14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

El que ha fet el veí de València que viu damunt de la seu de VOX

La usuària de Twitter @mirapeces ha compartit una de les fotos més difoses en la xarxa social en les últimes hores en mostrar la curiosa estampa que es pot veure en la façana de Vox a València, situada en un cèntric carrer de la ciutat.

La seu del partit està situada en un primer pis i, al costat del nom del partit, apareixen dos  banderes d’Espanya al balcó. El curiós és que dos pisos més amunt, en el tercer, el veí que viu allí ha deixat ben clara la seua postura penjant del seu altres dos banderes. En aquest cas, les de l’orgull LGTBI i trans.

Les reunions de veïns han de ser gracioses”, ha escrit la usuària al costat de la foto en la qual es veu la façana, que en menys d’un dia s’acosta als 4.000 i supera els 65.000 ‘m’agrada’.
Vox va inaugurar aqueixa seu de València el passat estiu en un acte que va comptar amb la presència del dirigent del partit Javier Ortega Smith.

No és la primera vegada que al partit d’Abascal li passa una cosa molt semblant en una de les seues seus. En la mateixa línia, en 2020 va triomfar en les xarxes socials el veí de Huelva que viu just damunt de la seu de Vox de la capital va penjar una bandera arc de Sant Martí del seu balcó.

Perquè just davall es troba el café-bar La Tertúlia, un local especialitzat a menjar veneçolà situat en l’Avinguda de Portugal de la capital de Salamanca.

Una coincidència que va generar multitud de bromes en les xarxes.

Últimes notícies

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.

Morant urgix aprovar el nou model de finançament o no ens el perdonarem

Diana Morant ha instat a recolzar el nou model de finançament autonòmic i ha alertat que, si no tira avant, 'no ens el perdonarem'. La proposta, segons ha defés, aportaria 3.700 milions més a la Comunitat i la situaria entre les primeres per finançament per habitant.

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició