16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Una empresa valenciana crea diademes per a enganxar la mascareta i evitar el mal d’orella

 

El projecte emprenedor valencià Etèria ha dissenyat una col·lecció de diademes amb aplicacions per a enganxar la mascareta que allibera les orelles de les molèsties causades per les gomes, com una alternativa estètica.

 

Amb eixos dissenys es reinventa la funcionalitat de les diademes amb una aplicació per a subjectar les mascaretes, de manera que les gomes no s’enganxen amb les arracades ni amb els auriculars i permeten «salvar» les orelles, segons han destacat fonts impulsores d’esta iniciativa.

 

La directora del projecte, Raquel Martínez, ha assegurat que l’any 2020 ha posat a prova no només el sistema sanitari mundial, sinó «totes les rutines i el nostre estil de vida», per això van pensar que dissenyar un complement que salvaguarde de la irritació o de la torsió de les orelles era una bona idea.

 

Hi ha situacions a on es necessita «una alternativa estètica», com a actes, noces, batejos o comunions, i Etèria ha dissenyat una col·lecció especial, amb l’avantatge que una volta es desenganxa la mascareta, l’aplicació s’oculta davall de la cabellera i es convertix en una diadema a l’ús. Etèria és un projecte emprenedor, amb capital humà i econòmic 100% valencià, amb seu en la capital.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.