10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Detingut en València per amenaçar i agredir a la seua exnóvia

Una dona intenta defendre's d'una agressió

Amenaçava i agredia a la seua parella | Pxhere

La Policia Local de València ha detingut a un xic, de 33 anys, per un presumpte delicte de violència masclista contra la seua exparella, una jove de 31 anys. Presumptament, l’acusat l’amenaçava de manera continuada, l’agredia físicament i li cridava per telèfon de matinada.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

 

En la matinada d’este dimecres, sobre les 2.10 hores, la víctima es va arrimar a una patrulla de la Policia Local per a dir-los que la seua exparella li telefonava de manera insistent i en estat de nervis, un fet que els policies van poder comprovar en eixe mateix moment.

 

La xica també va dir als agents que el presumpte agressor li amenaçava de manera continuada, arribant a agredir-la físicament en una ocasió, informa el cos de seguretat en un comunicat.

 

El sospitós va ser localitzat en sa casa, detingut i traslladat a dependències policials. En l’operatiu, van participar efectius de la cinquena i sisena unitat de districte de la Policia Local de València.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, 10 a Alacant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros en la Comunitat Valenciana. L'administració 30 d'Alacant ha venut 20 sèries i concentra 10 milions.