que li ho havia tret i va introduir un nou.

En aqueix moment Bailey estava en un moment molt dur de la seua vida, en el qual estava bevent molt en el treball. Ara es troba en recuperació.

Jessica Bailey no es va adonar que continuava portant el tampó

«L’endemà, quan no el notava dins, vaig assumir que m’ho havia tret, ho vaig substituir i vaig seguir amb la meua vida habitual sense adonar-me que hi havia un segon tampó dins», explica.

Durant el mes que el tampó va romandre dins, ni ella ni la seua parella, amb qui mantenia relacions sexuals, es van adonar que estava embossat.

Amb el temps, va començar a sentir nàusees i malestar, acabant en urgències a mesura que empitjorava la seua situació, ja que Jessica estava molt malalta. El personal mèdic va quedar estupefacte quan va descobrir l’objecte en el seu interior, diagnosticant-li així la síndrome del xoc tòxic.

La jove, de 20 anys en aquell moment, va pensar que era ressaca, fins que el seu nóvio la va portar a urgències i el ginecòleg va trobar el tampó.

El tampó portava un mes en el seu cos

«Quan els vaig dir als metges que creia que havia sigut allí un mes, es van quedar tan sorpresos que em vaig sentir realment avergonyida, però també estava massa malalta per a concentrar-me a sentir-me estúpida«.

Jessica havia contret la síndrome de xoc tòxic, que provoca l’entrada d’un bacteri en el torrent sanguini. Tres de cada 100.000 dones pateixen aquesta malaltia, que pot incloure febre elevada, hipotensió, vòmits, miàlgia i fins i tot dificultat respiratòria.

Mirant arrere, Jessica va dir que va ser una experiència molt angoixant, en la qual al problema d’haver de romandre a l’hospital amb antibiòtics, es va unir la necessitat d’estar sòbria, una cosa molt dura per a ella en aqueix moment. «Al tercer dia vaig començar a sentir-me millor«.

No obstant això, la dona no ha deixat d’usar tampons, encara que sí que va deixar d’acudir a treballar amb la regla i jura no tornar a cometre aqueix error que quasi li costa la vida.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.