Xirivella activa un servici de Whatsapp municipal per a informar als veïns

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta de València, ha activat hui, 10 de febrer, el seu servici de Whatsapp municipal amb la numeració 673 51 58 54. El Consistori, que ja està present en altres xarxes socials com Facebook, Twitter o Instagram, aposta per esta modalitat de missatgeria per la seua immediatesa i el seu gran impacte entre els usuaris de telefonia mòbil. La temàtica a comunicar a través de la xarxa Whatsapp seran els avisos urgents, com per exemple el tancament de parcs o col·legis davant una adversitat meteorològica, les alertes per climatologia i els consegüents avisos a la població, les ofertes públiques d’ocupació, l’agenda cultural i festiva del municipi, i totes les notícies que tinguen l’interés general de la ciutadania. 

 

L’adhesió al servici és voluntària i gratuïta. La persona interessada deu, en primer lloc, afegir als seus contactes el número 673 51 58 54 i enviar, a través de WhatsApp, un missatge amb la paraula «ALTA». En les següents hores, l’Ajuntament de Xirivella respondrà amb un missatge de confirmació i una explicació detallada sobre la política de privacitat i tractament de dades personals. En este missatge se li demanarà al sol·licitant que manifeste la seua conformitat enviant un nou missatge amb la paraula «ACCEPTE». El procés finalitza amb una última resposta per part del Consistori confirmant que la incorporació al servici s’ha realitzat amb èxit i informant a la persona usuària que podrà donar-se de baixa quan ho desitge enviant un nou missatge amb la paraula «BAIXA». 

 

El servici de WhatsApp municipal funciona a través de grups de nova difusió en un sentit únicament direccional. En el seu missatge de benvinguda, l’Ajuntament informa a l’usuari que no es tracta d’un grup d’interacció entre els seus membres ni tampoc d’un canal de diàleg amb la pròpia institució. Per a estes finalitats, el Consistori recorda que ja existixen altres mitjans establits. Segons Michel Montaner, alcalde de Xirivella, «un ajuntament està obligat a informar sobretot el que passa en la localitat amb rigor i immediatesa i la xarxa WhatsApp és, per la seua universalitat i fàcil accés, l’eina més eficaç per a comunicar notícies i decisions de màxim interés en el menor temps possible».

  

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.