14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

La Generalitat Valenciana destina 4,5 milions d’euros en ajudes per al sector del taxi

 

La Generalitat destinarà 4,5 milions d’euros a ajudes directes al sector del taxi i està treballant en altres línies de suport per al manteniment de les empreses valencianes i dels llocs de treball de sectors afectats especialment per la pandèmia de coronavirus, com les agències de viatges.

 

Ho ha anunciat el president de la Generalitat, Ximo Puig, després de reunir-se amb els consellers d’Hisenda, Vicent Soler; d’Economia, Rafa Climent, i de Política Territorial, Arcadi España, i amb els responsables de Turisme, Francesc Colomer; de l’Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, i de Model Econòmic, María José Mira, per a analitzar mesures de suport als sectors econòmics.

 

Puig ha assegurat que, en este moment, la prioritat fonamental des de la perspectiva econòmica per als pròxims mesos és «salvar empreses viables» del territori valencià i que no desapareguen, i per això han celebrat esta reunió de coordinació, amb la finalitat d’analitzar com poden ser «més eficaces» amb els recursos de què disposen, que «no són molts, però sí importants».

 

«Sabem de les dificultats que tenen alguns sectors que actualment patixen restriccions i hem de vore de quina manera es pot ajudar directament», ha indicat Puig, qui ha posat com a exemple a les agències de viatges, que també rebran ajudes del món financer, o al sector del taxi.

Últimes notícies

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.