Pedro Cavadas obra un nou miracle en extirpar un tumor gegant a un pacient que li arribava fins a la cintura

 

El doctor Pedro Cavadas ha practicat tres cirurgies a un pacient de 30 anys procedent del Marroc per a extirpar-li una tumoració gegant que feia que la seua cara arribarà fins per davall de la cintura.

 

Ali Amnad Rifi, de 30 anys, patia una forma severa de neurofibromatosi amb gran deformitat esquelètica i facial esquerra. El pacient s’ha sotmès a tres intervencions practicades pel cirurgià valencià en l’hospital Vithas València 9 d’Octubre.

 

En concret, se li han practicat tres cirurgies per a dur a terme l’extirpació d’una tumoració gegant que feia que la cara arribarà per davall de la cintura. «El tipus de tumor, la seua grandària i la dificultat de maneig anestèsic ho convertixen en un cas molt singular», segons ha informat l’hospital en un comunicat.

 

Una intervenció molt arriscada

En l’actualitat, després de sotmetre’s a les cirurgies, el pacient es troba «totalment recuperat i podrà portar una vida normal en la seua casa del Marroc», ha afirmat el grup hospitalari.

 

La intervenció ha sigut possible gràcies a una acció solidària conjunta de la Fundació Cavades, la Fundació Vithas i l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.