16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El Mercat Central de València premia les millors fotos, vídeos i tuits del recinte amb lots de productes

 

L’Associació de Venedors del Mercat Central premiarà les millors fotos, vídeos i tuits publicades abans del 15 de gener de 2021 que animen a visitar i comprar en el recinte, amb lots de productes, segons ha informat en un comunicat.

 

Els venedors animen als seus clients «més entusiastes» a participar en els concursos de la campanya ‘Veuen al teu Mercat’ fent les millors fotos i vídeos i publicant tuits sobre el seu recinte i la seua activitat comercial, perquè les imàtgens i comentaris sobre este edifici emblemàtic, conegut com la ‘Catedral del producte fresc’, obtinguen els millors premis.

 

Els concursos de fotografia, vídeo i tuits s’emmarquen en la campanya ‘Veuen al teu mercat. Al teu costat, com sempre. Al teu costat més que mai’ organitzada pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria d’Estat de Comerç, per a incentivar les compra en els mercats municipals durant les festes de Nadal, en col·laboració amb les Comunitats Autònomes, els Ajuntaments, la Confederació Espanyola del Comerç, la Cambra de Comerç d’Espanya i Mercasa.

 

La campanya, a escala nacional

La campanya, a la que s’ha sumat el Mercat Central, enguany compte, per primera volta, amb el suport de la recentment creada Confederació de Mercats Tradicionals de Proveïments d’Espanya, que ja representa a prop de 120 mercats de tot el país.

 

Els concursants opten a dos premis en cada categoria -fotografia, vídeo i tuits-, consistents en sengles lots de productes del mercat. El primer premi, per un valor de 200 euros. I el segon, per un import de 100 euros. En tots els casos la participació és gratuïta i oberta a qualsevol persona major de 18 anys resident en el territori nacional.

 

Els concursants hauran de publicar la seua fotografia o el seu vídeo abans del 15 de gener de 2021, en la pàgina de Facebook i podran participar una volta, com a màxim, en cada una d’estes dos categories. Les fotografies i vídeos que es presenten hauran d’estar fetes en un mercat municipal -indicant el nom d’este-, en el seu recinte interior o exterior, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

 

En el cas de Twitter, els concursants hauran de publicar el seu missatge abans del 15 de gener de 2021 i seguir en el compte #Venatumercado. Els tuits -que hauran de portar l’etiqueta #Venatumercado- podran contindre frases, diàlegs, haikus (poemes breus), microrelats, memes, vídeos, gifs animats, o qualsevol altra forma d’expressió artística concentrada en 280 caràcters, que potencien els mercats municipals.

 

Cada concursant podrà participar quantes voltes desitge amb la finalitat de mostrar el millor dels mercats municipals. Els tuits presentats aniran acompanyats del nom del mercat al que facen referència, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

Últimes notícies

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.