La Generalitat Valenciana destina 4,5 milions d’euros en ajudes per al sector del taxi

 

La Generalitat destinarà 4,5 milions d’euros a ajudes directes al sector del taxi i està treballant en altres línies de suport per al manteniment de les empreses valencianes i dels llocs de treball de sectors afectats especialment per la pandèmia de coronavirus, com les agències de viatges.

 

Ho ha anunciat el president de la Generalitat, Ximo Puig, després de reunir-se amb els consellers d’Hisenda, Vicent Soler; d’Economia, Rafa Climent, i de Política Territorial, Arcadi España, i amb els responsables de Turisme, Francesc Colomer; de l’Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, i de Model Econòmic, María José Mira, per a analitzar mesures de suport als sectors econòmics.

 

Puig ha assegurat que, en este moment, la prioritat fonamental des de la perspectiva econòmica per als pròxims mesos és «salvar empreses viables» del territori valencià i que no desapareguen, i per això han celebrat esta reunió de coordinació, amb la finalitat d’analitzar com poden ser «més eficaces» amb els recursos de què disposen, que «no són molts, però sí importants».

 

«Sabem de les dificultats que tenen alguns sectors que actualment patixen restriccions i hem de vore de quina manera es pot ajudar directament», ha indicat Puig, qui ha posat com a exemple a les agències de viatges, que també rebran ajudes del món financer, o al sector del taxi.

Últimes notícies

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.