17.1 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Justícia posposa les oposicions per la situació de la pandèmia

 

La Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha ajornat els exàmens la celebració dels que estava prevista per als dies 30 de gener i 13 de febrer de 2021.

 

La decisió es pren a causa de la situació epidemiològica i «en coherència amb el que s’establix en el Decret 2/2021 de 24 de gener de la Generalitat pel que es limita la permanència de grups de persones en espais públics i privats», explica el departament que dirigix Gabriela Bravo en un comunicat.

 

Este dissabte estava previst la celebració del primer exercici de tres convocatòries derivades de les Ofertes d’Ocupació Pública (OPE) 2017-2019 per a cobrir places d’enginyers de Camins, de Mines i de muntanyes. A este examen s’havien presentat 233 aspirants entre les tres províncies. L’ajornament s’estén també als exercicis convocats per al 13 de febrer per a les proves d’accés als cossos superiors tècnics d’Informàtica, de Salut en el Treball i d’Activitat Física i Esport. En elles s’havien inscrit un total de 657 aspirants.

 

No obstant això, «donada la situació epidemiològica actual, i tenint en compte la valoració global dels indicadors sanitaris, epidemiològics, socials i de mobilitat en el territori valencià, i per a limitar la mobilitat de les persones més enllà de l’estrictament necessari, per prudència se suspenen els exàmens. Esta decisió ja ha sigut comunicada a les centrals sindicals de la Funció Pública valenciana», argumenten.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.