Bernabé assegura que és una ‘prioritat absoluta’ buscar a les tres víctimes que seguixen desaparegudes per la dana

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha assegurat que per a la Guàrdia Civil i les forces i cossos de seguretat de l’Estat, recolzades per la UME, és “una prioritat absoluta buscar a les tres víctimes que queden desaparegudes de la dana”.

Així ho ha assenyalat, abans d’assistir a l’acte de lliurament dels Guardons d’Honor d’UGT-PV 2024, preguntada per la troballa este dijous per part de la Guàrdia Civil del vehicle d’Elizabeth Gil, la jove de 37 anys de Xest desapareguda durant la dana del passat 29 d’octubre quan circulava amb la seua mare de camí al treball.

Pilar Bernabé ha explicat que “la Guàrdia Civil està liderant totes les tasques de recerca dels desapareguts” i no va a “deixar de treballar en això”.

D’altra banda, preguntada per si hi ha novetats sobre la troballa del cadàver d’un bebè en una planta de residus de Guadassuar o sobre la localització dels cossos sense vida de dos ancians en un habitatge a Sant Fulgenci, la delegada del Govern ha indicat que tots dos successos s’estan investigant per part de la Guàrdia Civil.

En el cas del bebè, ha assenyalat que la Policia Judicial de la Guàrdia Civil va iniciar este dijous les investigacions i que s’informarà d’això quan siga possible.

Sobre les dos persones majors, ha afegit que “la Guàrdia Civil està investigant els fets i, per descomptat, són qüestions també que entraren en l’àmbit judicial i podrem donar-los la informació que a la qual puguem accedir”. Sobre si es contempla que puga tractar-se d’un cas de violència de gènere, Bernabé ha respost que “de moment s’està investigant tot”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.