9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Generalitat Valenciana destina 4,5 milions d’euros en ajudes per al sector del taxi

 

La Generalitat destinarà 4,5 milions d’euros a ajudes directes al sector del taxi i està treballant en altres línies de suport per al manteniment de les empreses valencianes i dels llocs de treball de sectors afectats especialment per la pandèmia de coronavirus, com les agències de viatges.

 

Ho ha anunciat el president de la Generalitat, Ximo Puig, després de reunir-se amb els consellers d’Hisenda, Vicent Soler; d’Economia, Rafa Climent, i de Política Territorial, Arcadi España, i amb els responsables de Turisme, Francesc Colomer; de l’Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, i de Model Econòmic, María José Mira, per a analitzar mesures de suport als sectors econòmics.

 

Puig ha assegurat que, en este moment, la prioritat fonamental des de la perspectiva econòmica per als pròxims mesos és «salvar empreses viables» del territori valencià i que no desapareguen, i per això han celebrat esta reunió de coordinació, amb la finalitat d’analitzar com poden ser «més eficaces» amb els recursos de què disposen, que «no són molts, però sí importants».

 

«Sabem de les dificultats que tenen alguns sectors que actualment patixen restriccions i hem de vore de quina manera es pot ajudar directament», ha indicat Puig, qui ha posat com a exemple a les agències de viatges, que també rebran ajudes del món financer, o al sector del taxi.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.