16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Obert el termini per a inscriure’s en l’Escola de Pasqua 2021 de Xàtiva

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha obert el termini d’inscripció per a participar en l’Escola de Pasqua 2021, que tindrà lloc els dies 1, 6, 7, 8, 9 i 12 d’abril en horari de 09.00 del matí a les 13.00 hores del migdia.

 

L’activitat, que té un preu de 30 euros, tindrà lloc al col·legi Gozalbes Vera i està destinada a xiquets i xiquetes d’entre 3 i 12 anys. A demés hi haurà servici gratuït d’acollida de 08.00 a 09.00 hores i de 13.00 a 14.00 hores. La inscripció i la sol·licitud d’informació, s’ha de fer a través del telèfon 96 228 18 03, i cal destacar que les places són limitades i prioritàries per a famílies amb necessitat de cobertura de conciliació laboral i familiar, i col·lectius amb vulnerabilitat social.

 

«En Xàtiva formem part de la Xarxa de Ciutats Educadores i per este motiu fem diferents accions per tal d’intentar afavorir un millor desenvolupament dels i les joves. Per això, des de la regidoria d’Educació es desenvolupa l’escola de pasqua i des de Joventut s’ha organitzat l’activitat ‘Pasqua activa’», ha manifestat la regidoria d’Educació Lena Baraza, qui ha afegit que «per a nosaltres és indispensable continuar afavorint les activitats d’educació no formal per tal de facilitar la conciliació familiar, ja que el desenvolupament de les persones no es porta a terme únicament en l’àmbit familiar i els centres educatius, pel que creguem que és molt important posar el nostre granet de sorra per a que aquest desenvolupament siga el millor possible».

 

Les activitats es duran a terme amb totes les mesures sanitàries d’higiene i prevenció davant del Covid-19, i els pares, mares o tutors legals hauran d’omplir un model d’acceptació de condicions i consentiment de participació en activitats d’oci educatiu juvenil i infantil.

Últimes notícies

L’esquerra d’Alacant urgix al PP a fixar data per a la comissió per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigarà l'adjudicació de 140 VPP a la Platja de Sant Joan. També han avançat mesures de vivenda per al pròxim ple.

L’avís per vent puja a roig a Castelló amb ratxes de fins a 140 km/h este dissabte

Aemet ha elevat a roig l'avís per vent a Castelló, amb ratxes de 140 km/h a l'interior i 130 km/h en el litoral. Alacant i València activen avisos taronja i groc.

Marcelino avisa d’un dol ajustat davant un Getafe que concedix poc

El tècnic del Vila-real preveu un partit exigent en el camp del Getafe, destaca la solidesa del rival i reclama equilibri i eficàcia per a sostindre la gran temporada.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez ha atestat que el perill en la presa de Forata li va recordar el trencament de Tous. Ha detallat el debat intern sobre l'És-Alert i els dubtes sobre el confinament.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per al control de senglars al Millars

La Generalitat ha desplegat cinc gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a reduir una densitat rècord de senglars i contindre el risc sanitari. El pla s'integra en 14 zones prioritàries i reforça el seguiment amb fototrampeo.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez, director general d'Innovació en Emergències, ha declarat davant la jutgessa de la DANA que l'avís sobre Forata li va evocar la catàstrofe de 1982. El seu testimoniatge detalla l'activació del Cecopi i les dificultats operatives prèvies.

Deu detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que traficava amb gasos fluorats en diverses províncies, amb deu detinguts i 17 investigats. La trama introduïa material de Xinesa via Marroc, Turquia i països de l'oest de la UE, evadint quotes i impostos.

La sinistralitat laboral deixa 80 morts en 2025 en la Comunitat Valenciana, 31 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 80 morts per accidents laborals en 2025, 31 menys que en 2024. El descens es va compassar a la caiguda nacional, encara que els desplaçaments al treball només van repuntar en el conjunt d'Espanya.