11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Obert el termini per a inscriure’s en l’Escola de Pasqua 2021 de Xàtiva

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha obert el termini d’inscripció per a participar en l’Escola de Pasqua 2021, que tindrà lloc els dies 1, 6, 7, 8, 9 i 12 d’abril en horari de 09.00 del matí a les 13.00 hores del migdia.

 

L’activitat, que té un preu de 30 euros, tindrà lloc al col·legi Gozalbes Vera i està destinada a xiquets i xiquetes d’entre 3 i 12 anys. A demés hi haurà servici gratuït d’acollida de 08.00 a 09.00 hores i de 13.00 a 14.00 hores. La inscripció i la sol·licitud d’informació, s’ha de fer a través del telèfon 96 228 18 03, i cal destacar que les places són limitades i prioritàries per a famílies amb necessitat de cobertura de conciliació laboral i familiar, i col·lectius amb vulnerabilitat social.

 

«En Xàtiva formem part de la Xarxa de Ciutats Educadores i per este motiu fem diferents accions per tal d’intentar afavorir un millor desenvolupament dels i les joves. Per això, des de la regidoria d’Educació es desenvolupa l’escola de pasqua i des de Joventut s’ha organitzat l’activitat ‘Pasqua activa’», ha manifestat la regidoria d’Educació Lena Baraza, qui ha afegit que «per a nosaltres és indispensable continuar afavorint les activitats d’educació no formal per tal de facilitar la conciliació familiar, ja que el desenvolupament de les persones no es porta a terme únicament en l’àmbit familiar i els centres educatius, pel que creguem que és molt important posar el nostre granet de sorra per a que aquest desenvolupament siga el millor possible».

 

Les activitats es duran a terme amb totes les mesures sanitàries d’higiene i prevenció davant del Covid-19, i els pares, mares o tutors legals hauran d’omplir un model d’acceptació de condicions i consentiment de participació en activitats d’oci educatiu juvenil i infantil.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.