18.6 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Cau el 1r premi de la Bonoloto en Benicarló

Administració de Loteries número 1 de Benicarló

Un dels bitllets encertants s’ha validat en l’Administració de Loteries número 1 de Benicarló | Administració de Loteries núm. 1 de Benicarló

El primer premi del sorteig de la Bonoloto d’este dimarts, 18 de febrer, ha caigut en territori valencià. Concretament, en Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). Hi ha hagut dos bitllets encertants de Primera Categoria (6 encerts), un validat en l’Administració de Loteries número 1 de la localitat, situada en l’avinguda de Ferreres Breto, i l’altre a través del canal oficial d’internet Loteries i Apostes de l’Estat. El premi és de 832.227 euros.

 

De Segona Categoria (5 encerts + complementari) hi ha set bitllets encertants amb un premi de 27.845 euros bruts.

 

La combinació guanyadora del sorteig és la següent:

  • 10 – 17 – 29 – 32 – 35 – 46
  • Complementari: 36
  • Reintegrament: 4

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.