Una xiqueta de 6 anys dona positiu en cocaïna després d’una festa

La Policia Nacional ha detingut aquest dijous a Palma a una dona com a presumpta autora d’un delicte de lesions contra la seua filla, de sis anys, en haver donat positiu en droga. La investigació es va dur a terme a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic de Palma, en el qual alertaven a la Policia dels resultats analítics de la menor.

La investigació es va iniciar a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic a Palma, que alertaven que una xiqueta d’uns sis anys havia sigut ingressada i que havia donat positiu en cocaïna en una analítica realitzada, afegint que la menor poguera trobar-se en un entorn de risc.

El grup UFAM de la Policia Nacional es va fer càrrec de l’assumpte. Un grup d’agents es va personar en el centre mèdic per a evidenciar l’estat de la xiqueta, qui havia mostrat en l’escoleta -banda de músics aficionats- comportaments estranys.

Els policies es van entrevistar amb la menor en companyia de la pediatra i l’assistenta social, esbrinant que suposadament la menor el dia anterior va consumir voluntàriament alcohol i pols blanca en una festa a la casa de la seua mare, amb la qual conviu en aqueix domicili.

Encara que la menor hauria consumit la cocaïna voluntàriament, ha quedat sota tutela dels serveis de protecció de menors del Consell de Mallorca. Les investigacions prossegueixen, sobretot per a saber si la ingesta de droga de la menor va ser un fet aïllat o es deu a un consum prolongat en el temps. El resultat de l’anàlisi donarà la resposta.

Últimes notícies

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.