Incendi al CIE de Sapadors: dos agents ferits per inhalació de fum

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – Un incendi va esclatar poc abans de les 15.30 hores en el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Sapadors, deixant a dos agents de policia assistits per inhalació de fum. Segons han informat fonts de la Prefectura Superior de Policia, el foc es va originar en la zona d’habitacions d’una secció amb interns. A causa de la situació, tots els interns van ser concentrats al pati del recinte, assegurant-se que cap d’ells haguera sofert ferides ni afectacions greus.

Els cossos d’emergència van respondre ràpidament a l’incendi, que va ser controlat per bombers en un curt període de temps. Tanmateix, el personal sanitari va atendre els dos agents que van patir l’inhale d’algun tipus de fum, a qui se’ls va proporcionar assistència immediata al lloc dels fets.

En estes moments, la Policia Científica està investigant quines són les causes que van provocar l’incendi, que actualment es manté sota una estricta observació per part de les autoritats. Els interns són traslladats a altres àrees del CIE per garantir la seua seguretat i benestar. Les autoritats han confirmat que mesuren les conseqüències d’este incident, la qual cosa pot generar debat sobre la situació i les condicions dins dels centres d’internament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.