El públic respon amb entusiasme a l’estrena del Festival de Música de Cambra de Godella

 

El Festival de Música de Cambra de Godella, en l’Horta Nord (València), ha començat l’edició de 2020 amb molta força a pesar de les dificultats. Els primers dos dies es van esgotar les entrades per als diferents passes, ja que enguany, per les mesures de seguretat sanitàries, es fan dos entregues de cada concert, primer en el teatre Capitolio (20h) i després en Vila Eugènia (23h).

 

El públic va demostrar tindre moltes ganes de disfrutar de la música en directe en l’estrena del festival del passat divendres. En este cas el reclam era, ni més ni menys, que el ‘Septet’ de Beethoven interpretat per Moonwinds i l’Ensemble del Festival.

 

El passat diumenge, 26 de juliol, es va celebrar la segona jornada amb un homenatge a Louise Farrenc, compositora contemporània de Beethoven. Voro Bolón (cello), Luis Giner (piano), Joan Enric Lluna i Alejandro Villanueva (clarinets) van interpretar obres de la mateixa Farrenc, Beethoven i Mendelssohn.

 

La programació continuarà el pròxim divendres. El Trío Arbós presentarà un programa titulat ‘De Beethoven al Flamenc’, amb els seus propis arranjaments de flamenc. A les 20 hores es farà el primer passe en el teatre Capitolio i a les 23 hores el segon em Vila Eugènia. Podeu consultar tota la programació en el web: www.musicacambragodella.es/festival-20

 

D’altra banda, l’organització destaca que els concerts del teatre Capitolio s’estan emetent per streaming a través del canal de YouTube del festival. A demés, es poden vore en qualsevol moment. A continuació vos deixem els dos concerts de la setmana passada:

 

EL SEPTIMINO, divendres 24 de juliol

 

 

 

LUISE vs LUDWIG, diumenge 26 de juliol

 

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.