11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

El públic respon amb entusiasme a l’estrena del Festival de Música de Cambra de Godella

 

El Festival de Música de Cambra de Godella, en l’Horta Nord (València), ha començat l’edició de 2020 amb molta força a pesar de les dificultats. Els primers dos dies es van esgotar les entrades per als diferents passes, ja que enguany, per les mesures de seguretat sanitàries, es fan dos entregues de cada concert, primer en el teatre Capitolio (20h) i després en Vila Eugènia (23h).

 

El públic va demostrar tindre moltes ganes de disfrutar de la música en directe en l’estrena del festival del passat divendres. En este cas el reclam era, ni més ni menys, que el ‘Septet’ de Beethoven interpretat per Moonwinds i l’Ensemble del Festival.

 

El passat diumenge, 26 de juliol, es va celebrar la segona jornada amb un homenatge a Louise Farrenc, compositora contemporània de Beethoven. Voro Bolón (cello), Luis Giner (piano), Joan Enric Lluna i Alejandro Villanueva (clarinets) van interpretar obres de la mateixa Farrenc, Beethoven i Mendelssohn.

 

La programació continuarà el pròxim divendres. El Trío Arbós presentarà un programa titulat ‘De Beethoven al Flamenc’, amb els seus propis arranjaments de flamenc. A les 20 hores es farà el primer passe en el teatre Capitolio i a les 23 hores el segon em Vila Eugènia. Podeu consultar tota la programació en el web: www.musicacambragodella.es/festival-20

 

D’altra banda, l’organització destaca que els concerts del teatre Capitolio s’estan emetent per streaming a través del canal de YouTube del festival. A demés, es poden vore en qualsevol moment. A continuació vos deixem els dos concerts de la setmana passada:

 

EL SEPTIMINO, divendres 24 de juliol

 

 

 

LUISE vs LUDWIG, diumenge 26 de juliol

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.