Sanitat llança una alerta perquè persones al·lèrgiques no consumisquen un gelat de maduixa i un suc de llima

Imatge del producte

Imatge del producte | València Diari

 

L’Agència Espanyola de Consum, Seguretat Alimentària i Nutrició (Aecosan), dependent del Ministeri de Sanitat, ha emés dos alertes per a advertir als al·lèrgics de la presència de sulfits en un suc de llima concentrada i de cacauet en un gelat de maduixa que es ven en cons en la Comunitat Valenciana.     

L’alerta del 8 de gener està relacionada amb uns cons de gelat de maduixa de la marca Ice King, que es comercialitzen en una caixa de cartó amb sis unitats. L’alerta és sobre una partida que té com a data de caducitat novembre de 2020. El gelat ha sigut fabricat a Regne Unit i distribuït a establiments de Regne Unit, Irlanda i Espanya (Comunitat Valenciana) .  

 L’altra alerta és del 4 de gener, quan l’agència va tindre coneixement d’una notificació d’alerta traslladada per les autoritats sanitàries d’Alemanya relativa a la presència de sulfits no declarat en el suc de llima concentrada de la marca Piacelli Citrilemon.  

 Com a mesura de precaució, Aecosan recomana a aquells consumidors al·lèrgics als sulfits que pogueren tindre el producte en les seues llars que s’abstinguen de consumir-lo. El suc es ven en una botella de plàstic groc redona-ovalada amb tapa abatible verd i una etiqueta de paper impresa multicolor. I la partida en qüestió afectada té com a data de caducitat el 14 de juliol de 2020.   

 El producte ha sigut fabricat a Itàlia i distribuït a establiments de Bèlgica, Albània, Bulgària, el Brasil, el Canadà, Suïssa, República Txeca, Alemanya, Estònia, França, Regne Unit, Geòrgia, Guinea Equatorial, Hong Kong, Irlanda, Itàlia i Lituània. També, de Luxemburg, Letònia, Malta, Maldives, Malàisia, Països Baixos, Filipines, Polònia, Romania, Surinam, els Estats Units, Sud-àfrica i Espanya.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.