12.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Les mesures anunciades pel Govern no entraran encara en vigor en el territori valencià

 

Les mesures anunciades este divendres pel ministre de Sanitat, Salvador Illa, que afecten especialment a l’oci nocturn, no entraran en vigor de forma immediata en el territori valencià. D’esta manera ho ha assegurat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en un comunicat.

 

En este sentit, la Generalitat està estudiant l’entrada en vigor del tancament de l’oci nocturn, la prohibició de fumar en el carrer si no es manté la distància o la reducció d’horaris de bars i restaurants amb totes les garanties jurídiques. Per això, la setmana que ve publicarà una resolució que arreplegue totes estes mesures.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que «algunes de les mesures acordades ja s’estan adoptant en la Comunitat Valenciana» i ha valorat de forma «molt positiva» l’acord, ja que servirà «per a unificar criteris per a que les mesures de control de la pandèmia siguen homogènies en tot el territori i despleguen la seua efectivitat».

 

A pesar d’açò, les mesures anunciades dijous per Barceló, que afecten a la ciutat de València, sí que entren en vigor este mateix divendres, després de què hagen sigut publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.