Pedro Cavadas obra un nou miracle en extirpar un tumor gegant a un pacient que li arribava fins a la cintura

 

El doctor Pedro Cavadas ha practicat tres cirurgies a un pacient de 30 anys procedent del Marroc per a extirpar-li una tumoració gegant que feia que la seua cara arribarà fins per davall de la cintura.

 

Ali Amnad Rifi, de 30 anys, patia una forma severa de neurofibromatosi amb gran deformitat esquelètica i facial esquerra. El pacient s’ha sotmès a tres intervencions practicades pel cirurgià valencià en l’hospital Vithas València 9 d’Octubre.

 

En concret, se li han practicat tres cirurgies per a dur a terme l’extirpació d’una tumoració gegant que feia que la cara arribarà per davall de la cintura. «El tipus de tumor, la seua grandària i la dificultat de maneig anestèsic ho convertixen en un cas molt singular», segons ha informat l’hospital en un comunicat.

 

Una intervenció molt arriscada

En l’actualitat, després de sotmetre’s a les cirurgies, el pacient es troba «totalment recuperat i podrà portar una vida normal en la seua casa del Marroc», ha afirmat el grup hospitalari.

 

La intervenció ha sigut possible gràcies a una acció solidària conjunta de la Fundació Cavades, la Fundació Vithas i l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.