20.2 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Mor José Pinto, mític exconcursant de ‘Los Lobos’ de ‘¡Boom!’

Aquest matí ha mort de forma sobtada José Pinto, el conegut concursant del programa “Boom”, membre del grup “Los Lobos”.

 

La notícia ha sigut confirmada per l’alcalde de Casillas de Flores, localitat on residia José Pinto, segons ha informat ‘Salamanca24Horas’. L’alcalde, José Eloy Alfonso, ha sigut buscat aquest mateix matí per part de l’exconcursant de Boom, perquè li cuidara el seu ramat, ja que no es trobava bé.

 

Efectius sanitaris han acudit a atendré a José Pinto, però només han pogut confirmar la seua mort, al voltant de les 10 hores del matí, per causes naturals.

 

José Pinto era conegut per haver format part del grup “Los Lobos” que participa al concurs diari d’Antena 3, “Boom”, presentat per Juanra Bonet. El grup porta desenes de programes a les esquenes, i milers d’euros de premi acumulats. El mateix José Pinto va deixar l’equip el passat 18 de desembre després de 373 programes. Així, el concusant va tornar a la seua vida anterior, a Casillas de las Flores, cuidant el seu ramat.

 

José Pinto també va participar amb anterioritat en altres concursos com ‘Saber y ganar’ de La 2 de TVE.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA requerix el tiquet de l’aparcament de Maribel Vilaplana

La magistrada que instruïx la causa per la DANA del 29 d'octubre ha demanat a l'empresa del pàrquing de la plaça de Tetuan el tiquet o un informe d'entrada i eixida. La petició arriba després de la declaració de la periodista, que no conservava el justificant i va facilitar la seua matrícula.

El Consell replica al Govern i afirma que només 1.123 milions han arribat després de la DANA

El Consell ha qüestionat les xifres del Govern sobre la reconstrucció després de la DANA i ha xifrat en 1.123 milions les ajudes efectivament rebudes. També ha denunciat 565 milions pendents i 34.000 famílies sense cobrar.

Transports reobrirà 10 km més de la C-3 entre València i Cheste pel GP de MotoGP

Transports reobrirà 10 km de la C-3 entre Aldaia i el baixador del Circuit de Cheste els dies 14, 15 i 16 de novembre. Renfe operarà 118 trens llançadora per al GP de MotoGP i des del dia 17 es recuperarà el servici fins a Loriguilla.

Juan Carlos Valderrama apel·la a la solidaritat interterritorial per a afrontar els incendis forestals

El conseller d'Emergències i Interior ha defés la cooperació entre territoris i la formació especialitzada per a millorar la prevenció i l'extinció. Ha posat com a exemple el MásterFuego i la recent coordinació durant els grans incendis de l'estiu.

Muñoz (PSPV) afirma que Juanfran Pérez Llorca està tacat per la tragèdia de la dana

Muñoz ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'estar 'tacat' per la tragèdia de la dana i ha lamentat que la seua primera cita siga davant la jutgessa i no en un debat d'investidura. A més, exigix a Carlos Mazón declarar en seu judicial, renunciar a l'aforament i reclama eleccions en la Comunitat Valenciana.

Vicente Lafuente, nou president de la CEV per aclamació a l’ésser l’únic candidat

Vicente Lafuente ha sigut elegit per aclamació com a president de la CEV en presentar-se com a únic candidat. Relleva a Salvador Navarro i ha fixat un full de ruta continuista amb obertura al consens.

El Govern xifra en 8.200 milions la inversió postdana a València, el 10% del PIB provincial

Economia assegura que la reconstrucció després de la DANA ja summa 8.200 milions a la província de València, amb més del 98% de sol·licituds tramitades pel Consorci.

Alacant exigirà assegurança de responsabilitat civil als patinets elèctrics amb certificat des de gener

Alacant aplicarà des del 2 de gener l'obligació d'assegurança de responsabilitat civil als VMP amb certificat de circulació i reforçarà els controls. A més, inicia l'actualització del reglament de l'autobús urbà amb una consulta pública oberta fins al 5 de desembre.