12.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Justícia posposa les oposicions per la situació de la pandèmia

 

La Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha ajornat els exàmens la celebració dels que estava prevista per als dies 30 de gener i 13 de febrer de 2021.

 

La decisió es pren a causa de la situació epidemiològica i «en coherència amb el que s’establix en el Decret 2/2021 de 24 de gener de la Generalitat pel que es limita la permanència de grups de persones en espais públics i privats», explica el departament que dirigix Gabriela Bravo en un comunicat.

 

Este dissabte estava previst la celebració del primer exercici de tres convocatòries derivades de les Ofertes d’Ocupació Pública (OPE) 2017-2019 per a cobrir places d’enginyers de Camins, de Mines i de muntanyes. A este examen s’havien presentat 233 aspirants entre les tres províncies. L’ajornament s’estén també als exercicis convocats per al 13 de febrer per a les proves d’accés als cossos superiors tècnics d’Informàtica, de Salut en el Treball i d’Activitat Física i Esport. En elles s’havien inscrit un total de 657 aspirants.

 

No obstant això, «donada la situació epidemiològica actual, i tenint en compte la valoració global dels indicadors sanitaris, epidemiològics, socials i de mobilitat en el territori valencià, i per a limitar la mobilitat de les persones més enllà de l’estrictament necessari, per prudència se suspenen els exàmens. Esta decisió ja ha sigut comunicada a les centrals sindicals de la Funció Pública valenciana», argumenten.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.