Obert el termini per a inscriure’s en l’Escola de Pasqua 2021 de Xàtiva

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), ha obert el termini d’inscripció per a participar en l’Escola de Pasqua 2021, que tindrà lloc els dies 1, 6, 7, 8, 9 i 12 d’abril en horari de 09.00 del matí a les 13.00 hores del migdia.

 

L’activitat, que té un preu de 30 euros, tindrà lloc al col·legi Gozalbes Vera i està destinada a xiquets i xiquetes d’entre 3 i 12 anys. A demés hi haurà servici gratuït d’acollida de 08.00 a 09.00 hores i de 13.00 a 14.00 hores. La inscripció i la sol·licitud d’informació, s’ha de fer a través del telèfon 96 228 18 03, i cal destacar que les places són limitades i prioritàries per a famílies amb necessitat de cobertura de conciliació laboral i familiar, i col·lectius amb vulnerabilitat social.

 

«En Xàtiva formem part de la Xarxa de Ciutats Educadores i per este motiu fem diferents accions per tal d’intentar afavorir un millor desenvolupament dels i les joves. Per això, des de la regidoria d’Educació es desenvolupa l’escola de pasqua i des de Joventut s’ha organitzat l’activitat ‘Pasqua activa’», ha manifestat la regidoria d’Educació Lena Baraza, qui ha afegit que «per a nosaltres és indispensable continuar afavorint les activitats d’educació no formal per tal de facilitar la conciliació familiar, ja que el desenvolupament de les persones no es porta a terme únicament en l’àmbit familiar i els centres educatius, pel que creguem que és molt important posar el nostre granet de sorra per a que aquest desenvolupament siga el millor possible».

 

Les activitats es duran a terme amb totes les mesures sanitàries d’higiene i prevenció davant del Covid-19, i els pares, mares o tutors legals hauran d’omplir un model d’acceptació de condicions i consentiment de participació en activitats d’oci educatiu juvenil i infantil.

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.