Confirmat! Camilo actuarà a Espanya

El cantautor i productor colombià Camilo, considerat un dels majors exponents del nou pop, actuarà  este estiu per primera vegada a Espanya.

A més de les dates recentment anunciades, Cadis (10 i 11 de juliol), Galícia (15 de juliol) i Starlite (17 i 18 de juliol), Planet Events @ Live Nation confirma:

7 de juliol – Múrcia, Estadi Enrique Roca.
8 de juliol – València, Marina Sud.
13 de juliol – Castelló, Llueix Benicàssim.
20 de juliol – Mallorca, Festival Cultura és vida.
5 de setembre – Madrid, WiZink Center.
8 de setembre – Barcelona, Estadi Olímpic Lluís Companys.
11 de setembre – Mèrida, Stone & Music Festival.
15 de setembre – Granada, Plaza de Bous.
16 de setembre – Sevilla, Estadi de la Cartoixa.
18 de setembre – Avilés, Pavelló de la Magdalena.

Les entrades per a Múrcia, València, Madrid i Barcelona estaran a la venda este divendres 14 de maig a les 12:00 h en www.planetevents.es, Ticketmaster i El Corte Inglés; a més dels festivals, disponibles en els seus punts habituals. La resta de concerts es posaran a la venda pròximament.

L’artista multidisciplinari estarà presentant el seu segon àlbum “Mis manos” (Sony Music), que inclou els èxits mundials “Vida de Rico” (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en radi), “Bebé” (doble disc de platí), “Ropa Cara” (disc de platí) i “Machu Pichu” (disc de platí).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronroco, el charango i el piano.

L’àlbum conté col·laboracions dels artistes internacionals Evaluna Montaner, Mau i Ricky, El Alfa i  Los dos Carnales.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.