18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Una xiqueta de 6 anys dona positiu en cocaïna després d’una festa

La Policia Nacional ha detingut aquest dijous a Palma a una dona com a presumpta autora d’un delicte de lesions contra la seua filla, de sis anys, en haver donat positiu en droga. La investigació es va dur a terme a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic de Palma, en el qual alertaven a la Policia dels resultats analítics de la menor.

La investigació es va iniciar a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic a Palma, que alertaven que una xiqueta d’uns sis anys havia sigut ingressada i que havia donat positiu en cocaïna en una analítica realitzada, afegint que la menor poguera trobar-se en un entorn de risc.

El grup UFAM de la Policia Nacional es va fer càrrec de l’assumpte. Un grup d’agents es va personar en el centre mèdic per a evidenciar l’estat de la xiqueta, qui havia mostrat en l’escoleta -banda de músics aficionats- comportaments estranys.

Els policies es van entrevistar amb la menor en companyia de la pediatra i l’assistenta social, esbrinant que suposadament la menor el dia anterior va consumir voluntàriament alcohol i pols blanca en una festa a la casa de la seua mare, amb la qual conviu en aqueix domicili.

Encara que la menor hauria consumit la cocaïna voluntàriament, ha quedat sota tutela dels serveis de protecció de menors del Consell de Mallorca. Les investigacions prossegueixen, sobretot per a saber si la ingesta de droga de la menor va ser un fet aïllat o es deu a un consum prolongat en el temps. El resultat de l’anàlisi donarà la resposta.

Últimes notícies

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.

Guido Rodríguez: hauria firmat més de sis mesos, però hi ha temps per a tot

El migcampista argentí, presentat com a nou jugador del València, va explicar que l'acord per sis mesos va respondre a la falta de temps en el mercat i va deixar oberta la seua continuïtat. Va assegurar ambició per a ajudar a mirar cap amunt en la classificació.

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.