Arrossegar un tren de 152 tones i batre el rècord mundial: el repte de Roberto Perelló, l’home més fort d’Espanya

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La presidenta de Les Corts Valencianes, Plans Massó, ha rebut aquest divendres al borrianenc Roberto Perelló, el considerat com a home més fort d’Espanya i rècord europeu de força, en haver aconseguit arrossegar dos camions de prop de 35 tones, i que ara aspira a batre el rècord d’Europa i del món amb un tren de 152 tones.

Així ho ha detallat, en declaracions als mitjans, després de ser rebut per Massó en el seu despatx en el parlament valencià. «És un honor i un orgull que m’hagen convidat i espere tornar amb més bones notícies», ha expressat.

El castellonenc ha indicat que ja prepara el seu pròxim repte, que es desenvoluparà a la ciutat de València, a falta «d’un permís», i que consistix a arrossegar un tren compost per dos locomotores i tres vagons. Amb això, espera batre el rècord d’Europa i del món i ser «la primera persona que ha pogut arrossegar un tren d’esta magnitud».

En total, es calcula que el comboi tindrà una càrrega d’uns 152.000 quilos i Perelló espera superar este repte «abans d’acabar l’any». Per a això, ha explicat que entrena «a força de camions» per a simular este pes.

«MEREIX LA MATEIXA ATENCIÓ»

Per la seua banda, la presidenta de Les Corts, Llanos Massó, que ha desitjat sort al borrianenc en el seu nou propòsit, ha ressaltat que mereix «la mateixa atenció» que altres valencians que hagen aconseguit gestes destacades. «Que les de Roberto no siguen tan conegudes com les d’altres esportistes i activitats no implica que no hàgem de donar-li la mateixa atenció que a la resta», ha afirmat.

Com a exemple d’això, ha apuntat que al llarg d’enguany en el càrrec ha rebut a «gent molt diversa». «Sempre que ens hem assabentat d’una gesta aconseguida per un valencià hem tingut interès a conèixer-ho», ha assenyalat.

Últimes notícies

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.

Una macroestafa amb mòbils de gamma alta deixa més d’un milió d’euros en fraus a usuaris

Mossos i Policia Nacional han detingut dotze persones a Barcelona, València, Zaragoza i Madrid per una trama que ha estafat més d’un milió d’euros a clients d’una operadora de telefonia mitjançant la sostracció de 788 mòbils de gamma alta.

Concentració davant Les Corts per exigir més inversions en educació pública i reactivar el Pla Edificant

La Plataforma per l’Ensenyament Públic ha convocat dimarts 14 de juliol una concentració davant Les Corts per reclamar més inversions en educació pública, la reactivació del Pla Edificant i el compliment de les sentències sobre plantilles docents.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que Vodafone haja sol·licitat el canvi arran de l’anul·lació del pla anterior.

Canvi de temps a la Comunitat Valenciana: baixen les màximes i tornen els ruixats al nord interior

Després de l’última onada de calor, les temperatures màximes baixen de manera general a la Comunitat Valenciana, sobretot a la Marina Alta, amb vent de l’est i possibilitat de ruixats amb tronada a l’interior nord.

Un expert extern assumirà la reestructuració de la matriu de Finetwork a petició de Vodafone

El Tribunal dInstància dAlacant ha designat FTI & Partners com a expert extern per a la reestructuració de Wewi Mobile, matriu de Finetwork, després que la Audiència Provincial anul·lara el pla anterior impulsat per Vodafone.

Una nova quimioteràpia combinada mostra resultats positius en càncer de mama i d’ovari agressius

Un estudi preclínic liderat per la Universitat de València i Incliva ha provat amb èxit una combinació de carboplatí i eprenetapopt en càncer de mama triple negatiu i carcinoma serós d’ovari d’alt grau, molt agressius i resistents a tractaments.

Ingressa en presó a Ceutí el sospitós del tiroteig amb un ferit greu a la Vila Joiosa

Un home de 65 anys ha sigut detingut a Ceutí com a presumpte autor del tiroteig de març de 2025 a la Vila Joiosa, en què un conductor va resultar ferit greu. El jutge ha ordenat el seu ingrés en presó provisional i s’analitza una pistola decomissada.