Mastodon
24.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

El Mercat Central de València premia les millors fotos, vídeos i tuits del recinte amb lots de productes

 

L’Associació de Venedors del Mercat Central premiarà les millors fotos, vídeos i tuits publicades abans del 15 de gener de 2021 que animen a visitar i comprar en el recinte, amb lots de productes, segons ha informat en un comunicat.

 

Els venedors animen als seus clients «més entusiastes» a participar en els concursos de la campanya ‘Veuen al teu Mercat’ fent les millors fotos i vídeos i publicant tuits sobre el seu recinte i la seua activitat comercial, perquè les imàtgens i comentaris sobre este edifici emblemàtic, conegut com la ‘Catedral del producte fresc’, obtinguen els millors premis.

 

Els concursos de fotografia, vídeo i tuits s’emmarquen en la campanya ‘Veuen al teu mercat. Al teu costat, com sempre. Al teu costat més que mai’ organitzada pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria d’Estat de Comerç, per a incentivar les compra en els mercats municipals durant les festes de Nadal, en col·laboració amb les Comunitats Autònomes, els Ajuntaments, la Confederació Espanyola del Comerç, la Cambra de Comerç d’Espanya i Mercasa.

 

La campanya, a escala nacional

La campanya, a la que s’ha sumat el Mercat Central, enguany compte, per primera volta, amb el suport de la recentment creada Confederació de Mercats Tradicionals de Proveïments d’Espanya, que ja representa a prop de 120 mercats de tot el país.

 

Els concursants opten a dos premis en cada categoria -fotografia, vídeo i tuits-, consistents en sengles lots de productes del mercat. El primer premi, per un valor de 200 euros. I el segon, per un import de 100 euros. En tots els casos la participació és gratuïta i oberta a qualsevol persona major de 18 anys resident en el territori nacional.

 

Els concursants hauran de publicar la seua fotografia o el seu vídeo abans del 15 de gener de 2021, en la pàgina de Facebook i podran participar una volta, com a màxim, en cada una d’estes dos categories. Les fotografies i vídeos que es presenten hauran d’estar fetes en un mercat municipal -indicant el nom d’este-, en el seu recinte interior o exterior, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

 

En el cas de Twitter, els concursants hauran de publicar el seu missatge abans del 15 de gener de 2021 i seguir en el compte #Venatumercado. Els tuits -que hauran de portar l’etiqueta #Venatumercado- podran contindre frases, diàlegs, haikus (poemes breus), microrelats, memes, vídeos, gifs animats, o qualsevol altra forma d’expressió artística concentrada en 280 caràcters, que potencien els mercats municipals.

 

Cada concursant podrà participar quantes voltes desitge amb la finalitat de mostrar el millor dels mercats municipals. Els tuits presentats aniran acompanyats del nom del mercat al que facen referència, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.