Felip VI reganya a Letícia per no seguir el protocol al peu de la lletra

 

El rei Felip VI i la reina Letícia tornen a ser notícia, i és que pareix que, per molt que ho intente, la reina no pot estar ni cinc minuts sense ser-ho. De fet, ara han eixit a la llum alguns comentaris de Felip que, de ben segur, no han agradat gens a la reina.

 

«Sap que és un poc igual el que faça»

En el recent viatge a Palma, Letícia ha intentat fer un exercici de neteja d’imatge que no ha acabat d’eixir bé. El comentari de fa uns anys sobre les vacacions a Mallorca, on la reina va confessar que no li agradaven, seguix latent al cor de molts illencs, per això este any ho ha intentat arreglar amb un comentari afirmant: «Les vacacions en Palma són cada any millor»; un comentari que també ha acabat criticat.

 

Letícia «sap que és un poc igual el que faça, ja que li caurà per totes parts» assegura una amiga íntima a ‘El Español’, qui descriu a la reina com una persona molt més «espontània i natural», però a qui «ja li fa por» qualsevol cosa.

 

«Porta un any i pico intentant cuidar més les coses que fa i diu» assegura, «no canviarà per molt que els mitjans vullgen o el seu propi marit, el Rei, pretenga que siga d’una altra manera», expressa.

 

Felip és qui la posa «al seu lloc»

La mateixa font assegura que el rei Felip és qui «la posa al seu lloc quan la naturalitat de la Reina es veu massa solta», fets que hem pogut comprovar en les últimes setmanes. Fa tan sols uns quants dies, en una recepció en la Zarzuela, Felip va reganyar-la per haver-se quedat parlant en la porta de la cambra i no haver-lo acompanyat, com diu el protocol.

 

En este cas, l’amiga destapa: «Quan va acabar l’audiència van tindre una bona discussió, perquè segons ella l’havia reganyat davant de tot el món. Ella deia que era un error menut i que si no fora per ell, ningú hauria notat res».

 

En diverses ocasions, també ha sigut el mòbil de la Reina el responsable de posar-la en més d’una situació tensa amb el seu marit. En una visita a Mèxic, mentres que el president, Peña Nieto, feia un discurs durant el sopar: «Va treure el mòbil per davall la taula i va començar a xatejar amb algú». Un gest de mal gust que no va agradar al seu marit i que quan «se’n va adonar, li va demanar que el guardara a la bossa». Una situació pareguda a la que va passar en una visita institucional en Astúries, i en la que el Rei, molest, va dir-li davant de tot el món: «Estigues quieta i mostra un poc de respecte».

 

Pareix que la tensió entre els dos és cada volta més forta, i que Letícia no sap que fer per arreglar-lo. Per sort, ella i les seues filles ja es troben desconnectant en unes vacacions en un parador desconegut, el que no sabem és si Felip ha viatjat amb elles o ha decidit quedar-se en Madrid.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.