Pedro Cavadas obra un nou miracle en extirpar un tumor gegant a un pacient que li arribava fins a la cintura

 

El doctor Pedro Cavadas ha practicat tres cirurgies a un pacient de 30 anys procedent del Marroc per a extirpar-li una tumoració gegant que feia que la seua cara arribarà fins per davall de la cintura.

 

Ali Amnad Rifi, de 30 anys, patia una forma severa de neurofibromatosi amb gran deformitat esquelètica i facial esquerra. El pacient s’ha sotmès a tres intervencions practicades pel cirurgià valencià en l’hospital Vithas València 9 d’Octubre.

 

En concret, se li han practicat tres cirurgies per a dur a terme l’extirpació d’una tumoració gegant que feia que la cara arribarà per davall de la cintura. «El tipus de tumor, la seua grandària i la dificultat de maneig anestèsic ho convertixen en un cas molt singular», segons ha informat l’hospital en un comunicat.

 

Una intervenció molt arriscada

En l’actualitat, després de sotmetre’s a les cirurgies, el pacient es troba «totalment recuperat i podrà portar una vida normal en la seua casa del Marroc», ha afirmat el grup hospitalari.

 

La intervenció ha sigut possible gràcies a una acció solidària conjunta de la Fundació Cavades, la Fundació Vithas i l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.