Una xiqueta de 6 anys dona positiu en cocaïna després d’una festa

La Policia Nacional ha detingut aquest dijous a Palma a una dona com a presumpta autora d’un delicte de lesions contra la seua filla, de sis anys, en haver donat positiu en droga. La investigació es va dur a terme a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic de Palma, en el qual alertaven a la Policia dels resultats analítics de la menor.

La investigació es va iniciar a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic a Palma, que alertaven que una xiqueta d’uns sis anys havia sigut ingressada i que havia donat positiu en cocaïna en una analítica realitzada, afegint que la menor poguera trobar-se en un entorn de risc.

El grup UFAM de la Policia Nacional es va fer càrrec de l’assumpte. Un grup d’agents es va personar en el centre mèdic per a evidenciar l’estat de la xiqueta, qui havia mostrat en l’escoleta -banda de músics aficionats- comportaments estranys.

Els policies es van entrevistar amb la menor en companyia de la pediatra i l’assistenta social, esbrinant que suposadament la menor el dia anterior va consumir voluntàriament alcohol i pols blanca en una festa a la casa de la seua mare, amb la qual conviu en aqueix domicili.

Encara que la menor hauria consumit la cocaïna voluntàriament, ha quedat sota tutela dels serveis de protecció de menors del Consell de Mallorca. Les investigacions prossegueixen, sobretot per a saber si la ingesta de droga de la menor va ser un fet aïllat o es deu a un consum prolongat en el temps. El resultat de l’anàlisi donarà la resposta.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.