8.5 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Confirmat! Camilo actuarà a Espanya

El cantautor i productor colombià Camilo, considerat un dels majors exponents del nou pop, actuarà  este estiu per primera vegada a Espanya.

A més de les dates recentment anunciades, Cadis (10 i 11 de juliol), Galícia (15 de juliol) i Starlite (17 i 18 de juliol), Planet Events @ Live Nation confirma:

7 de juliol – Múrcia, Estadi Enrique Roca.
8 de juliol – València, Marina Sud.
13 de juliol – Castelló, Llueix Benicàssim.
20 de juliol – Mallorca, Festival Cultura és vida.
5 de setembre – Madrid, WiZink Center.
8 de setembre – Barcelona, Estadi Olímpic Lluís Companys.
11 de setembre – Mèrida, Stone & Music Festival.
15 de setembre – Granada, Plaza de Bous.
16 de setembre – Sevilla, Estadi de la Cartoixa.
18 de setembre – Avilés, Pavelló de la Magdalena.

Les entrades per a Múrcia, València, Madrid i Barcelona estaran a la venda este divendres 14 de maig a les 12:00 h en www.planetevents.es, Ticketmaster i El Corte Inglés; a més dels festivals, disponibles en els seus punts habituals. La resta de concerts es posaran a la venda pròximament.

L’artista multidisciplinari estarà presentant el seu segon àlbum “Mis manos” (Sony Music), que inclou els èxits mundials “Vida de Rico” (quatre vegades platí a Espanya, núm. 1 en radi), “Bebé” (doble disc de platí), “Ropa Cara” (disc de platí) i “Machu Pichu” (disc de platí).

En ell ha ampliat la seua exploració de gèneres com el pop, la champeta, la cúmbia, l’urbà, el corregut i el folklore colombià, tocant una gran varietat d’instruments com la guitarra, el quatre, el ronroco, el charango i el piano.

L’àlbum conté col·laboracions dels artistes internacionals Evaluna Montaner, Mau i Ricky, El Alfa i  Los dos Carnales.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.