Anuncios

Badenas, sobre el pacte PP-Vox: ‘Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial’

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

El segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València i portaveu de Vox en el consistori, Juanma Badenas, ha assegurat, sobre la continuïtat de l’acord de govern entre el PP i la seua formació que estan per a “gestionar els interessos dels valencians”, que els han votat per a això. I ha afegit: “Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial”.

Anuncios

Així ho ha asseverat Badenas, en ser preguntat en una roda de premsa sobre la llicència del ‘Nou Mestalla’, per la vigència de l’acord de govern a l’Ajuntament de València després de la ruptura dels governs autonòmics en els quals Vox participava junt amb el PP i l’amenaça de Santiago Abascal de trencar pactes amb el PP als municipis si “col·laboren activament” en l’acolliment a menors migrants.

Sobre la possibilitat que València aculla als menors, Badenas ha dit que es tracta d’una hipòtesi i que, en este cas i després de parlar amb la resta de regidors, ja es valoraria. “Quan es produïsca esta situació, si és que arriba a produir-se, prendrem la decisió corresponent”, ha manifestat.

En esta línia, Badenas ha assegurat que Vox no ha canviat d’objectiu i seguixen a la recerca d’aconseguir-ho: “Tenim una vocació de servici perquè ens hem compromès a gestionar els interessos dels valencians durant el temps que els valencians han dit que hem d’estar ací perquè ens han votat”, ha subratllat.

Quan se li ha insistit en què passaria si Abascal decidira trencar els governs de coalició també als ajuntaments, Badenas ha declarat que cap dels quatre edils de Vox té inclinació pel seu càrrec: “Nosaltres tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial”, ha dit.

“Estem disposats al que siga sempre que siga per a defensar els interessos dels valencians i d’Espanya”, ha resolt.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios