Obert el termini per a inscriure’s en l’Escola de Pasqua 2021 de Xàtiva

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha obert el termini d’inscripció per a participar en l’Escola de Pasqua 2021, que tindrà lloc els dies 1, 6, 7, 8, 9 i 12 d’abril en horari de 09.00 del matí a les 13.00 hores del migdia.

 

L’activitat, que té un preu de 30 euros, tindrà lloc al col·legi Gozalbes Vera i està destinada a xiquets i xiquetes d’entre 3 i 12 anys. A demés hi haurà servici gratuït d’acollida de 08.00 a 09.00 hores i de 13.00 a 14.00 hores. La inscripció i la sol·licitud d’informació, s’ha de fer a través del telèfon 96 228 18 03, i cal destacar que les places són limitades i prioritàries per a famílies amb necessitat de cobertura de conciliació laboral i familiar, i col·lectius amb vulnerabilitat social.

 

«En Xàtiva formem part de la Xarxa de Ciutats Educadores i per este motiu fem diferents accions per tal d’intentar afavorir un millor desenvolupament dels i les joves. Per això, des de la regidoria d’Educació es desenvolupa l’escola de pasqua i des de Joventut s’ha organitzat l’activitat ‘Pasqua activa’», ha manifestat la regidoria d’Educació Lena Baraza, qui ha afegit que «per a nosaltres és indispensable continuar afavorint les activitats d’educació no formal per tal de facilitar la conciliació familiar, ja que el desenvolupament de les persones no es porta a terme únicament en l’àmbit familiar i els centres educatius, pel que creguem que és molt important posar el nostre granet de sorra per a que aquest desenvolupament siga el millor possible».

 

Les activitats es duran a terme amb totes les mesures sanitàries d’higiene i prevenció davant del Covid-19, i els pares, mares o tutors legals hauran d’omplir un model d’acceptació de condicions i consentiment de participació en activitats d’oci educatiu juvenil i infantil.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.