Ayuso suspèn el seu viatge al GP d’Abu Dabi per a assistir al funeral d’Estat per les víctimes de la dana a València

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha suspès el seu viatge al Gran Premi de Fórmula 1 d’Abu Dabi per a poder assistir al funeral d’Estat de València dilluns que ve, 9 de desembre, per la víctimes mortals de la dana, han informat fonts del Govern regional.

La dirigent madrilenya anava a viatjar acompanyada de José Vicente de los Mozos, president del Comitè Executiu d’Ifema Madrid, i per a abordar junts les trobades de cara a ultimar els serrells del projecte de Madrid, coincidint amb que este cap de setmana la capital dels Unió dels Emirats Àrabs acull el seu Gran Premi, l’últim d’aesta temporada.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.