13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Pedro Cavadas obra un nou miracle en extirpar un tumor gegant a un pacient que li arribava fins a la cintura

 

El doctor Pedro Cavadas ha practicat tres cirurgies a un pacient de 30 anys procedent del Marroc per a extirpar-li una tumoració gegant que feia que la seua cara arribarà fins per davall de la cintura.

 

Ali Amnad Rifi, de 30 anys, patia una forma severa de neurofibromatosi amb gran deformitat esquelètica i facial esquerra. El pacient s’ha sotmès a tres intervencions practicades pel cirurgià valencià en l’hospital Vithas València 9 d’Octubre.

 

En concret, se li han practicat tres cirurgies per a dur a terme l’extirpació d’una tumoració gegant que feia que la cara arribarà per davall de la cintura. «El tipus de tumor, la seua grandària i la dificultat de maneig anestèsic ho convertixen en un cas molt singular», segons ha informat l’hospital en un comunicat.

 

Una intervenció molt arriscada

En l’actualitat, després de sotmetre’s a les cirurgies, el pacient es troba «totalment recuperat i podrà portar una vida normal en la seua casa del Marroc», ha afirmat el grup hospitalari.

 

La intervenció ha sigut possible gràcies a una acció solidària conjunta de la Fundació Cavades, la Fundació Vithas i l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.