20 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Stephane Soriano destaca els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha destacat els programes en matèria de diversitat ètnica i cultural impulsats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge.

Així ho ha assenyalat en la seua visita al Col·legi Diocesà Santiago Apòstol del Cabanyal de València, per a conéixer els programes ‘Inclou-me’ i ‘Re-força’m’, subvencionats per la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge amb un total de 73.732,59 euros.

Stephane Soriano ha destacat la labor que està realitzant el Col·legi Diocesà Santiago Apòstol, promovent una educació inclusiva a través d’activitats de reforç escolar en la qual estan participant més de 200 alumnes.

Les activitats formen part dels programes ‘Re-força’m’ (programa educatiu en temps lectiu destinat a 63 alumnes) i ‘Inclou-me’, que inclou la participació de les famílies dins de l’horari lectiu a les aules d’Infantil, Primària i ESO. En estos programes s’oferix suport psicosocial a 106 famílies i reforç d’estimulació del llenguatge i del moviment a 43 xiquets i xiquetes d’edats compreses entre 3, 4 i 5 anys.

El director general ha visitat les instal·lacions del centre, acompanyat pel seu director, Jordi Bosch.

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.

A disposició judicial el camioner que ha atropellat mortalment a una jove a València

El camioner detingut per atropellar a una jove de 20 anys a València ha passat a disposició judicial. Va donar positiu en cànnabis i cocaïna i la Policia Local investiga les causes del sinistre.

Els ajuntaments afectats per la DANA podran comprar sòl en zones inundables per a usos no residencials

Un nou reial decret llei obri la possibilitat d'adquirir parcel·les en risc d'inundació amb fons estatals i destinar-les a parcs, aparcaments o altres usos. La mesura amplia l'objecte subvencionable dins dels 1.745 milions ja consignats i permet actuar en el domini públic hidràulic amb la Confederació Hidrogràfica.

PP i Vox pacten el pressupost de València per a 2026 i Catalá el desvincula del relleu en la Generalitat

PP i Vox han aprovat el projecte de pressupostos de València per a 2026, xifrat en 1.250,9 milions. Catalá ho ha desvinculat de la negociació del relleu de Mazón.