Una empresa valenciana crea diademes per a enganxar la mascareta i evitar el mal d’orella

 

El projecte emprenedor valencià Etèria ha dissenyat una col·lecció de diademes amb aplicacions per a enganxar la mascareta que allibera les orelles de les molèsties causades per les gomes, com una alternativa estètica.

 

Amb eixos dissenys es reinventa la funcionalitat de les diademes amb una aplicació per a subjectar les mascaretes, de manera que les gomes no s’enganxen amb les arracades ni amb els auriculars i permeten «salvar» les orelles, segons han destacat fonts impulsores d’esta iniciativa.

 

La directora del projecte, Raquel Martínez, ha assegurat que l’any 2020 ha posat a prova no només el sistema sanitari mundial, sinó «totes les rutines i el nostre estil de vida», per això van pensar que dissenyar un complement que salvaguarde de la irritació o de la torsió de les orelles era una bona idea.

 

Hi ha situacions a on es necessita «una alternativa estètica», com a actes, noces, batejos o comunions, i Etèria ha dissenyat una col·lecció especial, amb l’avantatge que una volta es desenganxa la mascareta, l’aplicació s’oculta davall de la cabellera i es convertix en una diadema a l’ús. Etèria és un projecte emprenedor, amb capital humà i econòmic 100% valencià, amb seu en la capital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.