El Mercat Central de València premia les millors fotos, vídeos i tuits del recinte amb lots de productes

 

L’Associació de Venedors del Mercat Central premiarà les millors fotos, vídeos i tuits publicades abans del 15 de gener de 2021 que animen a visitar i comprar en el recinte, amb lots de productes, segons ha informat en un comunicat.

 

Els venedors animen als seus clients «més entusiastes» a participar en els concursos de la campanya ‘Veuen al teu Mercat’ fent les millors fotos i vídeos i publicant tuits sobre el seu recinte i la seua activitat comercial, perquè les imàtgens i comentaris sobre este edifici emblemàtic, conegut com la ‘Catedral del producte fresc’, obtinguen els millors premis.

 

Els concursos de fotografia, vídeo i tuits s’emmarquen en la campanya ‘Veuen al teu mercat. Al teu costat, com sempre. Al teu costat més que mai’ organitzada pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria d’Estat de Comerç, per a incentivar les compra en els mercats municipals durant les festes de Nadal, en col·laboració amb les Comunitats Autònomes, els Ajuntaments, la Confederació Espanyola del Comerç, la Cambra de Comerç d’Espanya i Mercasa.

 

La campanya, a escala nacional

La campanya, a la que s’ha sumat el Mercat Central, enguany compte, per primera volta, amb el suport de la recentment creada Confederació de Mercats Tradicionals de Proveïments d’Espanya, que ja representa a prop de 120 mercats de tot el país.

 

Els concursants opten a dos premis en cada categoria -fotografia, vídeo i tuits-, consistents en sengles lots de productes del mercat. El primer premi, per un valor de 200 euros. I el segon, per un import de 100 euros. En tots els casos la participació és gratuïta i oberta a qualsevol persona major de 18 anys resident en el territori nacional.

 

Els concursants hauran de publicar la seua fotografia o el seu vídeo abans del 15 de gener de 2021, en la pàgina de Facebook i podran participar una volta, com a màxim, en cada una d’estes dos categories. Les fotografies i vídeos que es presenten hauran d’estar fetes en un mercat municipal -indicant el nom d’este-, en el seu recinte interior o exterior, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

 

En el cas de Twitter, els concursants hauran de publicar el seu missatge abans del 15 de gener de 2021 i seguir en el compte #Venatumercado. Els tuits -que hauran de portar l’etiqueta #Venatumercado- podran contindre frases, diàlegs, haikus (poemes breus), microrelats, memes, vídeos, gifs animats, o qualsevol altra forma d’expressió artística concentrada en 280 caràcters, que potencien els mercats municipals.

 

Cada concursant podrà participar quantes voltes desitge amb la finalitat de mostrar el millor dels mercats municipals. Els tuits presentats aniran acompanyats del nom del mercat al que facen referència, ser originals i no haver-se usat en un altre concurs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.