Multen a la Generalitat per donar en acollida un xiquet a un pederasta en Alacant

Imatge d’arxiu | cedida

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la Generalitat Valenciana a fer-se càrrec de la indemnització de 6.000 euros a un xiquet de 12 anys que va patir abusos sexuals pel seu pare d’acollida, segons explica ‘Información’.

 

Estos abusos es van produir l’any 2016, quan la Generalitat va permetre a l’acusat tindre en casa a un menor de 12 anys en acollida durant els caps de setmana i vacances. En la sentència s’ha demostrat que el condemnat hauria fet tocaments al menor quan este se’n va anar a dormir al llit amb ell per a vore la televisió.

 

L’agressor, en vore que el xiquet es va ficar a plorar i li va explicar que tenia por, va parar. Això sí, en altres ocasions l’acusat li hauria ficat pel·lícules pornogràfiques per a que es masturbara, fet que el menor va rebutjar.

 

La sentència explica que hi ha una «infracció» per part de l’òrgan administratiu, per ser «responsable directe en la selecció de persones i en el control de l’activitat». La sentència d’este juí explica que la Generalitat haurà d’indemnitzar a la víctima pel trastorn d’estrés postraumàtic que va patir el menor.

 

El condemnat, Sergio B.R., és un pederasta reincident i, després d’una primera condemna –4 anys i mig de presó–, ara s’ha enfrontat a una altra. Per últim, l’agressor està pendent d’un tercer juí per altres fets pareguts i està en presó des de fa un any.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.