El vandalisme desbarata la casa més icònica de Xàbia en Instagram

 

Aquest matí, la famosa porta blava de la cala del Portitxol de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha començat el dia totalment canviada. Un grafiter ha pintat la façana i els escalons de l’antiga caseta de pescadors en la qual cada any es fotografien milers de turistes, i és que la porta blava s’ha convertit en tota una icona.

 

El grafiter ha desbaratat la foto de l’estiu, però, afortunadament, als turistes els queda, l’altra porta, en la qual el disbauxat no ha estampat la seua signatura. Aquesta casa pertany a quatre famílies de la localitat de Gata de Gorgos. Un dels propietaris de l’habitatge ha explicat al diari ‘Levante-EMV’, que ara els tocarà pintar les parets i els escalons, per a eliminar la trencadissa.

 

D’altra banda, cal destacar que el grafiter també ha pintat un dels pilons de l’accés a la platja. A més, l’amo de la casa més famosa de la Comunitat Valenciana ha indicat que no fa molt també van trobar una pintada en la mateixa porta. Algú va escriure »80 estius’. Va ser llavors quan els propietaris van tornar a pintar de blau aquesta porta de fusta tan fotografiada.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.