El que ha fet el veí de València que viu damunt de la seu de VOX

La usuària de Twitter @mirapeces ha compartit una de les fotos més difoses en la xarxa social en les últimes hores en mostrar la curiosa estampa que es pot veure en la façana de Vox a València, situada en un cèntric carrer de la ciutat.

La seu del partit està situada en un primer pis i, al costat del nom del partit, apareixen dos  banderes d’Espanya al balcó. El curiós és que dos pisos més amunt, en el tercer, el veí que viu allí ha deixat ben clara la seua postura penjant del seu altres dos banderes. En aquest cas, les de l’orgull LGTBI i trans.

Les reunions de veïns han de ser gracioses”, ha escrit la usuària al costat de la foto en la qual es veu la façana, que en menys d’un dia s’acosta als 4.000 i supera els 65.000 ‘m’agrada’.
Vox va inaugurar aqueixa seu de València el passat estiu en un acte que va comptar amb la presència del dirigent del partit Javier Ortega Smith.

No és la primera vegada que al partit d’Abascal li passa una cosa molt semblant en una de les seues seus. En la mateixa línia, en 2020 va triomfar en les xarxes socials el veí de Huelva que viu just damunt de la seu de Vox de la capital va penjar una bandera arc de Sant Martí del seu balcó.

Perquè just davall es troba el café-bar La Tertúlia, un local especialitzat a menjar veneçolà situat en l’Avinguda de Portugal de la capital de Salamanca.

Una coincidència que va generar multitud de bromes en les xarxes.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.