La Generalitat Valenciana destina 4,5 milions d’euros en ajudes per al sector del taxi

 

La Generalitat destinarà 4,5 milions d’euros a ajudes directes al sector del taxi i està treballant en altres línies de suport per al manteniment de les empreses valencianes i dels llocs de treball de sectors afectats especialment per la pandèmia de coronavirus, com les agències de viatges.

 

Ho ha anunciat el president de la Generalitat, Ximo Puig, després de reunir-se amb els consellers d’Hisenda, Vicent Soler; d’Economia, Rafa Climent, i de Política Territorial, Arcadi España, i amb els responsables de Turisme, Francesc Colomer; de l’Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, i de Model Econòmic, María José Mira, per a analitzar mesures de suport als sectors econòmics.

 

Puig ha assegurat que, en este moment, la prioritat fonamental des de la perspectiva econòmica per als pròxims mesos és «salvar empreses viables» del territori valencià i que no desapareguen, i per això han celebrat esta reunió de coordinació, amb la finalitat d’analitzar com poden ser «més eficaces» amb els recursos de què disposen, que «no són molts, però sí importants».

 

«Sabem de les dificultats que tenen alguns sectors que actualment patixen restriccions i hem de vore de quina manera es pot ajudar directament», ha indicat Puig, qui ha posat com a exemple a les agències de viatges, que també rebran ajudes del món financer, o al sector del taxi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.