Pedro Cavadas obra un nou miracle en extirpar un tumor gegant a un pacient que li arribava fins a la cintura

 

El doctor Pedro Cavadas ha practicat tres cirurgies a un pacient de 30 anys procedent del Marroc per a extirpar-li una tumoració gegant que feia que la seua cara arribarà fins per davall de la cintura.

 

Ali Amnad Rifi, de 30 anys, patia una forma severa de neurofibromatosi amb gran deformitat esquelètica i facial esquerra. El pacient s’ha sotmès a tres intervencions practicades pel cirurgià valencià en l’hospital Vithas València 9 d’Octubre.

 

En concret, se li han practicat tres cirurgies per a dur a terme l’extirpació d’una tumoració gegant que feia que la cara arribarà per davall de la cintura. «El tipus de tumor, la seua grandària i la dificultat de maneig anestèsic ho convertixen en un cas molt singular», segons ha informat l’hospital en un comunicat.

 

Una intervenció molt arriscada

En l’actualitat, després de sotmetre’s a les cirurgies, el pacient es troba «totalment recuperat i podrà portar una vida normal en la seua casa del Marroc», ha afirmat el grup hospitalari.

 

La intervenció ha sigut possible gràcies a una acció solidària conjunta de la Fundació Cavades, la Fundació Vithas i l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.