15.4 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Obert el termini per a inscriure’s en l’Escola de Pasqua 2021 de Xàtiva

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha obert el termini d’inscripció per a participar en l’Escola de Pasqua 2021, que tindrà lloc els dies 1, 6, 7, 8, 9 i 12 d’abril en horari de 09.00 del matí a les 13.00 hores del migdia.

 

L’activitat, que té un preu de 30 euros, tindrà lloc al col·legi Gozalbes Vera i està destinada a xiquets i xiquetes d’entre 3 i 12 anys. A demés hi haurà servici gratuït d’acollida de 08.00 a 09.00 hores i de 13.00 a 14.00 hores. La inscripció i la sol·licitud d’informació, s’ha de fer a través del telèfon 96 228 18 03, i cal destacar que les places són limitades i prioritàries per a famílies amb necessitat de cobertura de conciliació laboral i familiar, i col·lectius amb vulnerabilitat social.

 

«En Xàtiva formem part de la Xarxa de Ciutats Educadores i per este motiu fem diferents accions per tal d’intentar afavorir un millor desenvolupament dels i les joves. Per això, des de la regidoria d’Educació es desenvolupa l’escola de pasqua i des de Joventut s’ha organitzat l’activitat ‘Pasqua activa’», ha manifestat la regidoria d’Educació Lena Baraza, qui ha afegit que «per a nosaltres és indispensable continuar afavorint les activitats d’educació no formal per tal de facilitar la conciliació familiar, ja que el desenvolupament de les persones no es porta a terme únicament en l’àmbit familiar i els centres educatius, pel que creguem que és molt important posar el nostre granet de sorra per a que aquest desenvolupament siga el millor possible».

 

Les activitats es duran a terme amb totes les mesures sanitàries d’higiene i prevenció davant del Covid-19, i els pares, mares o tutors legals hauran d’omplir un model d’acceptació de condicions i consentiment de participació en activitats d’oci educatiu juvenil i infantil.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges a València este diumenge, fins a 60 l/m² en una hora

València manté el nivell taronja per pluges intenses i tempestes, amb registres de fins a 60 l/m² en una hora en el litoral. Alacant i Castelló, en groc.

València tanca demà parcs, jardins i cementeris per alerta taronja de pluges

L'Ajuntament de València tancarà des de les 08.00 del diumenge parcs, jardins i cementeris davant l'alerta taronja per pluges i suspén les activitats esportives a l'aire lliure.

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial de Massanassa (València)

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana en una nau de Massanassa (València) i ha detingut a tres hòmens d'entre 20 i 62 anys. Es van intervindre 1.550 plantes i un sistema complet de cultiu interior amb enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.

Detinguda a Elx per vendre temporades completes pirates de telenovel·les en Milanuncios

Una dona de 52 anys ha sigut detinguda a Elx per vendre còpies pirates de telenovel·les a través de Milanuncios. S'han intervingut 1.300 Dvds, set discos durs i un ordinador.

Casa 47 tira a caminar: així operarà la nova empresa pública de vivenda i sòl

Casa 47 ha arrancat després de la transformació de Sepes i preveu invertir 13.000 milions en deu anys. Hi haurà un pilot de 171 vivendes i un portal de sol·licituds l'any vinent.

Naturgy posa en marxa a Sagunt un centre de control remot per als seus 17 cicles combinats

Naturgy ha posat en marxa a Sagunt un centre de control remot que opera en temps real els seus 17 cicles combinats després d'invertir uns 8 milions. La instal·lació centralitza maniobres crítiques, reforça la seguretat del subministrament i gestiona una potència de 7,4 GW.

Precipitacions febles i persistents en el sud de València i nord d’Alacant

Cels molt nuvolosos i precipitacions febles a moderades, més contínues en el sud de València i nord d'Alacant. Mínimes en ascens i vent de nord-est en la costa

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.