Badenas, sobre el pacte PP-Vox: ‘Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial’

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

El segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València i portaveu de Vox en el consistori, Juanma Badenas, ha assegurat, sobre la continuïtat de l’acord de govern entre el PP i la seua formació que estan per a «gestionar els interessos dels valencians», que els han votat per a això. I ha afegit: «Tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial».

Així ho ha asseverat Badenas, en ser preguntat en una roda de premsa sobre la llicència del ‘Nou Mestalla’, per la vigència de l’acord de govern a l’Ajuntament de València després de la ruptura dels governs autonòmics en els quals Vox participava junt amb el PP i l’amenaça de Santiago Abascal de trencar pactes amb el PP als municipis si «col·laboren activament» en l’acolliment a menors migrants.

Sobre la possibilitat que València aculla als menors, Badenas ha dit que es tracta d’una hipòtesi i que, en este cas i després de parlar amb la resta de regidors, ja es valoraria. «Quan es produïsca esta situació, si és que arriba a produir-se, prendrem la decisió corresponent», ha manifestat.

En esta línia, Badenas ha assegurat que Vox no ha canviat d’objectiu i seguixen a la recerca d’aconseguir-ho: «Tenim una vocació de servici perquè ens hem compromès a gestionar els interessos dels valencians durant el temps que els valencians han dit que hem d’estar ací perquè ens han votat», ha subratllat.

Quan se li ha insistit en què passaria si Abascal decidira trencar els governs de coalició també als ajuntaments, Badenas ha declarat que cap dels quatre edils de Vox té inclinació pel seu càrrec: «Nosaltres tenim la nostra pròpia vida i no tenim una inclinació a això especial», ha dit.

«Estem disposats al que siga sempre que siga per a defensar els interessos dels valencians i d’Espanya», ha resolt.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.