Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El titular de la plaça número 1 de la Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància de Benidorm ha decretat este dilluns a la vesprada l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili en esta localitat alacantina.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut està actualment investigat per un delicte d’homicidi o assassinat. La qualificació penal concreta quedarà definida a mesura que avance la instrucció del cas i es practiquen més diligències.

Altres dos detinguts relacionats amb estos fets han passat igualment a disposició del mateix jutjat de Benidorm. Després d’escoltar-los, el jutge ha acordat deixar-los en llibertat provisional, encara que continuen investigats dins de la mateixa causa per un presumpte delicte d’encobriment.

Investigació judicial oberta

La decisió de presó provisional implica que el principal investigat continuarà ingressat al centre penitenciari mentres es desenvolupa la investigació judicial. Esta mesura busca garantir la seua disposició davant el jutjat i evitar possibles riscos, com una eventual fugida o la destrucció de proves.

En el cas dels altres dos investigats, la llibertat provisional comporta l’obligació de comparéixer quan el jutjat els cride i complir les eventuals mesures que es puguen imposar. La causa continua oberta sota la direcció del jutjat especialitzat en Violència sobre la Dona de Benidorm.

Últimes notícies

L’atur puja en setembre a la Comunitat Valenciana però baixa a la província de València

L’atur registrat en setembre ha augmentat en 2.267 persones a la Comunitat Valenciana fins a les 296.786, encara que la província de València ha registrat 158 parats menys i lidera l’augment de contractes i afiliació a la Seguretat Social.

Sánchez estudia unes eleccions generals el 29 de novembre davant el rebuig de Junts

El Govern manté els dos decrets d'habitatge i els sotmet este divendres a votació en el Congrés malgrat l'oposició de la formació catalana

Avís roig per pluges torrencials a la costa de Castelló fins al migdia

La costa de Castelló està en avís roig fins a les 12.00 hores per pluges molt intenses, mentre València i Alacant mantenen avisos taronja i groc per forts ruixats i tempestes.

Es reprén la circulació de la línia C2 de Rodalia València-Xàtiva-Moixent

Renfe ha restablit la circulació en la línia C2 de Rodalia València-Xàtiva-Moixent en l’horari habitual, mentres continuen suspesos la resta de servicis per l’alerta per pluges intenses d’Aemet.

Xàfecs torrencials deixen fins a 145 l/m² en 12 hores a la Comunitat Valenciana

Les pluges de les últimes dotze hores han descarregat amb força sobretot al litoral nord de Castelló i a la Ribera, amb 145,8 l/m² a Alcalà de Xivert i més de 120 l/m² en diversos punts.

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.