9.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

El Mercat Central de València premia les millors fotos, vídeos i tuits del recinte amb lots de productes

 

L’Associació de Venedors del Mercat Central premiarà les millors fotos, vídeos i tuits publicades abans del 15 de gener de 2021 que animen a visitar i comprar en el recinte, amb lots de productes, segons ha informat en un comunicat.

 

Els venedors animen als seus clients «més entusiastes» a participar en els concursos de la campanya ‘Veuen al teu Mercat’ fent les millors fotos i vídeos i publicant tuits sobre el seu recinte i la seua activitat comercial, perquè les imàtgens i comentaris sobre este edifici emblemàtic, conegut com la ‘Catedral del producte fresc’, obtinguen els millors premis.

 

Els concursos de fotografia, vídeo i tuits s’emmarquen en la campanya ‘Veuen al teu mercat. Al teu costat, com sempre. Al teu costat més que mai’ organitzada pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria d’Estat de Comerç, per a incentivar les compra en els mercats municipals durant les festes de Nadal, en col·laboració amb les Comunitats Autònomes, els Ajuntaments, la Confederació Espanyola del Comerç, la Cambra de Comerç d’Espanya i Mercasa.

 

La campanya, a escala nacional

La campanya, a la que s’ha sumat el Mercat Central, enguany compte, per primera volta, amb el suport de la recentment creada Confederació de Mercats Tradicionals de Proveïments d’Espanya, que ja representa a prop de 120 mercats de tot el país.

 

Els concursants opten a dos premis en cada categoria -fotografia, vídeo i tuits-, consistents en sengles lots de productes del mercat. El primer premi, per un valor de 200 euros. I el segon, per un import de 100 euros. En tots els casos la participació és gratuïta i oberta a qualsevol persona major de 18 anys resident en el territori nacional.

 

Els concursants hauran de publicar la seua fotografia o el seu vídeo abans del 15 de gener de 2021, en la pàgina de Facebook i podran participar una volta, com a màxim, en cada una d’estes dos categories. Les fotografies i vídeos que es presenten hauran d’estar fetes en un mercat municipal -indicant el nom d’este-, en el seu recinte interior o exterior, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

 

En el cas de Twitter, els concursants hauran de publicar el seu missatge abans del 15 de gener de 2021 i seguir en el compte #Venatumercado. Els tuits -que hauran de portar l’etiqueta #Venatumercado- podran contindre frases, diàlegs, haikus (poemes breus), microrelats, memes, vídeos, gifs animats, o qualsevol altra forma d’expressió artística concentrada en 280 caràcters, que potencien els mercats municipals.

 

Cada concursant podrà participar quantes voltes desitge amb la finalitat de mostrar el millor dels mercats municipals. Els tuits presentats aniran acompanyats del nom del mercat al que facen referència, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.