11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Cau el 1er premi de la Bonoloto en Castelló

Una clienta mirant els números de la rifa de Nadal aquest  en una administració de loteria de Girona. (20 de desembre del 2016)

S’ha venut en l’Administració número 11 de Castelló | València Diari

 

El territori valencià torna a estar d’enhorabona dies després del sorteig de la Grossa de Nadal i a les portes del sorteig de loteria de Reis. Este dissabte la Bonoloto ha deixat un important premi en la ciutat de Castelló.

 

L’Administració número 11 de la capital de la Plana, situada en el Carrer Major, ha venut la combinació guanyadora de Primera Categoría amb 6 encerts. L’afortunat rebrà un premi de 587.166,72 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda.

 

Este afortunat compartix sort, ja que el número s’ha venut també en l’Administració número 2 de San Andrés del Rabanedo (Lleó). El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en el Despatx Receptor núm. 48.120 d’Ezcaray (La Rioja). Este premi està dotat amb 180.493,58 euros

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 44 – 12 – 2 – 26 – 30 – 33
  • Complementari: 41
  • Reintegrament: 1

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.

Corberán posa el focus al València i busca que Mestalla siga incòmode per al Reial Madrid

Corberán va insistir a centrar-se en el València i a mantindre Mestalla com un camp incòmode per al Reial Madrid. Va rebutjar parlar de dubtes en el rival i va apel·lar a la responsabilitat.

Athletic i Llevant se citen en San Mamés amb la permanència en joc

San Mamés acull un encreuament clau entre un Athletic en caiguda en LaLiga i un Llevant en ascens, amb baixes sensibles i onces per perfilar. El xoc arriba després de l'alleujament coper dels bilbaïns i la millora visitant amb Luís Castro.

Espanya empata 1-1 amb Alemanya i s’emporta la prima en els penals (4-2) en la FIH Pro League

Espanya va igualar davant Alemanya a València amb un penal córner de Laura Bosh i es va imposar 4-2 en els 'shoot-out' gràcies a dos parades de Clara Pérez.

Avís taronja des de les 18.00 en el litoral d’Alacant per ones de quatre metres

Aemet ha establit l'avís taronja en la costa d'Alacant este dissabte a la vesprada per onatge de 3-4 metres i vent del sud-oest. El diumenge hi haurà avisos grocs en la costa alacantina de matinada i per vent a l'interior de Castelló, Alacant i sud de València.

Una caminada de 5 km a València reclama retardar l’accés a mòbils als menors de 16

Una marxa de cinc quilòmetres a València demana un pacte social per a retardar el lliurament del primer mòbil fins als 16 anys i alertar sobre els riscos de l'abús.