Nou detinguts i 172 identificats en una nova operació policial en el barri d’Orriols

La Policia Nacional ha detingut este dimarts a nou persones i ha identificat a 172 en una nova operació contra la delinqüència duta a terme en el barri valencià d’Orriols.

Es tracta del segon dispositiu posat en marxa per la policia per a previndre la delinqüència en el barri i mantindre la seguretat ciutadana. Un dels objectius principals ha sigut la prevenció de la venda i consum de drogues en la via pública.

Les nou detencions obeeixen a diversos motius com a furts o reclamacions judicials. A més, durant l’operació especial, s’han alçat sis actes per tinença de drogues i 10 per possessió d’armes. En el mateix dispositiu, es detalla també, que s’han controlat 22 vehicles.

Han participat en l’operació diferents unitats policials pertanyents a la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, com les Unitats d’Intervenció Policial (O.I.P.), la Unitat de Prevenció i Reacció (O.P.R.), el Grup de Resposta Immediata a la Criminalitat (G.R.I.C.) i el Grup Operatiu de Resposta (G.O.R.) de la Comissaria del districte de Trànsits.

S’incrementa la seguretat en Orriols

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, va mantindre este passat mes de novembre una reunió amb col·lectius i associacions de veïns del barri d’Orriols a València per a escoltar les reclamacions que estos feien. En ella, garantisc “una resposta immediata i permanent de la Policia Nacional i de la Delegació del Govern, així com una major comunicació entre els veïns i les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat” després dels últims apunyalaments que han ocorregut en la zona.

Bernabé va matisar que “el barri d’Orriols no té un índex de criminalitat més alt que el d’altres barris de València”, però va assegurar que “la intervenció policial serà més intensa amb intenció dissuasiva i per a augmentar la seguretat dels veïns i veïnes del barri”.

El dispositiu desplegat este dimarts a la vesprada que va finalitzar a les 20.15 hores és el segon que es realitza en el barri per a mantindre la seguretat ciutadana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.