13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Confirmat! Camilo actuarà a Espanya

El cantautor i productor colombià Camilo, considerat un dels majors exponents del nou pop, actuarà  este estiu per primera vegada a Espanya.

A més de les dates recentment anunciades, Cadis (10 i 11 de juliol), Galícia (15 de juliol) i Starlite (17 i 18 de juliol), Planet Events @ Live Nation confirma:

7 de juliol – Múrcia, Estadi Enrique Roca.
8 de juliol – València, Marina Sud.
13 de juliol – Castelló, Llueix Benicàssim.
20 de juliol – Mallorca, Festival Cultura és vida.
5 de setembre – Madrid, WiZink Center.
8 de setembre – Barcelona, Estadi Olímpic Lluís Companys.
11 de setembre – Mèrida, Stone & Music Festival.
15 de setembre – Granada, Plaza de Bous.
16 de setembre – Sevilla, Estadi de la Cartoixa.
18 de setembre – Avilés, Pavelló de la Magdalena.

Les entrades per a Múrcia, València, Madrid i Barcelona estaran a la venda este divendres 14 de maig a les 12:00 h en www.planetevents.es, Ticketmaster i El Corte Inglés; a més dels festivals, disponibles en els seus punts habituals. La resta de concerts es posaran a la venda pròximament.

L’artista multidisciplinari estarà presentant el seu segon àlbum “Mis manos” (Sony Music), que inclou els èxits mundials “Vida de Rico” (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en radi), “Bebé” (doble disc de platí), “Ropa Cara” (disc de platí) i “Machu Pichu” (disc de platí).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronroco, el charango i el piano.

L’àlbum conté col·laboracions dels artistes internacionals Evaluna Montaner, Mau i Ricky, El Alfa i  Los dos Carnales.

Últimes notícies

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.