11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Almenys 16 morts, entre ells una desena de xiquets, en els bombardejos israelians a Ciutat de Gaza

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

Almenys 16 palestins han mort, entre els quals es troben una desena de xiquets, en els bombardejos de l’exèrcit d’Israel contra un edifici residencial a Ciutat de Gaza, al nord de la Franja, dins l’ofensiva israeliana contra Hamàs en resposta als atacs del 7 d’octubre.

L’aviació israeliana ha bombardat aquest dimecres a la vesprada un habitatge al barri d’Al-Daraj, en què han resultat ferides una gran quantitat de persones i sense que encara hi haja un registre definitiu, segons han informat fonts locals a l’agència de notícies palestina WAFA.

Així mateix, una altra persona ha mort a la ciutat de Rafah, al sud, pels tirs dels soldats israelians contra una casa; poc abans, un atac al camp de refugiats de Nuseirat, al centre de l’enclavament, ha deixat huit morts.

L’exèrcit d’Israel va llançar l’ofensiva contra Gaza en resposta als atacs el 7 d’octubre de Hamàs i altres milícies palestines, que es van saldar amb prop de 1.200 morts i 240 ostatges. Des d’aleshores, les autoritats de Gaza, controlades pel grup islamista, han denunciat més de 35.700 víctimes mortals a causa de l’ofensiva israeliana, als quals se sumen més de 515 palestins morts a Cisjordània i Jerusalem Est.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.