CSIF demana a Educació que professorat i alumnat confinats no tornen a les aules fins a tindre PCR negativa

 

El sindicat CSIF ha demanat per escrit al conseller d’Educació, Vicent Marzà, que la reincorporació a un centre educatiu de personal docent o d’alumnat després de donar positiu vinga precedida d’un test PCR negatiu.

 

La central sindical ha fet esta sol·licitud pel fet que, segons ha indicat en un comunicat, «en molts casos estan retornant professionals o alumnes sense símptomes, però sense una prova que acredite que ja han superat el contagi de Covid-19». La central sindical planteja que «a tots els docents i alumnat que han donat positiu en coronavirus i que han estat confinats, se’ls faça una segona PCR «per a comprovar el seu negatiu i poder assegurar que no contagiaran».

 

D’altra banda, en el cas que isquera el test positiu, considera que «s’hauria de prolongar el confinament fins a obtindre un resultat negatiu en la següent PCR, de manera que s’incorpore al centre educatiu amb les màximes garanties de seguretat».

 

Segons CSIF, «en molts casos, i seguint les directrius rebudes, tornen al centre professors o alumnes després de deu dies confinats per contagi i sense símptomes ja, però també sense PCR negativa». El sindicat lamenta que tant Conselleria d’Educació com la de Sanitat «no s’hagen coordinat per a fer estes proves a totes les persones afectades, alguna cosa que està ocorrent sobretot des de principis d’enguany».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.