Les mesures anunciades pel Govern no entraran encara en vigor en el territori valencià

 

Les mesures anunciades este divendres pel ministre de Sanitat, Salvador Illa, que afecten especialment a l’oci nocturn, no entraran en vigor de forma immediata en el territori valencià. D’esta manera ho ha assegurat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en un comunicat.

 

En este sentit, la Generalitat està estudiant l’entrada en vigor del tancament de l’oci nocturn, la prohibició de fumar en el carrer si no es manté la distància o la reducció d’horaris de bars i restaurants amb totes les garanties jurídiques. Per això, la setmana que ve publicarà una resolució que arreplegue totes estes mesures.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que «algunes de les mesures acordades ja s’estan adoptant en la Comunitat Valenciana» i ha valorat de forma «molt positiva» l’acord, ja que servirà «per a unificar criteris per a que les mesures de control de la pandèmia siguen homogènies en tot el territori i despleguen la seua efectivitat».

 

A pesar d’açò, les mesures anunciades dijous per Barceló, que afecten a la ciutat de València, sí que entren en vigor este mateix divendres, després de què hagen sigut publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.