Confirmat! Camilo actuarà a Espanya

El cantautor i productor colombià Camilo, considerat un dels majors exponents del nou pop, actuarà  este estiu per primera vegada a Espanya.

A més de les dates recentment anunciades, Cadis (10 i 11 de juliol), Galícia (15 de juliol) i Starlite (17 i 18 de juliol), Planet Events @ Live Nation confirma:

7 de juliol – Múrcia, Estadi Enrique Roca.
8 de juliol – València, Marina Sud.
13 de juliol – Castelló, Llueix Benicàssim.
20 de juliol – Mallorca, Festival Cultura és vida.
5 de setembre – Madrid, WiZink Center.
8 de setembre – Barcelona, Estadi Olímpic Lluís Companys.
11 de setembre – Mèrida, Stone & Music Festival.
15 de setembre – Granada, Plaza de Bous.
16 de setembre – Sevilla, Estadi de la Cartoixa.
18 de setembre – Avilés, Pavelló de la Magdalena.

Les entrades per a Múrcia, València, Madrid i Barcelona estaran a la venda este divendres 14 de maig a les 12:00 h en www.planetevents.es, Ticketmaster i El Corte Inglés; a més dels festivals, disponibles en els seus punts habituals. La resta de concerts es posaran a la venda pròximament.

L’artista multidisciplinari estarà presentant el seu segon àlbum “Mis manos” (Sony Music), que inclou els èxits mundials “Vida de Rico” (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en radi), “Bebé” (doble disc de platí), “Ropa Cara” (disc de platí) i “Machu Pichu” (disc de platí).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronroco, el charango i el piano.

L’àlbum conté col·laboracions dels artistes internacionals Evaluna Montaner, Mau i Ricky, El Alfa i  Los dos Carnales.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.