16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Una empresa valenciana crea diademes per a enganxar la mascareta i evitar el mal d’orella

 

El projecte emprenedor valencià Etèria ha dissenyat una col·lecció de diademes amb aplicacions per a enganxar la mascareta que allibera les orelles de les molèsties causades per les gomes, com una alternativa estètica.

 

Amb eixos dissenys es reinventa la funcionalitat de les diademes amb una aplicació per a subjectar les mascaretes, de manera que les gomes no s’enganxen amb les arracades ni amb els auriculars i permeten «salvar» les orelles, segons han destacat fonts impulsores d’esta iniciativa.

 

La directora del projecte, Raquel Martínez, ha assegurat que l’any 2020 ha posat a prova no només el sistema sanitari mundial, sinó «totes les rutines i el nostre estil de vida», per això van pensar que dissenyar un complement que salvaguarde de la irritació o de la torsió de les orelles era una bona idea.

 

Hi ha situacions a on es necessita «una alternativa estètica», com a actes, noces, batejos o comunions, i Etèria ha dissenyat una col·lecció especial, amb l’avantatge que una volta es desenganxa la mascareta, l’aplicació s’oculta davall de la cabellera i es convertix en una diadema a l’ús. Etèria és un projecte emprenedor, amb capital humà i econòmic 100% valencià, amb seu en la capital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.