14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La Generalitat Valenciana destina 4,5 milions d’euros en ajudes per al sector del taxi

 

La Generalitat destinarà 4,5 milions d’euros a ajudes directes al sector del taxi i està treballant en altres línies de suport per al manteniment de les empreses valencianes i dels llocs de treball de sectors afectats especialment per la pandèmia de coronavirus, com les agències de viatges.

 

Ho ha anunciat el president de la Generalitat, Ximo Puig, després de reunir-se amb els consellers d’Hisenda, Vicent Soler; d’Economia, Rafa Climent, i de Política Territorial, Arcadi España, i amb els responsables de Turisme, Francesc Colomer; de l’Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, i de Model Econòmic, María José Mira, per a analitzar mesures de suport als sectors econòmics.

 

Puig ha assegurat que, en este moment, la prioritat fonamental des de la perspectiva econòmica per als pròxims mesos és «salvar empreses viables» del territori valencià i que no desapareguen, i per això han celebrat esta reunió de coordinació, amb la finalitat d’analitzar com poden ser «més eficaces» amb els recursos de què disposen, que «no són molts, però sí importants».

 

«Sabem de les dificultats que tenen alguns sectors que actualment patixen restriccions i hem de vore de quina manera es pot ajudar directament», ha indicat Puig, qui ha posat com a exemple a les agències de viatges, que també rebran ajudes del món financer, o al sector del taxi.

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.