Una dona pateix síndrome de xoc tòxic per oblidar llevar-se un tampó

Als Estats Units, una dona de 35 anys ha estat a punt de morir quan accidentalment es va deixar posat un tampó durant un mes, la qual cosa li va causar la síndrome de xoc tòxic, una infecció que pot ser mortal.

L’afectada, Jessica Bailey, que viu amb el seu marit i els seus tres fills, ha volgut comptar ara la malaltia a la qual es va enfrontar quan tenia a penes 20 anys i treballava com gogó. Segons recull el diari britànic The Sun, la dona no es va adonar que el tampó estava en la seua vagina fins que els metges li ho van extraure.

“El que fan les ballarines quan tenen la regla és tallar el cordó del tampó perquè no es veja mentre treballaven”, declara en l’entrevista, agregant que al matí següent va donar per fet que li ho havia tret i va introduir un nou.

En aqueix moment Bailey estava en un moment molt dur de la seua vida, en el qual estava bevent molt en el treball. Ara es troba en recuperació.

Jessica Bailey no es va adonar que continuava portant el tampó

«L’endemà, quan no el notava dins, vaig assumir que m’ho havia tret, ho vaig substituir i vaig seguir amb la meua vida habitual sense adonar-me que hi havia un segon tampó dins», explica.

Durant el mes que el tampó va romandre dins, ni ella ni la seua parella, amb qui mantenia relacions sexuals, es van adonar que estava embossat.

Amb el temps, va començar a sentir nàusees i malestar, acabant en urgències a mesura que empitjorava la seua situació, ja que Jessica estava molt malalta. El personal mèdic va quedar estupefacte quan va descobrir l’objecte en el seu interior, diagnosticant-li així la síndrome del xoc tòxic.

La jove, de 20 anys en aquell moment, va pensar que era ressaca, fins que el seu nóvio la va portar a urgències i el ginecòleg va trobar el tampó.

El tampó portava un mes en el seu cos

«Quan els vaig dir als metges que creia que havia sigut allí un mes, es van quedar tan sorpresos que em vaig sentir realment avergonyida, però també estava massa malalta per a concentrar-me a sentir-me estúpida«.

Jessica havia contret la síndrome de xoc tòxic, que provoca l’entrada d’un bacteri en el torrent sanguini. Tres de cada 100.000 dones pateixen aquesta malaltia, que pot incloure febre elevada, hipotensió, vòmits, miàlgia i fins i tot dificultat respiratòria.

Mirant arrere, Jessica va dir que va ser una experiència molt angoixant, en la qual al problema d’haver de romandre a l’hospital amb antibiòtics, es va unir la necessitat d’estar sòbria, una cosa molt dura per a ella en aqueix moment. «Al tercer dia vaig començar a sentir-me millor«.

No obstant això, la dona no ha deixat d’usar tampons, encara que sí que va deixar d’acudir a treballar amb la regla i jura no tornar a cometre aqueix error que quasi li costa la vida.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.