Justícia posposa les oposicions per la situació de la pandèmia

 

La Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha ajornat els exàmens la celebració dels que estava prevista per als dies 30 de gener i 13 de febrer de 2021.

 

La decisió es pren a causa de la situació epidemiològica i «en coherència amb el que s’establix en el Decret 2/2021 de 24 de gener de la Generalitat pel que es limita la permanència de grups de persones en espais públics i privats», explica el departament que dirigix Gabriela Bravo en un comunicat.

 

Este dissabte estava previst la celebració del primer exercici de tres convocatòries derivades de les Ofertes d’Ocupació Pública (OPE) 2017-2019 per a cobrir places d’enginyers de Camins, de Mines i de muntanyes. A este examen s’havien presentat 233 aspirants entre les tres províncies. L’ajornament s’estén també als exercicis convocats per al 13 de febrer per a les proves d’accés als cossos superiors tècnics d’Informàtica, de Salut en el Treball i d’Activitat Física i Esport. En elles s’havien inscrit un total de 657 aspirants.

 

No obstant això, «donada la situació epidemiològica actual, i tenint en compte la valoració global dels indicadors sanitaris, epidemiològics, socials i de mobilitat en el territori valencià, i per a limitar la mobilitat de les persones més enllà de l’estrictament necessari, per prudència se suspenen els exàmens. Esta decisió ja ha sigut comunicada a les centrals sindicals de la Funció Pública valenciana», argumenten.

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.