11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La crisi del Coronavirus obliga a ajornar el Gran Premi de Motociclisme de Xest

Motociclisme en Xest

Una edició del Gran Premi de Xest | Twitter

El Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, previst per al 15 de novembre i que anava a suposar com en els últims anys el tancament del Mundial de motociclisme, ha sigut ajornat per al 22 del mateix mes, segons un comunicat de Dorna Sports, organitzador de la competició.

 

El comunicat assenyala que «la Federació Internacional de Motociclisme (FIM), l’Associació Internacional d’Equips de Competició (IRTA) i Dorna Sports lamenten anunciar que el Gran Premi Red Bull de les Amèriques, programat per al 5 d’abril, es posposa fins al 15 de novembre a causa del brot de coronavirus».

 

D’esta forma, la data de celebració del Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana es trasllada una setmana en el calendari internacional de motociclisme els dies 20, 21 i 22 de novembre.

 

Les entrades ja emeses seran vàlides per a la nova data i els afeccionats que, a causa d’esta modificació del calendari, desitgen retornar les seues entrades podran fer-lo fins al dia 15 d’abril.

 

 

Últimes notícies

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.