La UPV, millor universitat espanyola en Agricultura i Ciències Forestals

UPV

La UPV s’afegix a la desena edició del ‘QS World University Rankings’ | Wikipedia

 

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, un any més, la millor universitat espanyola en Agricultura i Ciències Forestals. D’esta forma, s’afegix a la desena edició del ‘QS World University Rankings’ per matèries, publicat hui dimecres. Esta classificació situa, a demés, a la UPV com la segona millor del país en Enginyeria Química i en el top 3 en Enginyeria Civil, Arquitectura i Enginyeria Mecànica, Aeronàutica i Fabricació.

 

En l’àmbit internacional, la UPV està entre les 100 millors del món en dos matèries: Agricultura i Ciències Forestals i Enginyeria Civil. A demés, en altres cinc disciplines -Arquitectura; Art i Disseny; Enginyeria Elèctrica, Electrònica i de Telecomunicacions; Enginyeria Química; i Enginyeria Mecànica, Aeronàutica i Fabricació- la UPV se situa entre les 150 millors del món, destaca la institució acadèmica en un comunicat.

 

Altres disciplines en les que sobreïx la UPV són Informàtica i Ciències Ambientals, en les que conseguix situar-se entre les 250 millors del món. En Matemàtiques, la UPV està entre les 350 més destacades; i esta mateixa posició és la que ocupa en Ciències dels Materials i en Física i Astronomia. En Administració i Direcció d’Empreses, la UPV apareix entre les 400 millors del món; i en Ciències Biològiques, en el rang d’entre 501-550.

 

Universitat de referència internacional

D’esta manera, la Universitat Politècnica de València destaca, un any més, com una universitat de referència internacional, reconeguda en 14 de les 48 disciplines analitzades en el ‘QS World University Rankings’ per matèries. En la seua desena edició, este rànquing ha avaluat 1.369 universitats de 83 països.

 

Sobre la situació general de les institucions d’educació superior espanyoles, Ben Sowter, director d’investigació de QS, assenyala que esta última edició «té l’evidència de què el nou ministre d’Universitats, Manuel Castells estarà a càrrec d’un sector que, encara que ja posseix un alt grau d’excel·lència, compta amb possibilitats de millora».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.