El públic respon amb entusiasme a l’estrena del Festival de Música de Cambra de Godella

 

El Festival de Música de Cambra de Godella, en l’Horta Nord (València), ha començat l’edició de 2020 amb molta força a pesar de les dificultats. Els primers dos dies es van esgotar les entrades per als diferents passes, ja que enguany, per les mesures de seguretat sanitàries, es fan dos entregues de cada concert, primer en el teatre Capitolio (20h) i després en Vila Eugènia (23h).

 

El públic va demostrar tindre moltes ganes de disfrutar de la música en directe en l’estrena del festival del passat divendres. En este cas el reclam era, ni més ni menys, que el ‘Septet’ de Beethoven interpretat per Moonwinds i l’Ensemble del Festival.

 

El passat diumenge, 26 de juliol, es va celebrar la segona jornada amb un homenatge a Louise Farrenc, compositora contemporània de Beethoven. Voro Bolón (cello), Luis Giner (piano), Joan Enric Lluna i Alejandro Villanueva (clarinets) van interpretar obres de la mateixa Farrenc, Beethoven i Mendelssohn.

 

La programació continuarà el pròxim divendres. El Trío Arbós presentarà un programa titulat ‘De Beethoven al Flamenc’, amb els seus propis arranjaments de flamenc. A les 20 hores es farà el primer passe en el teatre Capitolio i a les 23 hores el segon em Vila Eugènia. Podeu consultar tota la programació en el web: www.musicacambragodella.es/festival-20

 

D’altra banda, l’organització destaca que els concerts del teatre Capitolio s’estan emetent per streaming a través del canal de YouTube del festival. A demés, es poden vore en qualsevol moment. A continuació vos deixem els dos concerts de la setmana passada:

 

EL SEPTIMINO, divendres 24 de juliol

 

 

 

LUISE vs LUDWIG, diumenge 26 de juliol

 

Últimes notícies

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.