15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

El públic respon amb entusiasme a l’estrena del Festival de Música de Cambra de Godella

 

El Festival de Música de Cambra de Godella, en l’Horta Nord (València), ha començat l’edició de 2020 amb molta força a pesar de les dificultats. Els primers dos dies es van esgotar les entrades per als diferents passes, ja que enguany, per les mesures de seguretat sanitàries, es fan dos entregues de cada concert, primer en el teatre Capitolio (20h) i després en Vila Eugènia (23h).

 

El públic va demostrar tindre moltes ganes de disfrutar de la música en directe en l’estrena del festival del passat divendres. En este cas el reclam era, ni més ni menys, que el ‘Septet’ de Beethoven interpretat per Moonwinds i l’Ensemble del Festival.

 

El passat diumenge, 26 de juliol, es va celebrar la segona jornada amb un homenatge a Louise Farrenc, compositora contemporània de Beethoven. Voro Bolón (cello), Luis Giner (piano), Joan Enric Lluna i Alejandro Villanueva (clarinets) van interpretar obres de la mateixa Farrenc, Beethoven i Mendelssohn.

 

La programació continuarà el pròxim divendres. El Trío Arbós presentarà un programa titulat ‘De Beethoven al Flamenc’, amb els seus propis arranjaments de flamenc. A les 20 hores es farà el primer passe en el teatre Capitolio i a les 23 hores el segon em Vila Eugènia. Podeu consultar tota la programació en el web: www.musicacambragodella.es/festival-20

 

D’altra banda, l’organització destaca que els concerts del teatre Capitolio s’estan emetent per streaming a través del canal de YouTube del festival. A demés, es poden vore en qualsevol moment. A continuació vos deixem els dos concerts de la setmana passada:

 

EL SEPTIMINO, divendres 24 de juliol

 

 

 

LUISE vs LUDWIG, diumenge 26 de juliol

 

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.