Juan Foyth s’ha reincorporat esta setmana als entrenaments col·lectius del Villarreal durant l’aturada de seleccions, mentres que el migcampista Santi Comesaña continua treballant al marge de l’equip per la lesió que patix al turmell esquerre, i la seua presència en la tornada de LALIGA EA SPORTS continua sent dubtosa.
Foyth, defensa argentí del conjunt groguet, havia sigut convocat per la selecció d’Argentina per a este període internacional. Però finalment no ha viatjat amb el combinat albiceleste, ja que no estava totalment recuperat dels problemes musculars que arrossegava i ha preferit quedar-se a Vila-real per a completar la recuperació.
Segons ha informat el club, el defensa ja s’exercita des d’este dilluns al mateix ritme que la resta dels seus companys. Això suposa un pas important en la seua evolució física i obri la porta que puga estar disponible per al pròxim partit de lliga, en el qual el Villarreal visitarà el Real Madrid al Santiago Bernabéu.
Foyth ha estat prop d’un mes de baixa per estes molèsties musculars, per la qual cosa la seua tornada al treball col·lectiu és una notícia positiva per a l’equip. El cos tècnic controlarà ara les seues sensacions durant els pròxims entrenaments per a evitar qualsevol recaiguda i decidir si pot assumir minuts en la represa del campionat.
Comesaña, pendent de l’evolució del seu turmell
La situació de Santi Comesaña és distinta, ja que el migcampista encara no s’ha pogut integrar als exercicis amb el grup. El jugador continua al marge a causa de la lesió en el turmell esquerre que va patir el passat 17 de setembre, i es manté en ple procés de recuperació.
Per este motiu, la seua disponibilitat per a la tornada de la competició no està ni molt menys garantida. El Villarreal preferix ser prudent amb els terminis i espera vore com evoluciona el turmell del futbolista durant els pròxims dies abans de fixar una data aproximada per al seu retorn al treball col·lectiu i, posteriorment, als partits oficials.






