Generalitat i oci nocturn amplien la negociació per a estudiar la reobertura amb condicions d’hostaleria

 

La Generalitat Valenciana i el sector de l’oci nocturn han acordat reunir-se esta setmana en una tercera ronda negociadora per a buscar un «encaix» normatiu que permeta la reobertura dels locals però amb les mateixes condicions que l’hostaleria.

 

D’eixa manera ho han indicat aquest dimecres a Europa Press fonts de l’administració i de l’Assemblea Acampada Oci Nocturn, després de la segona reunió del procés negociador entre empresaris, la Secretaria Autonòmica de Turisme i la Secretaria autonòmica de Seguretat i Emergències per a buscar solucions a la problemàtica del sector davant de les restriccions sanitàries que impedixen l’activitat de l’oci nocturn.

 

Es dedicarà temps per a estudiar la situació del sector

Des de la Generalitat han indicat que es donarà més temps a la negociació per a estudiar la possibilitat d’«encaixar» la normativa valenciana de manera que el sector de l’oci nocturn puga fer activitats d’hostaleria en horari diürn, amb l’objectiu d’«esmorteir els perjuís que estan patint» els empresaris.

 

Per part seua, el portaveu de l’Assemblea Acampada Oci Nocturn CV, Vicente Pizcueta, ha explicat a Europa Press que el «problema» per als empresaris és que la proposta que ha formulat la Generalitat suposa una «burocràcia inconcebible que el sector no pot assumir» i ha reclamat que s’«automatitze el procediment amb una simple instrucció, ordre o decret».

 

«Altres autonomies han automatitzat el procediment. Estem arribant els últims a la reobertura i hem d’aprendre dels que ho fan bé», ha assenyalat el portaveu, abans de recalcar que el que està sobre la taula està «salvar a les pimes i a empreses prestant servicis d’hostaleria».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022