Badenas, sobre el pacte PP-Vox: ‘Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial’

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

El segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València i portaveu de Vox en el consistori, Juanma Badenas, ha assegurat, sobre la continuïtat de l’acord de govern entre el PP i la seua formació que estan per a “gestionar els interessos dels valencians”, que els han votat per a això. I ha afegit: “Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial”.

Així ho ha asseverat Badenas, en ser preguntat en una roda de premsa sobre la llicència del ‘Nou Mestalla’, per la vigència de l’acord de govern a l’Ajuntament de València després de la ruptura dels governs autonòmics en els quals Vox participava junt amb el PP i l’amenaça de Santiago Abascal de trencar pactes amb el PP als municipis si “col·laboren activament” en l’acolliment a menors migrants.

Sobre la possibilitat que València aculla als menors, Badenas ha dit que es tracta d’una hipòtesi i que, en este cas i després de parlar amb la resta de regidors, ja es valoraria. “Quan es produïsca esta situació, si és que arriba a produir-se, prendrem la decisió corresponent”, ha manifestat.

En esta línia, Badenas ha assegurat que Vox no ha canviat d’objectiu i seguixen a la recerca d’aconseguir-ho: “Tenim una vocació de servici perquè ens hem compromès a gestionar els interessos dels valencians durant el temps que els valencians han dit que hem d’estar ací perquè ens han votat”, ha subratllat.

Quan se li ha insistit en què passaria si Abascal decidira trencar els governs de coalició també als ajuntaments, Badenas ha declarat que cap dels quatre edils de Vox té inclinació pel seu càrrec: “Nosaltres tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial”, ha dit.

“Estem disposats al que siga sempre que siga per a defensar els interessos dels valencians i d’Espanya”, ha resolt.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.