13.9 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Chabelita esclafix durement contra Kiko Hernández: «Mentirós compulsiu»

Kiko Hernández i Chabelita es critiquen mútuament a través dels seus programes

Kiko Hernández i Chabelita es critiquen mútuament a través dels seus programes | València Diari

 

Des que Isa Pantoja té una cadira com a col·laboradora habitual en ’El programa de Ana Rosa’, la filla d’Isabel Pantoja no dubte en opinar de tot el que pensa sense cap classe de por de les conseqüències. En este cas, l’últim en rebre les crítiques de Chabelita ha sigut el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, a qui Isa s’ha referit com a «mentirós compulsiu». Kiko Hernández, en sentir les seues paraules, va voler contestar-li des de ‘Sálvame’, que la mentirosa era ella per haver venut exclusives falses.

 

Amb tot això, s’ha originat un conflicte entre els dos que la peruana no ha dubtat en seguir alimentant, responent a Kiko Hernández; d’esta manera es dirigia a les càmeres del programa a on treballa per a enviar-li un contundent missatge: «Estic molt cansada que amb el teu dit assenyales a tots i sigues capaç de burlar-te de tot el món, de dir mentires, d’inventar-te informació, de burlar-te i insultar. A mi m’has insultat (…) Què passa, que tu eres intocable? En el teu programa tens quatre hores i et dediques a insultar i a burlar-te de la gent que no et pot contestar. I no!» responia ella taxativament.

 

Chabelita respon a Kiko Hernández

Chabelita respon a Kiko Hernández | TELECINCO

 

Per a acabar-ho de rematar, Chabelita li ha volgut respondre clarament al col·laborador que l’havia acusat de mentirosa: «No sé en què et bases per a dir que sóc una mentirosa. És veritat que he dit coses de la meua vida però tu les dius de la dels altres i no sé què és pitjor». I és que la filla de la ‘tonadillera’ recorda molt bé tots els atacs que el col·laborador ha fet en reiterades ocasions cap a la seua família, i ho admet: «Jo no tinc la facilitat de ma mare per a perdonar. A mi no se m’oblida el mal que m’has fet tu ni el mal que heu fet a la meua família. Ja no és la informació que es dona, sinó com es diu».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.