Bernabé assegura que és una ‘prioritat absoluta’ buscar a les tres víctimes que seguixen desaparegudes per la dana

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha assegurat que per a la Guàrdia Civil i les forces i cossos de seguretat de l’Estat, recolzades per la UME, és “una prioritat absoluta buscar a les tres víctimes que queden desaparegudes de la dana”.

Així ho ha assenyalat, abans d’assistir a l’acte de lliurament dels Guardons d’Honor d’UGT-PV 2024, preguntada per la troballa este dijous per part de la Guàrdia Civil del vehicle d’Elizabeth Gil, la jove de 37 anys de Xest desapareguda durant la dana del passat 29 d’octubre quan circulava amb la seua mare de camí al treball.

Pilar Bernabé ha explicat que “la Guàrdia Civil està liderant totes les tasques de recerca dels desapareguts” i no va a “deixar de treballar en això”.

D’altra banda, preguntada per si hi ha novetats sobre la troballa del cadàver d’un bebè en una planta de residus de Guadassuar o sobre la localització dels cossos sense vida de dos ancians en un habitatge a Sant Fulgenci, la delegada del Govern ha indicat que tots dos successos s’estan investigant per part de la Guàrdia Civil.

En el cas del bebè, ha assenyalat que la Policia Judicial de la Guàrdia Civil va iniciar este dijous les investigacions i que s’informarà d’això quan siga possible.

Sobre les dos persones majors, ha afegit que “la Guàrdia Civil està investigant els fets i, per descomptat, són qüestions també que entraren en l’àmbit judicial i podrem donar-los la informació que a la qual puguem accedir”. Sobre si es contempla que puga tractar-se d’un cas de violència de gènere, Bernabé ha respost que “de moment s’està investigant tot”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.