Mastodon
27.6 C
València
Divendres, 5 setembre, 2025

La Primitiva deixa un premi de més de 800.000 euros en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | La Primitiva

 

El sorteig de la Primitiva d’este dijous ha deixat un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha conseguit un premi de primera categoria (6 acerts), obtenint un import de 802.484,27 euros. El bitllet acertant ha sigut segellat en el carrer Sant Vicent de Paul, número 1, de la ciutat de València.

 

Esta primera categoria ha tingut en el sorteig de dijous un altre acertant en la ciutat de Sevilla, que també rebrà un import de 802.484,27 euros. Respecte a la categoria especial del sorteig, és a dir, 6 acerts i el reintegrament, este dijous no hi ha cap guanyador.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dijous 13 de juny de 2019 està formada pels números 12, 15, 21, 30, 44 i 47. El complementari és el 6 i el reintegrament el 9.

 

La Primitiva torna a posar-se en joc este dissabte, amb un pot de més de 15 milions d’euros, en concret 15.100.000 euros, que poden ser per a un únic acertant.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Maribel Vilaplana defén que el menjar amb Mazón el 29-O va ser una maleïda coincidència

Vilaplana es desmarca de qualsevol decisió durant la DANA i denúncia l'assetjament patit des de llavors. Aclarix horaris i el caràcter professional de la trobada amb Mazón.

El Govern planteja celebrar el funeral d’Estat per la DANA el 29 d’octubre a València

L'Executiu proposa realitzar el 29 d'octubre, primer aniversari, un funeral d'Estat a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València. La decisió final quedarà en mans de les associacions de víctimes, que han demanat una cerimònia laica i podrien intervindre.

La Generalitat veu en la carta de Vilaplana la confirmació que Mazón va estar pendent i informat

La Generalitat sosté que el testimoniatge de Maribel Vilaplana avala que Carlos Mazón va seguir l'evolució de la DANA i la gestió de l'emergència. També condemna els ataques masclistes contra la periodista.

LaLiga accepta el Johan Cruyff com a alternativa al Camp Nou per al Barcelona-València

LaLiga accepta l'Estadi Johan Cruyff com a opció per a acollir el Barcelona-València del 14 de setembre. La decisió queda supeditada a ajustos tècnics i inspecció final.

El Govern planteja un funeral d’Estat per la DANA el 29 d’octubre a València

L'Executiu considera celebrar el funeral d'Estat per les víctimes de la DANA el 29 d'octubre, coincidint amb el primer aniversari, a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Presó provisional per al detingut pel tiroteig d’Alfafar

Un jutge ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'arrestat per la temptativa d'homicidi amb arma de foc a Alfafar. La causa passa a Catarroja i continua la busca de l'autor material.

Vilaplana defén que el menjar amb Mazón el 29-O va ser una coincidència i reclama focus en els responsables

La periodista sosté que va acudir a una reunió professional i que desconeixia la gravetat de la DANA. Denuncia assetjament i seqüeles psicològiques després de mesos de pressió.

Maribel Vilaplana defén que el menjar amb Mazón el 29-O va ser una coincidència

Maribel Vilaplana sosté que el menjar amb Carlos Mazón el 29-O va ser una coincidència. Denúncia deu mesos de pressió, hospitalització i tractament per estrés posttraumàtic, i nega conéixer les crides del president.