Les mesures anunciades pel Govern no entraran encara en vigor en el territori valencià

 

Les mesures anunciades este divendres pel ministre de Sanitat, Salvador Illa, que afecten especialment a l’oci nocturn, no entraran en vigor de forma immediata en el territori valencià. D’esta manera ho ha assegurat la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en un comunicat.

 

En este sentit, la Generalitat està estudiant l’entrada en vigor del tancament de l’oci nocturn, la prohibició de fumar en el carrer si no es manté la distància o la reducció d’horaris de bars i restaurants amb totes les garanties jurídiques. Per això, la setmana que ve publicarà una resolució que arreplegue totes estes mesures.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que «algunes de les mesures acordades ja s’estan adoptant en la Comunitat Valenciana» i ha valorat de forma «molt positiva» l’acord, ja que servirà «per a unificar criteris per a que les mesures de control de la pandèmia siguen homogènies en tot el territori i despleguen la seua efectivitat».

 

A pesar d’açò, les mesures anunciades dijous per Barceló, que afecten a la ciutat de València, sí que entren en vigor este mateix divendres, després de què hagen sigut publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.