17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Cau el 1er premi de la Bonoloto en Castelló

Una clienta mirant els números de la rifa de Nadal aquest  en una administració de loteria de Girona. (20 de desembre del 2016)

S’ha venut en l’Administració número 11 de Castelló | València Diari

 

El territori valencià torna a estar d’enhorabona dies després del sorteig de la Grossa de Nadal i a les portes del sorteig de loteria de Reis. Este dissabte la Bonoloto ha deixat un important premi en la ciutat de Castelló.

 

L’Administració número 11 de la capital de la Plana, situada en el Carrer Major, ha venut la combinació guanyadora de Primera Categoría amb 6 encerts. L’afortunat rebrà un premi de 587.166,72 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda.

 

Este afortunat compartix sort, ja que el número s’ha venut també en l’Administració número 2 de San Andrés del Rabanedo (Lleó). El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en el Despatx Receptor núm. 48.120 d’Ezcaray (La Rioja). Este premi està dotat amb 180.493,58 euros

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 44 – 12 – 2 – 26 – 30 – 33
  • Complementari: 41
  • Reintegrament: 1

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.