10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Almenys 16 morts, entre ells una desena de xiquets, en els bombardejos israelians a Ciutat de Gaza

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

Almenys 16 palestins han mort, entre els quals es troben una desena de xiquets, en els bombardejos de l’exèrcit d’Israel contra un edifici residencial a Ciutat de Gaza, al nord de la Franja, dins l’ofensiva israeliana contra Hamàs en resposta als atacs del 7 d’octubre.

L’aviació israeliana ha bombardat aquest dimecres a la vesprada un habitatge al barri d’Al-Daraj, en què han resultat ferides una gran quantitat de persones i sense que encara hi haja un registre definitiu, segons han informat fonts locals a l’agència de notícies palestina WAFA.

Així mateix, una altra persona ha mort a la ciutat de Rafah, al sud, pels tirs dels soldats israelians contra una casa; poc abans, un atac al camp de refugiats de Nuseirat, al centre de l’enclavament, ha deixat huit morts.

L’exèrcit d’Israel va llançar l’ofensiva contra Gaza en resposta als atacs el 7 d’octubre de Hamàs i altres milícies palestines, que es van saldar amb prop de 1.200 morts i 240 ostatges. Des d’aleshores, les autoritats de Gaza, controlades pel grup islamista, han denunciat més de 35.700 víctimes mortals a causa de l’ofensiva israeliana, als quals se sumen més de 515 palestins morts a Cisjordània i Jerusalem Est.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.