El vandalisme desbarata la casa més icònica de Xàbia en Instagram

 

Aquest matí, la famosa porta blava de la cala del Portitxol de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha començat el dia totalment canviada. Un grafiter ha pintat la façana i els escalons de l’antiga caseta de pescadors en la qual cada any es fotografien milers de turistes, i és que la porta blava s’ha convertit en tota una icona.

 

El grafiter ha desbaratat la foto de l’estiu, però, afortunadament, als turistes els queda, l’altra porta, en la qual el disbauxat no ha estampat la seua signatura. Aquesta casa pertany a quatre famílies de la localitat de Gata de Gorgos. Un dels propietaris de l’habitatge ha explicat al diari ‘Levante-EMV’, que ara els tocarà pintar les parets i els escalons, per a eliminar la trencadissa.

 

D’altra banda, cal destacar que el grafiter també ha pintat un dels pilons de l’accés a la platja. A més, l’amo de la casa més famosa de la Comunitat Valenciana ha indicat que no fa molt també van trobar una pintada en la mateixa porta. Algú va escriure »80 estius’. Va ser llavors quan els propietaris van tornar a pintar de blau aquesta porta de fusta tan fotografiada.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.