13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Cau el 1er premi de la Bonoloto en Castelló

Una clienta mirant els números de la rifa de Nadal aquest  en una administració de loteria de Girona. (20 de desembre del 2016)

S’ha venut en l’Administració número 11 de Castelló | València Diari

 

El territori valencià torna a estar d’enhorabona dies després del sorteig de la Grossa de Nadal i a les portes del sorteig de loteria de Reis. Este dissabte la Bonoloto ha deixat un important premi en la ciutat de Castelló.

 

L’Administració número 11 de la capital de la Plana, situada en el Carrer Major, ha venut la combinació guanyadora de Primera Categoría amb 6 encerts. L’afortunat rebrà un premi de 587.166,72 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda.

 

Este afortunat compartix sort, ja que el número s’ha venut també en l’Administració número 2 de San Andrés del Rabanedo (Lleó). El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en el Despatx Receptor núm. 48.120 d’Ezcaray (La Rioja). Este premi està dotat amb 180.493,58 euros

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 44 – 12 – 2 – 26 – 30 – 33
  • Complementari: 41
  • Reintegrament: 1

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant acusa a Feijoo de mentir sobre la dana i sosté que continua fent-ho

La ministra Diana Morant ha carregat contra Alberto Núñez Feijoo per la gestió de la dana en la Comunitat i li ha acusat de mentir per a protegir a Carlos Mazón. Les seues crítiques coincidixen amb la compareixença del líder del PP en la comissió parlamentària.

Detinguda una treballadora d’una guarderia d’Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia ha detingut a una dona de 55 anys que treballa en una guarderia d'Algemesí pel presumpte maltractament a menors. La denúncia va partir del personal i el centre està clausurat.

Morant acusa a Feijóo de mentir sobre la DANA i de donar cobertura a Mazón

Diana Morant ha retret a Alberto Núñez Feijóo que comparega per haver mentit sobre la gestió de la DANA a València i sosté que continua fent-ho. Afirma que va buscar donar una coartada a Carlos Mazón i denúncia una apagada informativa fins a la seua eixida del Ventorro.

Presó provisional per una onada de robatoris en vivendes de l’Alacantí

Un home de 31 anys ha sigut detingut i ha ingressat a la presó provisional per set robatoris amb força en vivendes rurals de l'Alacantí. Un altre detingut també ha entrat a la presó per dos assalts en El Moralet.

Compromís demana en Les Corts una comissió d’investigació per les VPO d’Alacant

Compromís ha registrat en Les Corts la petició de crear una comissió d'investigació sobre les VPO d'Alacant. La formació denúncia canvis del Pla Viu i possibles favoritismes.

Compromís insta el PP a tallar d’arrel i exigir l’acta a l’edil que va insultar a Sánchez

Joan Baldoví ha demanat al PP que actue de manera exemplar després de l'insult a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha advertit que normalitzar estes conductes degrada el debat públic.

Criden a l’orde a Feijóo en la comissió de la DANA després d’un xoc amb Bildu per ETA

El lider del PP ha sigut cridat a l'orde en la comision de investigacion de la DANA després de respondre a Oskar Matute amb al·lusions a ETA i a Arnaldo Otegi. La presidència li ha reclamat cenyir-se a l'assumpte de la compareixença.

El Govern destina 23 milions per a la recuperació agrícola a Torrent després de la DANA

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 23 milions a reparar explotacions, camins i regadiu a Torrent després de la DANA. Les obres s'han estés a Alaquàs i Chiva i ja han restablit l'accés i els regs.