El que ha fet el veí de València que viu damunt de la seu de VOX

La usuària de Twitter @mirapeces ha compartit una de les fotos més difoses en la xarxa social en les últimes hores en mostrar la curiosa estampa que es pot veure en la façana de Vox a València, situada en un cèntric carrer de la ciutat.

La seu del partit està situada en un primer pis i, al costat del nom del partit, apareixen dos  banderes d’Espanya al balcó. El curiós és que dos pisos més amunt, en el tercer, el veí que viu allí ha deixat ben clara la seua postura penjant del seu altres dos banderes. En aquest cas, les de l’orgull LGTBI i trans.

Les reunions de veïns han de ser gracioses”, ha escrit la usuària al costat de la foto en la qual es veu la façana, que en menys d’un dia s’acosta als 4.000 i supera els 65.000 ‘m’agrada’.
Vox va inaugurar aqueixa seu de València el passat estiu en un acte que va comptar amb la presència del dirigent del partit Javier Ortega Smith.

No és la primera vegada que al partit d’Abascal li passa una cosa molt semblant en una de les seues seus. En la mateixa línia, en 2020 va triomfar en les xarxes socials el veí de Huelva que viu just damunt de la seu de Vox de la capital va penjar una bandera arc de Sant Martí del seu balcó.

Perquè just davall es troba el café-bar La Tertúlia, un local especialitzat a menjar veneçolà situat en l’Avinguda de Portugal de la capital de Salamanca.

Una coincidència que va generar multitud de bromes en les xarxes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.