Anuncios

Una dona pateix síndrome de xoc tòxic per oblidar llevar-se un tampó

Als Estats Units, una dona de 35 anys ha estat a punt de morir quan accidentalment es va deixar posat un tampó durant un mes, la qual cosa li va causar la síndrome de xoc tòxic, una infecció que pot ser mortal.

L’afectada, Jessica Bailey, que viu amb el seu marit i els seus tres fills, ha volgut comptar ara la malaltia a la qual es va enfrontar quan tenia a penes 20 anys i treballava com gogó. Segons recull el diari britànic The Sun, la dona no es va adonar que el tampó estava en la seua vagina fins que els metges li ho van extraure.

Anuncios

“El que fan les ballarines quan tenen la regla és tallar el cordó del tampó perquè no es veja mentre treballaven”, declara en l’entrevista, agregant que al matí següent va donar per fet que li ho havia tret i va introduir un nou.

En aqueix moment Bailey estava en un moment molt dur de la seua vida, en el qual estava bevent molt en el treball. Ara es troba en recuperació.

Jessica Bailey no es va adonar que continuava portant el tampó

“L’endemà, quan no el notava dins, vaig assumir que m’ho havia tret, ho vaig substituir i vaig seguir amb la meua vida habitual sense adonar-me que hi havia un segon tampó dins”, explica.

Durant el mes que el tampó va romandre dins, ni ella ni la seua parella, amb qui mantenia relacions sexuals, es van adonar que estava embossat.

Amb el temps, va començar a sentir nàusees i malestar, acabant en urgències a mesura que empitjorava la seua situació, ja que Jessica estava molt malalta. El personal mèdic va quedar estupefacte quan va descobrir l’objecte en el seu interior, diagnosticant-li així la síndrome del xoc tòxic.

La jove, de 20 anys en aquell moment, va pensar que era ressaca, fins que el seu nóvio la va portar a urgències i el ginecòleg va trobar el tampó.

El tampó portava un mes en el seu cos

“Quan els vaig dir als metges que creia que havia sigut allí un mes, es van quedar tan sorpresos que em vaig sentir realment avergonyida, però també estava massa malalta per a concentrar-me a sentir-me estúpida“.

Jessica havia contret la síndrome de xoc tòxic, que provoca l’entrada d’un bacteri en el torrent sanguini. Tres de cada 100.000 dones pateixen aquesta malaltia, que pot incloure febre elevada, hipotensió, vòmits, miàlgia i fins i tot dificultat respiratòria.

Mirant arrere, Jessica va dir que va ser una experiència molt angoixant, en la qual al problema d’haver de romandre a l’hospital amb antibiòtics, es va unir la necessitat d’estar sòbria, una cosa molt dura per a ella en aqueix moment. “Al tercer dia vaig començar a sentir-me millor“.

No obstant això, la dona no ha deixat d’usar tampons, encara que sí que va deixar d’acudir a treballar amb la regla i jura no tornar a cometre aqueix error que quasi li costa la vida.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.
Anuncios