Una dona pateix síndrome de xoc tòxic per oblidar llevar-se un tampó

Als Estats Units, una dona de 35 anys ha estat a punt de morir quan accidentalment es va deixar posat un tampó durant un mes, la qual cosa li va causar la síndrome de xoc tòxic, una infecció que pot ser mortal.

L’afectada, Jessica Bailey, que viu amb el seu marit i els seus tres fills, ha volgut comptar ara la malaltia a la qual es va enfrontar quan tenia a penes 20 anys i treballava com gogó. Segons recull el diari britànic The Sun, la dona no es va adonar que el tampó estava en la seua vagina fins que els metges li ho van extraure.

“El que fan les ballarines quan tenen la regla és tallar el cordó del tampó perquè no es veja mentre treballaven”, declara en l’entrevista, agregant que al matí següent va donar per fet que li ho havia tret i va introduir un nou.

En aqueix moment Bailey estava en un moment molt dur de la seua vida, en el qual estava bevent molt en el treball. Ara es troba en recuperació.

Jessica Bailey no es va adonar que continuava portant el tampó

«L’endemà, quan no el notava dins, vaig assumir que m’ho havia tret, ho vaig substituir i vaig seguir amb la meua vida habitual sense adonar-me que hi havia un segon tampó dins», explica.

Durant el mes que el tampó va romandre dins, ni ella ni la seua parella, amb qui mantenia relacions sexuals, es van adonar que estava embossat.

Amb el temps, va començar a sentir nàusees i malestar, acabant en urgències a mesura que empitjorava la seua situació, ja que Jessica estava molt malalta. El personal mèdic va quedar estupefacte quan va descobrir l’objecte en el seu interior, diagnosticant-li així la síndrome del xoc tòxic.

La jove, de 20 anys en aquell moment, va pensar que era ressaca, fins que el seu nóvio la va portar a urgències i el ginecòleg va trobar el tampó.

El tampó portava un mes en el seu cos

«Quan els vaig dir als metges que creia que havia sigut allí un mes, es van quedar tan sorpresos que em vaig sentir realment avergonyida, però també estava massa malalta per a concentrar-me a sentir-me estúpida«.

Jessica havia contret la síndrome de xoc tòxic, que provoca l’entrada d’un bacteri en el torrent sanguini. Tres de cada 100.000 dones pateixen aquesta malaltia, que pot incloure febre elevada, hipotensió, vòmits, miàlgia i fins i tot dificultat respiratòria.

Mirant arrere, Jessica va dir que va ser una experiència molt angoixant, en la qual al problema d’haver de romandre a l’hospital amb antibiòtics, es va unir la necessitat d’estar sòbria, una cosa molt dura per a ella en aqueix moment. «Al tercer dia vaig començar a sentir-me millor«.

No obstant això, la dona no ha deixat d’usar tampons, encara que sí que va deixar d’acudir a treballar amb la regla i jura no tornar a cometre aqueix error que quasi li costa la vida.

Últimes notícies

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.