El que ha fet el veí de València que viu damunt de la seu de VOX

La usuària de Twitter @mirapeces ha compartit una de les fotos més difoses en la xarxa social en les últimes hores en mostrar la curiosa estampa que es pot veure en la façana de Vox a València, situada en un cèntric carrer de la ciutat.

La seu del partit està situada en un primer pis i, al costat del nom del partit, apareixen dos  banderes d’Espanya al balcó. El curiós és que dos pisos més amunt, en el tercer, el veí que viu allí ha deixat ben clara la seua postura penjant del seu altres dos banderes. En aquest cas, les de l’orgull LGTBI i trans.

Les reunions de veïns han de ser gracioses”, ha escrit la usuària al costat de la foto en la qual es veu la façana, que en menys d’un dia s’acosta als 4.000 i supera els 65.000 ‘m’agrada’.
Vox va inaugurar aqueixa seu de València el passat estiu en un acte que va comptar amb la presència del dirigent del partit Javier Ortega Smith.

No és la primera vegada que al partit d’Abascal li passa una cosa molt semblant en una de les seues seus. En la mateixa línia, en 2020 va triomfar en les xarxes socials el veí de Huelva que viu just damunt de la seu de Vox de la capital va penjar una bandera arc de Sant Martí del seu balcó.

Perquè just davall es troba el café-bar La Tertúlia, un local especialitzat a menjar veneçolà situat en l’Avinguda de Portugal de la capital de Salamanca.

Una coincidència que va generar multitud de bromes en les xarxes.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.