El poble a on ha caigut tres voltes el pot d’Euromilions

 

Un poble s’ha convertit en el més afortunat d’Europa en conseguir que els toque l’Euromilions tres voltes. El bitllet guanyador del premi més gros ha caigut en Castlebar, en el comtat de Mayo (Irlanda), el passat dimarts 11 de febrer per tercera volta en la localitat i l’afortunat ha conseguit 17 milions d’euros.

 

Guanyadors de l’Euromilions tres voltes

Tot i que no es coneix la identitat del guanyador del pot, ja hauria reclamat el premi, segons explica l’amo de la botiga d’alimentació a on es va vendre el número. D’esta manera, en el mitjà local ‘Irish Independent’, Alan Mulroy ha explicat que vol creure que és «algun veí del poble», ja que fa 27 anys que té obert i la seua clientela són veïns, a demés, ha afirmat que «estan tots encantats. Hi ha un gran renou en el poble i això és genial per a Castlebar».

 

Mulroy, fins i tot, s’ha atrevit a afirmar que «és un poble afortunat, probablement el més afortunat d’Europa», ja que un veí va guanyar un premi de 15 milions d’euros l’abril de l’any 2014 i, el juliol del 2017, un altre va conseguir 29 milions d’euros. Finalment, este mes de febrer del 2020, un tercer ha guanyat 17 milions d’euros, i Mulroy, per segellar el bitllet guanyador, s’endú 25.000 euros que invertirà en la celebració amb els seus treballadors, a qui agraïx «tot l’esforç al llarg dels anys».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.