La Banda Municipal d’Alacant farà 3 concerts en homenatge a les víctimes del coronavirus

 

L’Ajuntament d’Alacant ha presentat la programació de concerts que oferirà la Banda Simfònica Municipal el mes de juliol com a reconeixement a les víctimes de la pandèmia i en homenatge a totes les persones i professionals de tots els àmbits que s’han esforçat durant les setmanes més crítiques de la crisi vírica.

 

Els concerts s’han fixat per a les vesprades dels dies 9, 12 i 16 de juliol, a les 20.00 hores, en la plaça de l’Ajuntament, amb un especial control dels accessos per a tindre present el distanciament social i per a evitar en la mesura del possible problemes derivats del coronavirus. L’aforament màxim que s’ha pensat és de 200 persones, que disposaran de les seues corresponents cadires.

 

El regidor de Cultura ha avançat que la batuta dels concerts dels dies 9 i 12 estarà en mans del director titular de la Simfònica Municipal, José Vicente Díaz Alcaina, i el del dia 16 l’encapçalarà Pedro Lara Navarrete, subdirector de la Banda.

 

En l’espectacle del dijous 9 es vol tindre molt present el dolor de les víctimes de la pandèmia, les seues morts i el buit insofrible que han deixat en familiars i amics. Quant al concert del diumenge 12, este estarà dedicat als cossos i forces de seguretat de l’Estat. El concert previst per al dijous 16 de juliol es dedicarà al personal sanitari.

 

La plaça de l’Ajuntament amb recinte barrat

Per a les apuntades actuacions de juliol, l’Ajuntament ha condicionat la plaça, amb un escenari de majors dimensions de l’habitual i amb un pati de butaques barrat per a controlar els accessos i les mesures d’higiene.

 

Des de l’organització expliquen que a partir de les 19.00 hores s’entregaran les entrades als assistents per ordre d’arribada fins a completar aforament. I a les 19.30 hores s’obrirà l’accés al recinte. A demés, des dels servicis municipals de suport a la Banda es posarà a la disposició del públic gel desinfectant en l’accés i es controlarà l’entrada al lloc amb màscara.

 

A estes actuacions, se sumaran unes altres el mes d’agost, que es dedicaran als servicis socials i en agraïment als visitants de la ciutat. La Banda té també present el seu tradicional concert de l’Alborada, que tindrà lloc el dia 3 d’agost.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.