Dos ferits i una dona atropellada en dos accidents en la Plana Baixa

 

Dos hòmens han resultat ferits este matí de dimecres després de patir un accident de tràfic en la CV-20, en el terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident, entre un cotxe i un camió, s’ha produït cap a les 9.20 hores d’este matí. En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha hagut d’assistir a dos hòmens.

 

Un dels ferits, de 27 anys, ha hagut de ser atés per politraumatismes; l’altre, de 47 anys, ha patit una ferida en el cap. Els dos hòmens han sigut traslladats, més tard, a l’Hospital de la Plana.

 

 

 

Atropellen a una dona en la Vall d’Uixó

Una dona, de 41 anys, ha sigut atropellada per un cotxe este dimecres pel matí en l’avinguda de les Corts Valencianes de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el CICU. L’accident s’ha produït cap a les 9.10 hores. 

 

El CICU ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic ha hagut d’assistir a la dona per traumatisme abdominal. La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital La Plana de Vila-real, una volta estabilitzada.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.