Una xiqueta de 6 anys dona positiu en cocaïna després d’una festa

La Policia Nacional ha detingut aquest dijous a Palma a una dona com a presumpta autora d’un delicte de lesions contra la seua filla, de sis anys, en haver donat positiu en droga. La investigació es va dur a terme a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic de Palma, en el qual alertaven a la Policia dels resultats analítics de la menor.

La investigació es va iniciar a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic a Palma, que alertaven que una xiqueta d’uns sis anys havia sigut ingressada i que havia donat positiu en cocaïna en una analítica realitzada, afegint que la menor poguera trobar-se en un entorn de risc.

El grup UFAM de la Policia Nacional es va fer càrrec de l’assumpte. Un grup d’agents es va personar en el centre mèdic per a evidenciar l’estat de la xiqueta, qui havia mostrat en l’escoleta -banda de músics aficionats- comportaments estranys.

Els policies es van entrevistar amb la menor en companyia de la pediatra i l’assistenta social, esbrinant que suposadament la menor el dia anterior va consumir voluntàriament alcohol i pols blanca en una festa a la casa de la seua mare, amb la qual conviu en aqueix domicili.

Encara que la menor hauria consumit la cocaïna voluntàriament, ha quedat sota tutela dels serveis de protecció de menors del Consell de Mallorca. Les investigacions prossegueixen, sobretot per a saber si la ingesta de droga de la menor va ser un fet aïllat o es deu a un consum prolongat en el temps. El resultat de l’anàlisi donarà la resposta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.