10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Justícia posposa les oposicions per la situació de la pandèmia

 

La Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha ajornat els exàmens la celebració dels que estava prevista per als dies 30 de gener i 13 de febrer de 2021.

 

La decisió es pren a causa de la situació epidemiològica i «en coherència amb el que s’establix en el Decret 2/2021 de 24 de gener de la Generalitat pel que es limita la permanència de grups de persones en espais públics i privats», explica el departament que dirigix Gabriela Bravo en un comunicat.

 

Este dissabte estava previst la celebració del primer exercici de tres convocatòries derivades de les Ofertes d’Ocupació Pública (OPE) 2017-2019 per a cobrir places d’enginyers de Camins, de Mines i de muntanyes. A este examen s’havien presentat 233 aspirants entre les tres províncies. L’ajornament s’estén també als exercicis convocats per al 13 de febrer per a les proves d’accés als cossos superiors tècnics d’Informàtica, de Salut en el Treball i d’Activitat Física i Esport. En elles s’havien inscrit un total de 657 aspirants.

 

No obstant això, «donada la situació epidemiològica actual, i tenint en compte la valoració global dels indicadors sanitaris, epidemiològics, socials i de mobilitat en el territori valencià, i per a limitar la mobilitat de les persones més enllà de l’estrictament necessari, per prudència se suspenen els exàmens. Esta decisió ja ha sigut comunicada a les centrals sindicals de la Funció Pública valenciana», argumenten.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.