El Mercat Central de València premia les millors fotos, vídeos i tuits del recinte amb lots de productes

 

L’Associació de Venedors del Mercat Central premiarà les millors fotos, vídeos i tuits publicades abans del 15 de gener de 2021 que animen a visitar i comprar en el recinte, amb lots de productes, segons ha informat en un comunicat.

 

Els venedors animen als seus clients «més entusiastes» a participar en els concursos de la campanya ‘Veuen al teu Mercat’ fent les millors fotos i vídeos i publicant tuits sobre el seu recinte i la seua activitat comercial, perquè les imàtgens i comentaris sobre este edifici emblemàtic, conegut com la ‘Catedral del producte fresc’, obtinguen els millors premis.

 

Els concursos de fotografia, vídeo i tuits s’emmarquen en la campanya ‘Veuen al teu mercat. Al teu costat, com sempre. Al teu costat més que mai’ organitzada pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria d’Estat de Comerç, per a incentivar les compra en els mercats municipals durant les festes de Nadal, en col·laboració amb les Comunitats Autònomes, els Ajuntaments, la Confederació Espanyola del Comerç, la Cambra de Comerç d’Espanya i Mercasa.

 

La campanya, a escala nacional

La campanya, a la que s’ha sumat el Mercat Central, enguany compte, per primera volta, amb el suport de la recentment creada Confederació de Mercats Tradicionals de Proveïments d’Espanya, que ja representa a prop de 120 mercats de tot el país.

 

Els concursants opten a dos premis en cada categoria -fotografia, vídeo i tuits-, consistents en sengles lots de productes del mercat. El primer premi, per un valor de 200 euros. I el segon, per un import de 100 euros. En tots els casos la participació és gratuïta i oberta a qualsevol persona major de 18 anys resident en el territori nacional.

 

Els concursants hauran de publicar la seua fotografia o el seu vídeo abans del 15 de gener de 2021, en la pàgina de Facebook i podran participar una volta, com a màxim, en cada una d’estes dos categories. Les fotografies i vídeos que es presenten hauran d’estar fetes en un mercat municipal -indicant el nom d’este-, en el seu recinte interior o exterior, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

 

En el cas de Twitter, els concursants hauran de publicar el seu missatge abans del 15 de gener de 2021 i seguir en el compte #Venatumercado. Els tuits -que hauran de portar l’etiqueta #Venatumercado- podran contindre frases, diàlegs, haikus (poemes breus), microrelats, memes, vídeos, gifs animats, o qualsevol altra forma d’expressió artística concentrada en 280 caràcters, que potencien els mercats municipals.

 

Cada concursant podrà participar quantes voltes desitge amb la finalitat de mostrar el millor dels mercats municipals. Els tuits presentats aniran acompanyats del nom del mercat al que facen referència, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

Últimes notícies

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.