Bernabé assegura que és una ‘prioritat absoluta’ buscar a les tres víctimes que seguixen desaparegudes per la dana

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha assegurat que per a la Guàrdia Civil i les forces i cossos de seguretat de l’Estat, recolzades per la UME, és “una prioritat absoluta buscar a les tres víctimes que queden desaparegudes de la dana”.

Així ho ha assenyalat, abans d’assistir a l’acte de lliurament dels Guardons d’Honor d’UGT-PV 2024, preguntada per la troballa este dijous per part de la Guàrdia Civil del vehicle d’Elizabeth Gil, la jove de 37 anys de Xest desapareguda durant la dana del passat 29 d’octubre quan circulava amb la seua mare de camí al treball.

Pilar Bernabé ha explicat que “la Guàrdia Civil està liderant totes les tasques de recerca dels desapareguts” i no va a “deixar de treballar en això”.

D’altra banda, preguntada per si hi ha novetats sobre la troballa del cadàver d’un bebè en una planta de residus de Guadassuar o sobre la localització dels cossos sense vida de dos ancians en un habitatge a Sant Fulgenci, la delegada del Govern ha indicat que tots dos successos s’estan investigant per part de la Guàrdia Civil.

En el cas del bebè, ha assenyalat que la Policia Judicial de la Guàrdia Civil va iniciar este dijous les investigacions i que s’informarà d’això quan siga possible.

Sobre les dos persones majors, ha afegit que “la Guàrdia Civil està investigant els fets i, per descomptat, són qüestions també que entraren en l’àmbit judicial i podrem donar-los la informació que a la qual puguem accedir”. Sobre si es contempla que puga tractar-se d’un cas de violència de gènere, Bernabé ha respost que “de moment s’està investigant tot”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.