El públic respon amb entusiasme a l’estrena del Festival de Música de Cambra de Godella

 

El Festival de Música de Cambra de Godella, en l’Horta Nord (València), ha començat l’edició de 2020 amb molta força a pesar de les dificultats. Els primers dos dies es van esgotar les entrades per als diferents passes, ja que enguany, per les mesures de seguretat sanitàries, es fan dos entregues de cada concert, primer en el teatre Capitolio (20h) i després en Vila Eugènia (23h).

 

El públic va demostrar tindre moltes ganes de disfrutar de la música en directe en l’estrena del festival del passat divendres. En este cas el reclam era, ni més ni menys, que el ‘Septet’ de Beethoven interpretat per Moonwinds i l’Ensemble del Festival.

 

El passat diumenge, 26 de juliol, es va celebrar la segona jornada amb un homenatge a Louise Farrenc, compositora contemporània de Beethoven. Voro Bolón (cello), Luis Giner (piano), Joan Enric Lluna i Alejandro Villanueva (clarinets) van interpretar obres de la mateixa Farrenc, Beethoven i Mendelssohn.

 

La programació continuarà el pròxim divendres. El Trío Arbós presentarà un programa titulat ‘De Beethoven al Flamenc’, amb els seus propis arranjaments de flamenc. A les 20 hores es farà el primer passe en el teatre Capitolio i a les 23 hores el segon em Vila Eugènia. Podeu consultar tota la programació en el web: www.musicacambragodella.es/festival-20

 

D’altra banda, l’organització destaca que els concerts del teatre Capitolio s’estan emetent per streaming a través del canal de YouTube del festival. A demés, es poden vore en qualsevol moment. A continuació vos deixem els dos concerts de la setmana passada:

 

EL SEPTIMINO, divendres 24 de juliol

 

 

 

LUISE vs LUDWIG, diumenge 26 de juliol

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.